Algemene Onzin Topic - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Blackkit,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 DPKsfdL
17
Actief
Blackkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:43

.Blackkit schreef:
Ik maak nu wel wat Wink

Is goed! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:56

Dovepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:56

Ik heb zin in Doves verhaallijntje :3 alleen eerst kijken of ze nog kit kan worden of niet xD
Blackkit,
Member
17
Actief
Blackkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 11:14

hmmm, vreemd. Ik ben niet ingelogd op Sun en toch staat Sun tussen mensen die online zijn?

@Eef: Thx!
ik zal nu reageren!
Dovepaw
Member
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 11:18

Ik probeer die duif van mn os te vinden ;^;
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 12:12

Hallo allemaal :3 !
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 12:20

My Little Pony RPG? My Little Pony RPG.
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 12:27

Haiii ;3
Fairypaw
Member
San or Wolfie
331
Actief

CAT'S PROFILE
Fairypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 12:46

kittypaw schreef:
Haiii ;3

Marlijn c:

haaii ! everyone c:
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 12:52

ik ga posten bij ons winter x fairy topic
Volepaw.
Member
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 12:56

Hii iedereen c:
Winterwolf
Member
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 12:58

Guys hoe is firestar ook al weer gestorven? Heb t nodig voor n topic, maar geen zin in op zoeken xD
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 12:58

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150106_01461157?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=dso&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Dit vind ik nu echt zo erg. Ik was erbij, en de politie heeft juist niet deze jongen's shirt uitgetrokken. Waarschijnlijk hebben ze h'm bij zijn shirt genomen, en heeft hij zich eruit gewrongen om lastig te kunnen doen. Urgh
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 13:09

Hallo.... c:

En bye xD
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 13:09

Heftig Ezz x|

Echo post geweldig <3 Kort maar krachtig, echt heerlijk c:
Fairypaw
Member
San or Wolfie
331
Actief

CAT'S PROFILE
Fairypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 13:10

Lurkingpaw schreef:
Hallo.... c:

En bye xD

Where u going??
Dovepaw
Member
Jamie
270
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 13:12

BOOOOOOOO, dun go away D:
Fairypaw
Member
San or Wolfie
331
Actief

CAT'S PROFILE
Fairypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 13:14

My lovely os Brat:
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 13:27

Ravenheart schreef:

Er zijn echt veel diehard fans van MLP, dus ik denk eigenlijk dat dat een onwijs succes kan worden Razz
Fairypaw
Member
San or Wolfie
331
Actief

CAT'S PROFILE
Fairypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 13:29

.Blackkit schreef:
Ravenheart schreef:

Er zijn echt veel diehard fans van MLP, dus ik denk eigenlijk dat dat een onwijs succes kan worden Razz

volgens mij zijn er al zo veel RGP My Little Pony alleen niet nederlands denk ik
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: