|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 18:51 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Stiekem is Tall vrolijk omdat 'ie een
date uitstap met Little heeft. (A)
You wish, hij is dat soort aandacht gewend 8) not xD Jaja, smoesjes allemaal smoesjes Maar niemand is dan ook zo sexy en cute als Little he. Ik kan 'm best begrijpen. B) Oooh, we're getting cocky are we? Well fine, omdat ik zo vrolijk ben gun ik je die ;') Now post! (A) Maak kennis met de echte Chi. xD Grapjuh Posted (; Zij noemt hem een valsspeler D: Woooow, offensive, I like it xD Ghehe (A) Ik had twee keer een typfout, moet echt beter m'n posts nakijken voor ik ze plaats. xD Ben op dat vlak perfectionistisch dus kan er echt niet tegen. :') typefout (A) Kon het niet laten xD Well, adventure is out there ;')
Nice Marijn! Medelijden met de andere apprentices xD Hypere Brightpaw :'D
Precies Cees. D: Zij verbeterd me ook altijd als ik bij haar op bezoek ben. :'( Waarom zijn jullie toch zo'n rondlopende woordenboeken. :C Because we can 8) The name is Bond, James Bond >3 Then my name is Pitt, Brad Pitt. Oké sorry kon het niet laten xD Little is mega meelevend joh (A) Oooeeeh, Pitt :') Tall gaat dit dus niet snappen, ze neemt hem te serieus xD |
| | | 90 Actief
| |
| Aah but thanks ^.^ misschien een warrior van een andere clan o.o Iemand nog?? |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
You wish, hij is dat soort aandacht gewend 8) not xD Jaja, smoesjes allemaal smoesjes Maar niemand is dan ook zo sexy en cute als Little he. Ik kan 'm best begrijpen. B) Oooh, we're getting cocky are we? Well fine, omdat ik zo vrolijk ben gun ik je die ;') Now post! (A) Maak kennis met de echte Chi. xD Grapjuh Posted (; Zij noemt hem een valsspeler D: Woooow, offensive, I like it xD Ghehe (A) Ik had twee keer een typfout, moet echt beter m'n posts nakijken voor ik ze plaats. xD Ben op dat vlak perfectionistisch dus kan er echt niet tegen. :') typefout (A) Kon het niet laten xD Well, adventure is out there ;')
Precies Cees. D: Zij verbeterd me ook altijd als ik bij haar op bezoek ben. :'( Waarom zijn jullie toch zo'n rondlopende woordenboeken. :C Because we can 8) The name is Bond, James Bond >3 Then my name is Pitt, Brad Pitt. Oké sorry kon het niet laten xD Little is mega meelevend joh (A) Oooeeeh, Pitt :') Tall gaat dit dus niet snappen, ze neemt hem te serieus xD Little is een en al serieusheid joh nog niet door? (A) xD |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 18:54 | |
| Gotta go, see you all later ;') |
| | | Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 18:55 | |
| Te veel keer ... schreef: *gets dizzy* |
| | | 2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 18:55 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Blackkit schreef:
- Coldkit' schreef:
- Haha! I'd better do it Marijn xD
Yo Eef, hoe ging je date?? Hij kwam gister langs en het was echt suuuper leuk. Maar het stomme is dat ik gewend ben om op mezelf te wonen, en geen rekening hoef te houden met binnenstormende ouders. Nou, dat moet ik hier dus wel. Toen hij naar huis ging, waren m'n ouders al thuis, en moest hij zich natuurlijk voorstellen. Hij vond t vet eng hahaha, maarja, hij kon ook moeilijk gewoon weggaan. Het was echt super leuk, en ik zie hem vanavond weer. Maar nu bij hem thuis, maar hij is daar ook bij z'n moeder. Dus dat wordt ook wat xD Hij is leuk, ik weet alleen nog niet of ik hem leuk genoeg vind. Ik vind het namelijk heerlijk om even geen rekening met iemand anders te hoeven houden, en ik zou zegmaar best wel veel rekening met hem moeten houden als dit wat wordt, want hij roeit op kei hoog niveau, en moet 7x per week trainen, en mag vanaf volgende week tot aan de zomervakantie niet meer uit en vroeg naar bed, omdat trainingen vaak om 7 uur 's ochtends zijn. Ik kom net uit een lange relatie, en ik weet gewoon niet of ik al de zin en energie heb om weer in zoiets te gaan. Mja, ik laat het gewoon over me heenkomen, en ik zie wel waar dit naartoe leidt
Ik kijk er alleen wel naar uit als we gewoon weer allebei in Utrecht zitten, op onszelf, en geen ouders meer hebben die ons controleren xD Inderdaad, helemaal gelijk in, geniet van wat je nu in ieder geval hebt met hem, (wat het ook is;') en haast je vooral niet. Klink supergezellig though! Wel grappig dat hij jouw ouders ontmoet heeft en jij zijn moeder zal ontmoeten xD
@Marijn, ik post zo wel ^^ Eerst even Doctor Who afkijken ;') Precieees. Ik ga toch vanaf september een tijd in Engeland studeren, dus ik hoef ook niet echt een relatie. Kijk, als er nou een vet leuke jongen op m'n pad komt, dan ga ik daar geen nee te zeggen, maar ik ga ook niet keihard iemand najagen. Ik laat het over me heenkomen en zie wel wat t wordt. |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 18:56 | |
| Iemand zin om een setje te maken voor Doveje? :3 Ik heb het plaatje >3 |
| | | Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 18:56 | |
| Ik wil wel maar heb geen tijd, sawry Jamie |
| | | marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 18:57 | |
| - Dawnpaw.. schreef:
- Te veel keer ... schreef:
*gets dizzy* Dat moet je lezen als Littlestream zei dat Tallshadow zei dat Littlestream zei dat Tallshadow zei dat Littlestream zei dat Tallshadow zei dat Littlestream zei dat Tallshadow zei dat Littlestream zei dat Tallshadow zei; hoi |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 18:58 | |
| @Marijn, hahaha xD Dagdag Ems! ^-^ |
| | | Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jan 2015 - 19:23 | |
| - Littlestream schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
Precies Cees. D: Zij verbeterd me ook altijd als ik bij haar op bezoek ben. :'( Waarom zijn jullie toch zo'n rondlopende woordenboeken. :C (A) :') ------- https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=22122 |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |