Because Starclan loves me so - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Because Starclan loves me so

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lurkingshade
StarClan
Because Starclan loves me so - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Because Starclan loves me so   Because Starclan loves me so - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 17:04

"Lurking" Hij keek even schuin naar zijn zusje. "Meng je er niet in. je kunt ze niet helpen" Lurk knikte even naar haar, maar na enkele tellen schudde hij toch zijn kop. "Acefray betekend ook iets voor mij, Wind, hij is mijn mentor en waarschijnlijk de beste die ik ooit kon krijgen," Hij stopte even. "Dat zie ik nu pas in," Hij liet even zijn klauwen uit hun hulsels komen. "En nu moet ik... Moet ik hem afstaan... Nu ik hem wel accepteer," murmelde hij zachtjes. Hij keek naar de grijze kater. "Hij zorgde voor me, Wind, ookal zag ik dat niet! Waarom moet ik altijd blind zijn!" Hij kneep zijn ogen toe, nog steeds geen emoties... Maar enkel een zwak gevoel van teleurstelling in zijn maag. Toen iedereen was uitgepraat stapte hij naar voren en keek hij naar de gevlekte kattin, die zijn tante was. "Tante Runningvole," zei hij zachtjes. "Ik wil best wel helpen met ze op te voeden... Als dat mag?" zei hij terwijl hij even naar zijn ex mentor keek, wetend dat hij nooit zich als een vader zou kunnen gedragen tegenover zijn kits. "Het is toch het minste wat ik voor je kan doen na alles wat ik tegen jou heb gedaan?" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Because Starclan loves me so - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Because Starclan loves me so   Because Starclan loves me so - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 18:02

"Acefray betekend ook iets voor mij, Wind, hij is mijn mentor en waarschijnlijk de beste die ik ooit kon krijgen," antwoordde haar zwart-witte broertje. "Dat zie ik nu pas in" Haar groene ogen keken aarzelend. Hij was toch de slimme? "En nu moet ik... Moet ik hem afstaan... Nu ik hem wel accepteer," Zijn woorden waren amper hoorbaar."Hij zorgde voor me, Wind, ook al zag ik dat niet! Waarom moet ik altijd blind zijn!" De tabby apprentice gaf hem een likje over zijn oor. Nu richtte hij zich tot hun tante, Runningvole. "Ik wil best wel helpen met ze op te voeden... Als dat mag?" Windpaw knikte. "Het is toch het minste wat ik voor je kan doen na alles wat ik tegen jou heb gedaan?" ze mengde zich nu ook met de rest, al had ze maar vaagjes iets meegekregen. "Dat is toch het minste wat we kunnen doen, ook zodat je ze niet alleen hoeft op te voeden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Because Starclan loves me so - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Because Starclan loves me so   Because Starclan loves me so - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 22:36

De zwart witte poes snorde heel zacht bij het horen van Ace's antwoord. "Ik zal er altijd voor jou en de kittens zijn. Ik hou ook van jou.." Ze keek iet wat getroost op bij deze woorden en haalde wat trillerig adem. Oké, hij zou altijd nog als 'medicine cat' kunnen inspringen, als het haar te veel werd. Plots verscheen er een nieuwe schim, de huidige medicine cat, die met wat spijt haar het nogmaals mededeelde. Voordat Runningvole ook maar haar mond open kon trekken verdween ze weer en licht verward keek ze de grijze poes na. Waar was dat voor nodig geweest? Ze had het nieuws onderhand wel drie keer gehoord, dus waarom ..?
Nog voordat haar vermoeide kop het kon indexeren, verdween haar broer achter de staart van Littlestream en nogmaals voelde Runningvole zich in de steek gelaten. Liet haar broer haar nu achter voor.. haar? Twee oortjes lagen gelijk in haar nek en ze drukte zich, voor een van de laatste keren, stevig tegen Ace aan.
Een figuurtje stapte naar voren. "Tante Runningvole," Ze keek met haar blauwe kijkers naar haar kleine neefje. "Ik wil best wel helpen met ze op te voeden... Als dat mag?" Haar mondhoeken kropen wat omhoog, ook toen Windpaw haar broertje kwam helpen, maar ze schudde rustig met haar kopje. "Nee, jullie beiden moeten jullie nu richten op jullie trainingen, oké?" Meldde ze rustig. "Jullie zijn nog te jong om jullie bezig te houden met dit soort zaken, geniet van het jong zijn, oké? Ik red het wel, er zijn genoeg queens die me zullen helpen, maar bezoek van jullie is altijd welkom, ja?" Glimlachte ze voorzichtig en gaf beide jongelingen een porretje met haar snuit. "Maar bedankt voor het aanbod, dat zal ik nooit vergeten. Maar.. mogen Ace en ik.. nu even wat rust?" Vroeg ze beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Because Starclan loves me so - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Because Starclan loves me so   Because Starclan loves me so - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 16:35

Littlestream kwam zelfs nog eens het nieuws doorgeven. En hij waardeerde het zeker. Want ja, hij kon er niks aan doen en katten vertelde graag de waarheid. Running wist hem nu ook. Zijn waarheid, en nu hun waarheid. Het deed hem pijn om te zien dat het Littlestream ook zo schade. Ace keek haar dus sympatiek aan en vleide zich weer tegen Running aan. Ze hadden maar een week, minder zelfs. En ze moesten er maar van genieten zolang het kon. De grijze poes rende weg en zelfs Tall volgde haar. Dit verbaasde hem verassend genoeg niet. Want ja, hij shipte het. Littlestream had iemand nodig en Tall was er voor haar. Nu waren er nog maar twee die hem en Running van elkaar verhielden. Lurking en Wind bedoelde het natuurlijk goed. Maar ze moesten gewoon even alleen zijn. Met zijn staart tikte hij zijn ex-apprentice aan. Hij was geroerd door diens woorden, in de korte tijd dat de twee samen moesten trainen waren ze stiekem tot elkaar gegroeid. Hun haat-liefde relatie was op hun best geweest. Het tweetal wou zelfs zijn rol als vader op zich nemen. Maar Running had een goed punt, ze moesten zich niet bezig houden met kittens maar met trainen. Hij legde zijn kop weer op die van Running en sloeg zijn dikke fluffy staart langs haar lichaam. Ze moest het vast nog moeilijker hebben nu zelfs Tall weg was. Maar ja, Ace zei niks, hij spinde alleen zachtjes tegen Running aan. Hij kon niks nuttigs zeggen. Dus zei hij maar niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Because Starclan loves me so   Because Starclan loves me so - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Because Starclan loves me so
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: