|
|
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:10 | |
| @San, bij m'n oma c:
ik moet een spreekbeurt doen tegen dinsdag en ik had meer dan een maand de tijd en ik ben nog altijd nietbegonnen :/ |
|
| |
227 Actief
| |
| - Glowpaw schreef:
- YALL WATCH DEADMAN WONDERLAND BC RAZA!! <3
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet echt mijn ding ^^" |
|
| |
392 Actief
| |
| - Glowpaw schreef:
- YALL WATCH DEADMAN WONDERLAND BC RAZA!! <3
Te laat, Iro, te laat >3 |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:11 | |
| - Volekit. schreef:
- @San, bij m'n oma c:
ik moet een spreekbeurt doen tegen dinsdag en ik had meer dan een maand de tijd en ik ben nog altijd niet begonnen :/ oke dan is het goed ik wwwt hoe je je voelt ik begin ook altij zo laat met huiswerk x.x |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:12 | |
| - Hellhound schreef:
- Ft lijkt me zo vreselijk ingewikkeld en lang, ik kijk het liefst anime's van like 20/30 afleveringen X"D
In groep 6 ofzo keek ik Digimon en daar heb ik alle afleveringen van 6 seizoenen gezien en dat zijn er like minimaal 750 ofzo X"D Daarna heb ik heel lang geen anime meer gekeken en kijk nu weer sinds een jaar ofzo ^^ Fairy tail is echt niet ingewikkeld omdat je iets van 12 episodes hebt over één onderwerp zegmaar en daarna er weer een ander onderwerp komt, als je snapt wat ik bedoel ^^ |
|
| |
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:14 | |
| - Fairypaw schreef:
- Volekit. schreef:
- @San, bij m'n oma c:
ik moet een spreekbeurt doen tegen dinsdag en ik had meer dan een maand de tijd en ik ben nog altijd niet begonnen :/
oke dan is het goed
ik wwwt hoe je je voelt ik begin ook altij zo laat met huiswerk x.x ik begin al te stresseren bij de gedachte aan voor de klas staan D: |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:14 | |
| Ik heb zin om een nieuw acc aan te maken...maar mag niet van mezelf...maar straks neemt iemand anders de naam en het idee D: |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:15 | |
| - Volekit. schreef:
- Fairypaw schreef:
- Volekit. schreef:
- @San, bij m'n oma c:
ik moet een spreekbeurt doen tegen dinsdag en ik had meer dan een maand de tijd en ik ben nog altijd niet begonnen :/
oke dan is het goed
ik wwwt hoe je je voelt ik begin ook altij zo laat met huiswerk x.x ik begin al te stresseren bij de gedachte aan voor de klas staan D: Same Dx |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:16 | |
| HOE DE Mousedung MOET IK RPGEN DAT GLOWPAW PLAST |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:16 | |
| - Glowpaw schreef:
- HOE DE Mousedung MOET IK RPGEN DAT GLOWPAW PLAST
wtf |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:17 | |
| - Fairypaw schreef:
- Volekit. schreef:
- Fairypaw schreef:
- Volekit. schreef:
- @San, bij m'n oma c:
oke dan is het goed
ik wwwt hoe je je voelt ik begin ook altij zo laat met huiswerk x.x ik begin al te stresseren bij de gedachte aan voor de klas staan D: Same Dx Ik maakte een keer een spreekbeurt in elkaar op de ochtend dat ik naar school moest. Was voor basisschool tho. Ze vonden het 'kort maat krachtig' (A) |
|
| |
| |
| |
|
| |
262 Actief
| |
| - Brightpaw schreef:
- Ik heb zin om een nieuw acc aan te maken...maar mag niet van mezelf...maar straks neemt iemand anders de naam en het idee D:
i know the feeling, ik heb een awesome naam bedacht, maar ik weet dat ik het niet actief zal kunnen houden :/ |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:18 | |
| - Brightpaw schreef:
- Ik heb zin om een nieuw acc aan te maken...maar mag niet van mezelf...maar straks neemt iemand anders de naam en het idee D:
Dit heb ik dus ook... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:19 | |
| - Volekit. schreef:
- Brightpaw schreef:
i know the feeling, ik heb een awesome naam bedacht, maar ik weet dat ik het niet actief zal kunnen houden :/ Hmmm, what do I do?! > First world problems D: |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:19 | |
| - Glowpaw schreef:
- Webtail schreef:
- Glowpaw schreef:
wtf DIT TOPIC: https://www.warriorcatsnl.com/t22016-ice-tastes-like-help I can't help but laugh :'DDD Anyway, laat hem misschien eerst zeer goed checken of er wel degelijk niemand is en dan zijn achterpoot optillen? Iets dat daarop lijkt? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 22:20 | |
| - Brightpaw schreef:
- Volekit. schreef:
- Brightpaw schreef:
i know the feeling, ik heb een awesome naam bedacht, maar ik weet dat ik het niet actief zal kunnen houden :/ Hmmm, what do I do?! > First world problems D: you never know until u try ^^ |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| - Glowpaw schreef:
De rode kater keek even rond, niemand. Met deze gedachten in zijn achterhoofd schuifelde hij wat rond tot hij de beste plek had gevonden. Snel liet hij zijn water lopen. Starclan.. Dit was beschamend maar hij hielt het geen seconde langer uit. XD zow sorry for glow :') ;; up I know sp bad ;-; |
|
| |
262 Actief
| |
| - Brightpaw schreef:
- Volekit. schreef:
- Brightpaw schreef:
i know the feeling, ik heb een awesome naam bedacht, maar ik weet dat ik het niet actief zal kunnen houden :/ Hmmm, what do I do?! > First world problems D: wacht op een leuk nestje, doe ik ook altijd c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|