Algemene Onzin Topic - Pagina 34

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende
Dawntear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:07

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:10

ugh eindelijk klaar
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:25

Thunderfox
Member
Bunny
76
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Thunderfox
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:33

.Blackkit schreef:
Q., je bent het toch maar weer aan het proberen hier?

proberen? Nee, niet echt.
Ik heb het ontzettend druk met school door projecten en mn aankomende tentamenweek :')
Dus het posten hier en op WS staan op een laag pitje xD
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:37

Winter moet online komen :c
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:45

.Thunderkit schreef:
.Blackkit schreef:
Q., je bent het toch maar weer aan het proberen hier?

proberen? Nee, niet echt.
Ik heb het ontzettend druk met school door projecten en mn aankomende tentamenweek :')
Dus het posten hier en op WS staan op een laag pitje xD

Aaah oke. Ik dacht alleen: hee, je post in t AOT! En dat is al meer dan ik verwachtte Razz

--

Trouwens, ik vind het best schokkend dat ik er gewoon achter kan komen waar jullie allemaal wonen. Als je naar online gebruikers gaat, kan je zo'n kaartje zien.
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:52

Ach wel, als er bij mij mensen komen aankloppen ben ik de eerste die eraan gaat dus heel veel maakt het niet uit xD laat mijn ouders je maar niet horen Eef ;')
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:52

Tallshadow schreef:
Ach wel, als er bij mij mensen komen aankloppen ben ik de eerste die eraan gaat dus heel veel maakt het niet uit xD laat mijn ouders je maar niet horen Eef ;')

Lol x'D
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:54

ik moet gaan, tot strx~
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:55

Hahaha, ik ging opzoeken waar je woont Em xD Mooi huis hoor! Very Happy (als t heel precies is) Je woont wel in een fancy pancy wijk zeg.

Ik dacht trouwens dat je ouders het onwijs tof vonden dat je hierop zat? Of vinden ze dat ook, zolang je maar geen foto's plaatst, mensen niet weten waar je woont en je niet naar meetings gaat ofzo?
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:57

.Blackkit schreef:
Hahaha, ik ging opzoeken waar je woont Em xD Mooi huis hoor! Very Happy (als t heel precies is) Je woont wel in een fancy pancy wijk zeg.

Ik dacht trouwens dat je ouders het onwijs tof vonden dat je hierop zat? Of vinden ze dat ook, zolang je maar geen foto's plaatst, mensen niet weten waar je woont en je niet naar meetings gaat ofzo?

Hoezo zit jij in Engeland x'D
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:58

Waarom doet het leven van Leafpool in de boeken me ergens denken aan dat van Littlestream. -huilt zachtjes-
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:59

Narrowkit schreef:
.Blackkit schreef:

Ik ben heel wat weken geleden toegelaten voor een universiteit in Engeland om daar een semester te studeren, van september tot januari. Een vriendin van mij is nu op uitwisseling bij diezelfde universiteit, dus we besloten dat het leuk was als ik haar op kwam zoeken. Zij leidt me alvast rond enzo, en ik leer hier alvast wat leuke mensen kennen voor als ik hier echt naartoe verhuis voor een tijd Smile Ik heb namelijk nog steeds kerstvakantie, dus ik heb helemaal niks te doen en ik had hier de tijd en het geld voor Razz

Maar die vriendin heeft morgen nog een laatste tentamen, dus zij is nu aan het leren zodat we 's avonds uit kunnen. Daarom kan ik nu online zijn Smile
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:00

oke maar s kijken of k kan posten. Feel like shit but want to xD
Narrowpaw
Member
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:01

.Blackkit schreef:
Narrowkit schreef:
.Blackkit schreef:

Ik ben heel wat weken geleden toegelaten voor een universiteit in Engeland om daar een semester te studeren, van september tot januari. Een vriendin van mij is nu op uitwisseling bij diezelfde universiteit, dus we besloten dat het leuk was als ik haar op kwam zoeken. Zij leidt me alvast rond enzo, en ik leer hier alvast wat leuke mensen kennen voor als ik hier echt naartoe verhuis voor een tijd Smile Ik heb namelijk nog steeds kerstvakantie, dus ik heb helemaal niks te doen en ik had hier de tijd en het geld voor Razz

Maar die vriendin heeft morgen nog een laatste tentamen, dus zij is nu aan het leren zodat we 's avonds uit kunnen. Daarom kan ik nu online zijn Smile

Awesome (:
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:02

Weet iemand wie doveblithe nog meer is?
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:03

Winterwolf schreef:

Lilith ^^ Dus Dauntrose etc
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:06

Emberpaw' schreef:
Winterwolf schreef:

Op welk acc zit ze het meest? xD
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:07

Ik denk dat je de meeste kans bij Dauntrose hebt Wink
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:08

Winterwolf schreef:
Emberpaw' schreef:
Winterwolf schreef:

Op welk acc zit ze het meest? xD

Daunt vgm ^^"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: