Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 9:40

@Jamie: Waarvan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 9:43

Van Dove maar ik heb hem weer jeej <'3
Blackpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 9:46

Wow, Evelynn, ik hoop niet dat dat Los Angelos betekent? xD Want als dat het geval zou zijn, dan ben ik jaloooeeers.

Mooi mooi ^^

Wil er iemand een topic? ^^ Ik heb tot iets voor 3 om kei veel te posten.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 9:50

HHAHAHAHA EEF NEE CCCx
L&A is Logica en Argumentatieleer, een extra vak van onze school cx 'T is echt saai, dus ik wil wel een topic? Met Echo ~
Dovepaw
Member
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 9:56

Ik wil echt Dove actief maken. Maar ze is nu te lief dus ik ga kijken of ze een kit kan worden en dan drama >3
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 9:58

.Blackkit schreef:
Wow, Evelynn, ik hoop niet dat dat Los Angelos betekent? xD Want als dat het geval zou zijn, dan ben ik jaloooeeers.

Mooi mooi ^^

Die shit topic gaat echt nergens over xD
Venice
Member
67
Actief
Venice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:04

.Blackkit schreef:

Mooi mooi ^^

Ik wil wel een topic? Ben ziek thuis vandaag dus kan ook veel posten :')
Geen idee met wie, maar kies maar uit (:
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:06

@Evelynn: Aaaaah, oke xD Ik dacht al xD Ik heb net bij jouw open topic gereageerd! ^^ Blackkit mag Echo denk ik wel haha
@Jam: jij begint intussen ook al lekker veel accounts te hebben ghehe xD
@Nath: nope, xD echt helemaal nergens over. Maar het was een ganzenopdracht. Wij hebben trouwens super veel topics samen atm.
@Angie: Cool cool! Welke shadowclanacc's heb je? Smile
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:08

@Eef: Werd tijd, vind je ook niet? :3
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:10

Morning peepjessss <3
Venice
Member
67
Actief
Venice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:11

@Eef: Brokenwing xd that's all :')
Kan anders ook met blackkit uit TC? Ik weet niet hoe jouw Black in elkaar zit maar miss kunnen ze allebei nieuwsgierig zijn en een kitten meeting houden op Thunderpath? xD
Maar Broken is ook goed, alleen die is wel een beetje.. Broken (:
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:12

Oh ja, dat zeker Nath Very Happy Ik vind t echt leuk dat ik met Blackkit een beetje vrienden maak enzo. Dus dat je meerdere topics met iemand hebt. Dan kan je ook een beetje doorgaan op wat er al is gebeurd ^^ En niet van die standaard: hoe zijn je trainingen?-gesprekken.
Maplekit'
Member
98
Actief
Maplekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:14

.Blackkit schreef:
Oh ja, dat zeker Nath Very Happy Ik vind t echt leuk dat ik met Blackkit een beetje vrienden maak enzo. Dus dat je meerdere topics met iemand hebt. Dan kan je ook een beetje doorgaan op wat er al is gebeurd ^^ En niet van die standaard: hoe zijn je trainingen?-gesprekken.

Ja inderdaad. Bij dat topic met Dawnpaw had ik ook met Roughpaw random er op af kunnen stappen. Maar ik dacht "Nah, zo standaard, ik gooi een sneeuwbal."
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:19

Dat is toch ook veeeel leuker? Very Happy En ik denk dat ik ergens Dawn en Black wel een beetje ship, maar ik ben de katerwereld met Black nog aan t ontdekken :3
Dovepaw
Member
Jamie
270
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:19

Eef, IK HEB EEN SYSTEEM :') Kijk. Voor iedere groep heb ik 1 account. Silentpaw - tc, determind - wc, acefray - sc maar dan heb ik nog 2 account. Dus inplaats van een rogue heb ik Pale in tc en in plaats van een kittypet heb ik Abyss in wc. En ik heb Dove net gered van de vergetelheid xD
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:26

MIMIIII HOI ;D
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:30

Woops, Angie, ik had je vorige post niet gezien. Ik kan wel eens heldhaftig doen met Black en naar Thunderpath komen ^^ Past eigenlijk wel bij haar karakter om gewoon eens weg te sneaken. Gaan ze samen Blackkig doen Razz

Oh wauw, James, een systeem xD Ik hou het gewoon bij Blackkit nu, en later met Burning erbij Very Happy

Blackkit,
Member
17
Actief
Blackkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:30

.Blackkit schreef:
Woops, Angie, ik had je vorige post niet gezien. Ik kan wel eens heldhaftig doen met Black en naar Thunderpath komen ^^ Past eigenlijk wel bij haar karakter om gewoon eens weg te sneaken. Gaan ze samen Blackkig doen Razz

Oh wauw, James, een systeem xD Ik hou het gewoon bij Blackkit nu, en later met Burning erbij Very Happy

Wie maakt dan? xd
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:33

Ik heb Spaans.
En heb geen leraar. x'D
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 10:33

Ik maak nu wel wat Wink
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: