|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:33 | |
| - Maxie schreef:
- Owlflight schreef:
- kittypaw schreef:
- Ik heb ook zin een forum aan te maken, maar ik faal hard in lay-outs x.x
ik wil je wel helpen, maar ik ben wel erg niet erg actief op fora buiten wc This. Ik ben alleen (soort van) actief op fora die ik echt leuk vind :'3 wel, ik kan best actief zijn op andere fora, maar het thema moet vor mij leuk zijn en het moet actief zijn c: |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:35 | |
| - Maxie schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ik stop wss met RPGen als ik eenmaal het zesde erdoor ben, dus na volgend jaar (:
Want anders gaat het echt te moeilijk voor me worden u-u NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :U
@Marijn, ik ben redelijk goed met Lay-outs. Kun je iets proberen te maken? :3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Als ik mijn rijbewijs in mijn handjes heb kom ik wss naar elke xD Maar dan is de kans groot dat ik op de unief zit en hier allang niet meer zit ):
Maar dan gaan we onze *silence* doen remember?! Ik sleep je wel mee naar de meetings >3 Dan maken we er gezellige roadtrips van xD Dat wel natuurlijk <3 Gaan we lekker eens naar London ofz :3 Hahaha xD Grootse plannen, oke dan >3 Ik kijk er nu al naar uit Hehehehe, had vandaag weer les en het gaat echt super, heb nog niemand omver gereden (: Goedzo! Hopelijk tegen die tijd ook nog niet xD Hahahaahahaha, ik ben niet zo... Gevaarlijk hoor x) |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:36 | |
| Tssk Bo jij moet reageren op het grote drama topic >( |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:36 | |
| - kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ik stop wss met RPGen als ik eenmaal het zesde erdoor ben, dus na volgend jaar (:
Want anders gaat het echt te moeilijk voor me worden u-u NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :U
@Marijn, ik ben redelijk goed met Lay-outs. Kun je iets proberen te maken? :3 Waarschijnlijk ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:37 | |
| - Runningvole schreef:
- Tssk Bo jij moet reageren op het grote drama topic >(
Maar jij gaat Running's Inner demon laten verschijnen ShrewstarIedere keer als ik dat type denk ik aan Shrekstar... En dat is geen goede herinnering o-o |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:39 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Runningvole schreef:
Maar jij gaat Running's Inner demon laten verschijnen Shrewstar Iedere keer als ik dat type denk ik aan Shrekstar... En dat is geen goede herinnering o-o Dat weet je niet D: Wunwun is nooit boos :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:40 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Runningvole schreef:
Maar jij gaat Running's Inner demon laten verschijnen Shrewstar Iedere keer als ik dat type denk ik aan Shrekstar... En dat is geen goede herinnering o-o Shrekstar? |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:41 | |
| - Briarleaf schreef:
- Zou iemand een setje voor me willen maken? c':
Ik kan het proberen als je een plaatje hebt? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Als wind ooit kits krijgt ga ik Bunnykit aanmaken als kitten van der |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| - Maxie schreef:
- kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- Lurkingpaw schreef:
@Marijn, ik ben redelijk goed met Lay-outs. Kun je iets proberen te maken? :3 Waarschijnlijk ^^ ik had een idee voor gewoon één grote Clan van katten met een heel groot kamp, veel plaatsen op het territorium etc. |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:42 | |
| - Owlflight schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Runningvole schreef:
Maar jij gaat Running's Inner demon laten verschijnen Shrewstar Iedere keer als ik dat type denk ik aan Shrekstar... En dat is geen goede herinnering o-o Shrekstar? Do I even want to know? |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:42 | |
| - kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- Lurkingpaw schreef:
@Marijn, ik ben redelijk goed met Lay-outs. Kun je iets proberen te maken? :3 Waarschijnlijk ^^ ik had een idee voor gewoon één grote Clan van katten met een heel groot kamp, veel plaatsen op het territorium etc. En dan zo'n klein groepje evil katten waar ze tegen vechten. (Want die zijn er altijd) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:43 | |
| - kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- Lurkingpaw schreef:
@Marijn, ik ben redelijk goed met Lay-outs. Kun je iets proberen te maken? :3 Waarschijnlijk ^^ ik had een idee voor gewoon één grote Clan van katten met een heel groot kamp, veel plaatsen op het territorium etc. klinkt awesome c: mag ik ook helpen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:43 | |
| - Maxie schreef:
- Owlflight schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Runningvole schreef:
Maar jij gaat Running's Inner demon laten verschijnen Shrewstar Iedere keer als ik dat type denk ik aan Shrekstar... En dat is geen goede herinnering o-o Shrekstar? Do I even want to know? No... D: |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:44 | |
| - Draco schreef:
- kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- Lurkingpaw schreef:
@Marijn, ik ben redelijk goed met Lay-outs. Kun je iets proberen te maken? :3 Waarschijnlijk ^^ ik had een idee voor gewoon één grote Clan van katten met een heel groot kamp, veel plaatsen op het territorium etc. En dan zo'n klein groepje evil katten waar ze tegen vechten. (Want die zijn er altijd) xD Natuurlijk moet Kate weer evil zijn.. xD Het idee is dat de clan zo groot is dat je elke dag wel een das kan tegen komen op het territorium, sommige katten zijn zo evil dat ze elkaar vermoroden in een ruzie, en de leider etc kan het niet allemaal tegelijk in de gaten houden, dus er is heus wel evilness xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:45 | |
| - Draco schreef:
- kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- kittypaw schreef:
- Maxie schreef:
- Lurkingpaw schreef:
@Marijn, ik ben redelijk goed met Lay-outs. Kun je iets proberen te maken? :3 Waarschijnlijk ^^ ik had een idee voor gewoon één grote Clan van katten met een heel groot kamp, veel plaatsen op het territorium etc. En dan zo'n klein groepje evil katten waar ze tegen vechten. (Want die zijn er altijd) Evil katten en solitaire katten zijn nodig ^^ |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 20:52 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Dawnstar schreef:
- Goedenavond peepz :3
ISAAAAAAAAAAAAAAAAAA *TACKLEHUG* <3
Eef, niet meteen... xD HEEEEEEYYYYYYYY *valt op de grond* |
|
| |