|
|
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:30 | |
| - Snowkiller schreef:
- Draco schreef:
- Snowkiller schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t22163-ganzenopdracht-die-snow-die
I can't believe this really happened Doet me denken aan de tijd dat hij kitten was en er grappen om gemaakt werden. *Kijkt naar titel* Hihi, *silently laughing* Als ieder kat deed waar ze naar vernoemd waren...
@Nele; Dankje^^ en Rude blijft schattig maar das een geheim Maar het is zo een oude grap xD Nog voor Snow echt geboren was ging die al rond en nu gebeurt het dan ook echt xD Ik zit nog steeds te lachen Tja, dingen gebeuren nou eenmaal en dat kunnen we niet tegenhouden, en deze gebeurtenis was gewoon geniaal xD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:30 | |
| Heheh jaa!
Snowkiller vind ik wel een van de realistische namen hier op WC. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:34 | |
| |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:35 | |
| - Draco schreef:
- Snowkiller schreef:
- Draco schreef:
- Snowkiller schreef:
I can't believe this really happened Doet me denken aan de tijd dat hij kitten was en er grappen om gemaakt werden. *Kijkt naar titel* Hihi, *silently laughing* Als ieder kat deed waar ze naar vernoemd waren...
@Nele; Dankje^^ en Rude blijft schattig maar das een geheim Maar het is zo een oude grap xD Nog voor Snow echt geboren was ging die al rond en nu gebeurt het dan ook echt xD Ik zit nog steeds te lachen Tja, dingen gebeuren nou eenmaal en dat kunnen we niet tegenhouden, en deze gebeurtenis was gewoon geniaal xD Elke keer als ik naar de titel kijk schiet ik weer in de lach it actually happened now, he did what he was named to do xD @Marijn Merci (: |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:36 | |
| - Snowkiller schreef:
- Draco schreef:
- Snowkiller schreef:
- Draco schreef:
- Snowkiller schreef:
@Nele; Dankje^^ en Rude blijft schattig maar das een geheim Maar het is zo een oude grap xD Nog voor Snow echt geboren was ging die al rond en nu gebeurt het dan ook echt xD Ik zit nog steeds te lachen Tja, dingen gebeuren nou eenmaal en dat kunnen we niet tegenhouden, en deze gebeurtenis was gewoon geniaal xD Elke keer als ik naar de titel kijk schiet ik weer in de lach
it actually happened now, he did what he was named to do xD
@Marijn Merci (:
Nu moet Silverfang zilveren tanden hebben, Dogdance als een hond dansen, Butterbell bellen van boter maken... |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:37 | |
| - Straco:
Ooohh ja ik had deze nog! de andere komt ergens morgen ^^
|
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:38 | |
| Maar echte traditionele namen bestaan uit iets waar de kitten op lijkt en iets of wat met de skill maken heeft, of met de persoonlijk heid. -tail voor goede klimmers -storm voor katten met kort lontje (waar hij kontje van maakt xD) etc. Daar zie ke weinig van op WC, daarom is Snowkiller ook zo leuk @San, wow awesome! |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:41 | |
| @San; Dat is te fluffy voor mijn hart. 10000 x bedankt x'D
@Marijn; Tja, ietwat aparte namen geven wel leuker dingen. Bovendien kan je voor de meeste wel een reden verzinnen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:42 | |
| - Draco schreef:
- Snowkiller schreef:
- Draco schreef:
- Snowkiller schreef:
- Draco schreef:
- Snowkiller schreef:
@Nele; Dankje^^ en Rude blijft schattig maar das een geheim Maar het is zo een oude grap xD Nog voor Snow echt geboren was ging die al rond en nu gebeurt het dan ook echt xD Ik zit nog steeds te lachen Tja, dingen gebeuren nou eenmaal en dat kunnen we niet tegenhouden, en deze gebeurtenis was gewoon geniaal xD Elke keer als ik naar de titel kijk schiet ik weer in de lach
it actually happened now, he did what he was named to do xD
@Marijn Merci (:
Nu moet Silverfang zilveren tanden hebben, Dogdance als een hond dansen, Butterbell bellen van boter maken... En Thunderstrike geraakt worden door onweer, nee laatmaar xD Maar Moongaze moet naar de maan gaan zitten staren xD @Marijn Dat is ook niet helemaal waar hoor. Er zijn geen specifieke achtervoegsels voor katten. En op een manier klopt het hier op wc ook gewoon Ik bedoel ik heb ook Heartbroken, well daar ga ik niks over zeggen... Er zijn veel meer mogelijkheiden dan je denkt, je moet verder denken dan je neus lang is |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:45 | |
| Ja, maar dan word het heel anders dan in de boeken (A) Auroralight zie je daar niet. Snowclaw of zo zou wel kunnen. Snowkiller ook wel maar k denk niet dat clans van Killers houden
@gabs ik zeg nit dat het verboden do of zo. Alleen het maakt wel leuker omdat het dan echt bestaat uit dingen van de kat, inplaats van aurora omdat er toevallig een aurora was (A) Bij tigerclaw weet je ook gelijk toger - hij ziet er uit als een tijger -claw hij is een goede vechter. bij auroralight merk je hier niks van en ik vind het gewoon anders dan in de boeken (voel je a.u.b niet beledigd als je zo'n kay hebt, dit is mn mening alleen maar)
Ik ken iemand die een hele trad. naming guide heeft op een ander forum, alleen die doet het nog strenger dan wij hier xD ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:47 | |
| Ik ben niet beledigd maar ben het niet helemaal met je eens als ik eerlijk ben. Ik bedoel verklaar de naam Willowshine en Jayfeather dan. Ik zie niet waarom Jay, feather erachter heeft gekregen. Want als ik jouw theorie moet volgen dan kan deze Snow geen Snow heten omdat hij niet volledig wit is. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:48 | |
| Haha, Firekit moet in brand staan, awh en Snowdrop moet sneeuw laten vallen. En Moongaze moest dat zeker doen xD
@Marijn; Anderzijds is het allemaal oké zolang het logisch is. Battle vocht voor zijn leven, Cold was te koud en Dark donker. Het prefix can van alles zijn door gebeurtenissen in het leven van de kat, lijkt me. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:49 | |
| Battle vocht inderdaad voor zijn leven, hoe weet je dat xD (sorry moest er ff uit) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:51 | |
| Ja okay, maar als je naar de boeken kijkt zie je meer tigerclaw, snowcloud enz dan hier.
Ik kan geen discussie voeren op mijn telefoon. ik WORS gek van de autocorrect hier. Rn ik heb t een beetje overgenomen van de gene die die guide schreef ^^ die verbeterd zelfs erin hunter's namen 0.0 |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:52 | |
| Alle Battle's vechten voor hun leven volgens mij xD
@Marijn; I know what you mean, maar onthou, wat je telefoon ook doet, gooi hem nooit het raam uit. Misschien is hij nog wel eens nuttig. ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:54 | |
| - Spoiler:
NAME STYLES IN THE WARRIORS FANDOM
There are three naming styles to warriors, to my knowledge: Canon, Lyrical, and Traditional.
Canon names are names that have both parts of a name taken directly from the books. Anything that's shown up there is free game. This form of naming has a lot of possibilities, but stuff that doesn't really make sense. Stuff like Nightwind or Breezeshine.
Lyrical names are names that are either made to sound pretty and poetic or represent only a part of a cat (in a nontraditional way). These names can be things like Moonwish or Featherwing or Birdmask, for a few examples of 'pretty' names.
These names make little sense in reference to the cat or their ablities - and only times they make sense is when they're in reference to part of a cat (or if they have some symbolic meaning, like Brokenwish or something). For example, Redlegs would be for a cat with, well, red legs, though with that logic the rest of their body would (most likely) be ginger as well. Naming for one body part or section of the body can be unreliable and doesn't help one find a cat in a crowd as much as naming for the entirety of a cat.
Traditional names follow a unique style and system when applied to a cat, and make the most sense, though some people argue that the naming style is too restricted. The system can seem repetitive and stale at first, but it's actually rather interesting, since these names give more information at a glance than other naming styles, giving each cat a unique and understandable name.
Traditional prefixes are based on a cat's fur color or size. For example, let's say there's a little black kit. We'd name him Crowkit, for his crow feather-colored fur. (We wouldn't use Bird- here, because Bird- represents any bird; this makes pinpointing the cat's fur color rather difficult.)
Suffixes are based on a cat's skillset, traits, or personality. For example, our Crowkit doesn't show notable skill in fighting or hunting, but he's generally docile and easygoing while being impossible to rile up. His emotions don't change very often, as he's a stable cat. This would earn him the -cloud suffix, which represents a docile and easygoing cat who has a serene disposition and no notable skill in anything else. The opposite suffix to this would be -storm, which represents a cat whose emotions consist of two distinct high/low periods - this one's harder to pull off in a character, generally speaking, but not impossible at all.
At this point, you might be worried about the uniqueness or notable-ness of a name. You may be worried that your character's name doesn't define who they are, or that other people will have cooler names than yours has. Let me tell you this, though; a good character shouldn't just rely on a pretty or interesting name; traditional naming is built on the idea that a cat earns its name like everyone else and earns one that fits who they are. This means their prefix will be unique in their Clan, fitting to their fur color, and their suffix will reveal their proficient / notable skill or personality to whoever they're introduced to.
Prefixes are not allowed to repeat. if you had two gray kits who had the same skill at battling as the other, they could be named Sootclaw and Cinderclaw, and even if there's very little difference between the two in skill proficiency, their personalities could be totally different, and the prefixes would reflect this (in that they aren't the same cat).
If there's a cat that shares a whole name with your cat in another Clan and you're not sure how to introduce them, you just address them as "Cinderclaw of ___Clan" and "Cinderclaw of ___Clan" to differentiate the two.
Cats rarely share the same prefix, but every cat has a chance at a different suffix than another!
And the best part of traditional naming is that the names are natural and realistic to the setting! These names are based on things the cats would know about and see in regular Clan life, rather than Twoleg things, or things from places the cats aren't from. Most suggestions are given based on the assumption that your cat is in the traditional English setting. If you submit a cat that's *not* in this setting and uses a name from a different area (considering they are from a different setting), please make note of it.
Additionally, a cat can have a 'traditional name' that is lyrical or canon! But they're only traditional if they follow the guidelines. (Ravenfoot would only be traditional if the cat with the name was black-furred and was agile and fast on land, for example. If they're not black-furred or fast, their name isn't traditional.)
(Keep in mind, also, that -eye, -ear, and -jaw are reserved for name-changes/re-naming, and -leaf is reserved for medicine cats, but medicine cats don't always have the -leaf suffix!)
Dat is dus de guide waar ik dit namen-hier-zijn-minder-traditioneel van overgenomen heb. Je hoeft t nket te lezen xD @Kate, en nu weer verder met rlgen!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:56 | |
| Ik snap je wel, maar admit Het zou wel heel eentonig worden als iedereen zulke namen alleen heeft. Technisch gezien kloppen een hoopp van mijn namen niet
Maar Battle's kunnen ook gewoon de sterkere zijn als het ware vechten voor het beste maar niet persee om te overleven xD
En telefoons kan je prima uit het raam gooien, mijn Blackberry heeft dat al eens overleefd |
|
| |
demi 252 Afwezig
| |
| perfume: the story of a murderer is een hele rare film
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Erin Hunter doesn't make sense either so xD
Maar alleen 'normale' namen hier zou saai worden, want dan krijg je veel te veel tzelfde. Laat mensen lekker creatief zijn joh. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jan 2015 - 23:57 | |
| ja okay, ik zeg ook niet day jet moet xD
ik zei alleen dat ik Snowkiller realistisch vond, daardoor startte deze disscussie xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|