|
|
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:19 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:20 | |
| *feels stupid* waar gat doctor who eigenlijk over? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:23 | |
| @Hanna, een tijdreizende Timelord die echt super arrogant en grappig is xD |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:23 | |
| - Dice schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Yeah, aangezien jij en ik ook Teen Wolf in common hadden Q, dacht ik dat dit ook wel wat moest zijn xD
Ik ben pas bij aflevering 4 though (A) Dan heb jij Eccleston nog *stare* Naja, Tennant is ook leuk xD Indd, ik ben nu bij het rondrennende varken xD OMG DIE Hahahaha die is leuk xD En al die dikke mensen die ruften enzo xD Yay, Doctor Who neemt het AOT Over! *Proud smile* YUS :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:24 | |
| - Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Yeah, aangezien jij en ik ook Teen Wolf in common hadden Q, dacht ik dat dit ook wel wat moest zijn xD
Ik ben pas bij aflevering 4 though (A) Dan heb jij Eccleston nog *stare* Naja, Tennant is ook leuk xD Indd, ik ben nu bij het rondrennende varken xD OMG DIE Hahahaha die is leuk xD En al die dikke mensen die ruften enzo xD Yep, super awkward allemaal xD en Rose maar een beetje feest vieren >3 Hahhaha ja xD Voor dat varken zat ik echt op m'n nagels te bijten van HELP HELP En toen... was het een varken xDD
Marijn, op welk seizoen wacht jij? Same here! Ik blijf ook lachen als die Doctor Mickey steeds Rickey noemt terwijl hij weet dat hij Mickey heet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:26 | |
| @Emma, ga ik zeker eens opzoeken c: |
|
| |
202 Actief
| |
| - Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik ben pas bij aflevering 4 though (A) Dan heb jij Eccleston nog *stare* Naja, Tennant is ook leuk xD Indd, ik ben nu bij het rondrennende varken xD OMG DIE Hahahaha die is leuk xD En al die dikke mensen die ruften enzo xD Yep, super awkward allemaal xD en Rose maar een beetje feest vieren >3 Hahhaha ja xD Voor dat varken zat ik echt op m'n nagels te bijten van HELP HELP En toen... was het een varken xDD
Marijn, op welk seizoen wacht jij? Same here! Ik blijf ook lachen als die Doctor Mickey steeds Rickey noemt terwijl hij weet dat hij Mickey heet xD Ik d8 hele tijd aan mickey mouse (A) Rickey klinkt beter tbh Mickey: KOP DICHT |
|
| |
227 Actief
| |
| - Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
Marijn, op welk seizoen wacht jij? Same here! Ik blijf ook lachen als die Doctor Mickey steeds Rickey noemt terwijl hij weet dat hij Mickey heet xD hehe :'D Ik moet ook nog verder kijken... *gaat tablet halen voor netflix* |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:27 | |
| - Owlflight schreef:
- @Emma, ga ik zeker eens opzoeken c:
KIJK HET VIA NETFLIX ;D 117 EPISODES OF AWESOMENESS |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:27 | |
| - Winterwolf schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
Marijn, op welk seizoen wacht jij? Same here! Ik blijf ook lachen als die Doctor Mickey steeds Rickey noemt terwijl hij weet dat hij Mickey heet xD Ik d8 hele tijd aan mickey mouse (A) Rickey klinkt beter tbh Mickey: KOP DICHT Indeed xD Doe dat @ Marieke! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:29 | |
| - Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
KIJK HET VIA NETFLIX ;D 117 EPISODES OF AWESOMENESS het probleem is...ik heb geen netfix, maar ik vast wel ergens een zender vinden waar ze het uitzenden c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:30 | |
| - Owlflight schreef:
- Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
KIJK HET VIA NETFLIX ;D 117 EPISODES OF AWESOMENESS het probleem is...ik heb geen netfix, maar ik vast wel ergens een zender vinden waar ze het uitzenden c:
Ook vanaf seizoen 1? I hope you do, het is echt geniaal xD |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:31 | |
| - Owlflight schreef:
- Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
KIJK HET VIA NETFLIX ;D 117 EPISODES OF AWESOMENESS het probleem is...ik heb geen netfix, maar ik vast wel ergens een zender vinden waar ze het uitzenden c:
NETFLIXNETFLIXNETFLIXNETFLIXNETFLIX ik ben vreeeemdHmm... oke ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:32 | |
| - Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
Ook vanaf seizoen 1? I hope you do, het is echt geniaal xD laten we hopen, anders kan ik m'n ouders vast wel overhalen om over te schakelen tot netfix c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:34 | |
| - Owlflight schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
Ook vanaf seizoen 1? I hope you do, het is echt geniaal xD laten we hopen, anders kan ik m'n ouders vast wel overhalen om over te schakelen tot netfix c: Moet je doen! Ik weet niet of het al in Belgie is, vast wel (: Het is iets van 7 in de maand en echt kapot veel series en films <33 |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
Ook vanaf seizoen 1? I hope you do, het is echt geniaal xD http://www.couchtuner.eu/watch-doctor-who-online-11/ |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:37 | |
| Verwcht mij vandaag maar niet meer terug. Of een week niet. ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:38 | |
| - Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
Ook vanaf seizoen 1? I hope you do, het is echt geniaal xD laten we hopen, anders kan ik m'n ouders vast wel overhalen om over te schakelen tot netfix c: Moet je doen! Ik weet niet of het al in Belgie is, vast wel (: Het is iets van 7 in de maand en echt kapot veel series en films <33 netflix is in België hoor xD mijn ouders zijn er al een paar maanden 'over aan het nadenken' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:39 | |
| - Owlflight schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
Ook vanaf seizoen 1? I hope you do, het is echt geniaal xD laten we hopen, anders kan ik m'n ouders vast wel overhalen om over te schakelen tot netfix c: Moet je doen! Ik weet niet of het al in Belgie is, vast wel (: Het is iets van 7 in de maand en echt kapot veel series en films <33 netflix is in België hoor xD mijn ouders zijn er al een paar maanden 'over aan het nadenken' Oh mooi! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 16:41 | |
| - Maxie schreef:
- Tallshadow schreef:
- Owlflight schreef:
- Winterwolf schreef:
- Owlflight schreef:
Ook vanaf seizoen 1? I hope you do, het is echt geniaal xD http://www.couchtuner.eu/watch-doctor-who-online-11/ bedankt! c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|