|
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 9:40 | |
| |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 9:43 | |
| Van Dove maar ik heb hem weer jeej <'3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 9:46 | |
| Wow, Evelynn, ik hoop niet dat dat Los Angelos betekent? xD Want als dat het geval zou zijn, dan ben ik jaloooeeers.
Mooi mooi ^^
Wil er iemand een topic? ^^ Ik heb tot iets voor 3 om kei veel te posten. |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 9:50 | |
| HHAHAHAHA EEF NEE CCCx L&A is Logica en Argumentatieleer, een extra vak van onze school cx 'T is echt saai, dus ik wil wel een topic? Met Echo ~ |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 9:56 | |
| Ik wil echt Dove actief maken. Maar ze is nu te lief dus ik ga kijken of ze een kit kan worden en dan drama >3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 9:58 | |
| - .Blackkit schreef:
- Wow, Evelynn, ik hoop niet dat dat Los Angelos betekent? xD Want als dat het geval zou zijn, dan ben ik jaloooeeers.
Mooi mooi ^^
Wil er iemand een topic? ^^ Ik heb tot iets voor 3 om kei veel te posten. Die shit topic gaat echt nergens over xD |
|
| |
67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:04 | |
| - .Blackkit schreef:
- Wow, Evelynn, ik hoop niet dat dat Los Angelos betekent? xD Want als dat het geval zou zijn, dan ben ik jaloooeeers.
Mooi mooi ^^
Wil er iemand een topic? ^^ Ik heb tot iets voor 3 om kei veel te posten. Ik wil wel een topic? Ben ziek thuis vandaag dus kan ook veel posten :') Geen idee met wie, maar kies maar uit (: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:06 | |
| @Evelynn: Aaaaah, oke xD Ik dacht al xD Ik heb net bij jouw open topic gereageerd! ^^ Blackkit mag Echo denk ik wel haha @Jam: jij begint intussen ook al lekker veel accounts te hebben ghehe xD @Nath: nope, xD echt helemaal nergens over. Maar het was een ganzenopdracht. Wij hebben trouwens super veel topics samen atm. @Angie: Cool cool! Welke shadowclanacc's heb je? |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:08 | |
| @Eef: Werd tijd, vind je ook niet? :3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:10 | |
| |
|
| |
67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:11 | |
| @Eef: Brokenwing xd that's all :') Kan anders ook met blackkit uit TC? Ik weet niet hoe jouw Black in elkaar zit maar miss kunnen ze allebei nieuwsgierig zijn en een kitten meeting houden op Thunderpath? xD Maar Broken is ook goed, alleen die is wel een beetje.. Broken (: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:12 | |
| Oh ja, dat zeker Nath Ik vind t echt leuk dat ik met Blackkit een beetje vrienden maak enzo. Dus dat je meerdere topics met iemand hebt. Dan kan je ook een beetje doorgaan op wat er al is gebeurd ^^ En niet van die standaard: hoe zijn je trainingen?-gesprekken. |
|
| |
98 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:14 | |
| - .Blackkit schreef:
- Oh ja, dat zeker Nath Ik vind t echt leuk dat ik met Blackkit een beetje vrienden maak enzo. Dus dat je meerdere topics met iemand hebt. Dan kan je ook een beetje doorgaan op wat er al is gebeurd ^^ En niet van die standaard: hoe zijn je trainingen?-gesprekken.
Ja inderdaad. Bij dat topic met Dawnpaw had ik ook met Roughpaw random er op af kunnen stappen. Maar ik dacht "Nah, zo standaard, ik gooi een sneeuwbal." |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:19 | |
| Dat is toch ook veeeel leuker? En ik denk dat ik ergens Dawn en Black wel een beetje ship, maar ik ben de katerwereld met Black nog aan t ontdekken :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:19 | |
| Eef, IK HEB EEN SYSTEEM :') Kijk. Voor iedere groep heb ik 1 account. Silentpaw - tc, determind - wc, acefray - sc maar dan heb ik nog 2 account. Dus inplaats van een rogue heb ik Pale in tc en in plaats van een kittypet heb ik Abyss in wc. En ik heb Dove net gered van de vergetelheid xD |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:26 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:30 | |
| Woops, Angie, ik had je vorige post niet gezien. Ik kan wel eens heldhaftig doen met Black en naar Thunderpath komen ^^ Past eigenlijk wel bij haar karakter om gewoon eens weg te sneaken. Gaan ze samen Blackkig doen Oh wauw, James, een systeem xD Ik hou het gewoon bij Blackkit nu, en later met Burning erbij |
|
| |
17 Actief
| |
| |
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 10:33 | |
| Ik heb Spaans. En heb geen leraar. x'D
|
|