|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:37 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:38 | |
| Nee en mijn beste vriendin lijkt het wel aan te trekken. Ik ben zo bang dat ze een keer helemaal in gaat storten. Hinde is haar nu helemaal nodig, dus dat moet niet gebeuren. Ik zal haar steunen waar ik kan en inderdaad blijven duimen. |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:41 | |
| - Hellhound schreef:
- Zoiets wens je gewoon niemand toe en hoop je dat niemand krijgt...
Anders ben je geen mens..Maar een monster |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:42 | |
| Nieuwe setje va Draco is cute |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| - Fairypaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Zoiets wens je gewoon niemand toe en hoop je dat niemand krijgt...
Anders ben je geen mens..Maar een monster Precies |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| - Creamypaw schreef:
- Nee en mijn beste vriendin lijkt het wel aan te trekken. Ik ben zo bang dat ze een keer helemaal in gaat storten. Hinde is haar nu helemaal nodig, dus dat moet niet gebeuren. Ik zal haar steunen waar ik kan en inderdaad blijven duimen.
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. @Tess; dankje ^^ |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:43 | |
| - Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
- Nee en mijn beste vriendin lijkt het wel aan te trekken. Ik ben zo bang dat ze een keer helemaal in gaat storten. Hinde is haar nu helemaal nodig, dus dat moet niet gebeuren. Ik zal haar steunen waar ik kan en inderdaad blijven duimen.
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:43 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:44 | |
| |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| - Fairypaw schreef:
- Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 +1000000000000000000000000000 |
|
| |
| |
| - Fairypaw schreef:
- Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 *ziet dit nu pas* +10000000000000 |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:45 | |
| - Owlflight schreef:
- Fairypaw schreef:
- Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 *ziet dit nu pas* +10000000000000 +de hole world |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:45 | |
| - Owlflight schreef:
- Fairypaw schreef:
- Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 *ziet dit nu pas* +10000000000000 +oneindig |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:46 | |
| - Sushi. schreef:
- Ghehe mimi am coming >D
oohhhh goooood xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:47 | |
| - Stonepaw** schreef:
- Owlflight schreef:
- Fairypaw schreef:
- Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 *ziet dit nu pas* +10000000000000 +oneindig Jullie zijn echt geweldig, weten jullie dat *hug* |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| - Butterbell schreef:
- Sushi. schreef:
- Ghehe mimi am coming >D
oohhhh goooood xD Not with Sush tho, dat gaat niet werken xD Die laat der net zo hard verdrinken |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| - Creamypaw schreef:
- Stonepaw** schreef:
- Owlflight schreef:
- Fairypaw schreef:
- Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 *ziet dit nu pas* +10000000000000 +oneindig Jullie zijn echt geweldig, weten jullie dat *hug* You deserve awesome people *hugs* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:48 | |
| - Creamypaw schreef:
- Stonepaw** schreef:
- Owlflight schreef:
- Fairypaw schreef:
- Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 *ziet dit nu pas* +10000000000000 +oneindig Jullie zijn echt geweldig, weten jullie dat *hug* *hugs back* |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:48 | |
| - Stonepaw** schreef:
- Owlflight schreef:
- Fairypaw schreef:
- Draco schreef:
- Creamypaw schreef:
Het is echt geweldig dat je daar voor haar bent, ik wens jullie beidde echt alle geluk in de wereld. En ik zal duimen. +100000000 *ziet dit nu pas* +10000000000000 +oneindig +100000000000000000000000 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 20:49 | |
| |
|
| |