|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:12 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- En eetentje 1 zit erop *sigh*
Ik wil al niet meer eten en gwn in bed kruipen ;^; Hoeveel heb je er dan vandaag? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:13 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Ik wil al niet meer eten en gwn in bed kruipen ;^; Hoeveel heb je er dan vandaag? 3-4... Idk ben de tel kwijt xD Ik spaar de drank voor het laatste maal, omnomnom, ik ben 16 en mag eindelijk legaal drinken xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:14 | |
| I'm proud of myself (a) Bo, je word straks even groot als Ace XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:15 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
Ik wil al niet meer eten en gwn in bed kruipen ;^; Hoeveel heb je er dan vandaag? 3-4... Idk ben de tel kwijt xD Ik spaar de drank voor het laatste maal, omnomnom, ik ben 16 en mag eindelijk legaal drinken xD Waarom zoveel?! Het is nieuwjaar, eet je dan niet gewoon oliebollen? Nice James! |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:16 | |
| Hahahahaha heel funny u.u Niet dat ik aan allemaal ga deelnemen hoor. Heb iedereen al kunnden overtuigen om alleen gevogelte klaar te maken vanavond, dus ik ben happy (:
Emma, Oliebollen... wat nee dat is als je op markten rondloopt xD We eten als laatste eend, eend <3 |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:17 | |
| Nee, Bo, je eet oliebollen gewoon de hele dag door <'3 Vanavond krijg ik toch alleen maar broodjes en macdrek (A) Die combi tho xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:18 | |
| Wow in België niet hoor xD Ik eet dat zelfs niet graag x3
Hier schieten we overal vuurwerk en dan schiet het in je gezicht *kuch* Ik heb zo'n verantwoordelijke familie <3 |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:19 | |
| Vreemd volk, die Belgen
(A)
Oliebollen zijn de reden waarom ik Oud op nieuw vier <3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:19 | |
| - Nevermind schreef:
- Hahahahaha heel funny u.u Niet dat ik aan allemaal ga deelnemen hoor. Heb iedereen al kunnden overtuigen om alleen gevogelte klaar te maken vanavond, dus ik ben happy (:
Emma, Oliebollen... wat nee dat is als je op markten rondloopt xD We eten als laatste eend, eend <3 Hier ook overal vuurwerk ^^ en ons eten van vandaag bestaat inderdaad alleen maar uit oliebollen, we hebben zojuist iets van 50 gekocht ofzo voor vanavond (: Ravenshadow -You james? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:21 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:21 | |
| Wij zijn perfect normaal, kijk maar naar mij xD
... Slecht voorbeeld
Brr Oliebollen, ik eet er een en ik moet van heel de dag geen food meer zien xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:22 | |
| Maar maar D: Hoe moet ik ooit alle namen bijhouden als alle mensen tegenwoordig een onderduik account willen?!
Ach, volgens je moeder ben ik ook normaal Bo xD |
|
| |
25 Actief
| |
| |
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Itazura na Kiss was zo leuke anime ;^; Waarom moet ie nu afgelopen zijn, whyyyyy D: |
|
| |
| |
| - Ravenshadow schreef:
- Tallshadow schreef:
Ravenshadow -You james Quinty?
Q!! *tacklehug* Ik moet echt beter leren opletten (A) How are you?! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:23 | |
| Hahahahhaha dat wist ik eig al van Raven xD Want ik las ergens dat je wilde gamen en ik las op pj dat je ook wilde gamen :'D En oh je je setje *loopt weg*
Ja heel normaal :'D |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:24 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ravenshadow schreef:
- Tallshadow schreef:
Ravenshadow -You james Quinty?
Q!! *tacklehug* Ik moet echt beter leren opletten (A) How are you?! Fine, fine :'D *probeert evenwicht te behouden* Probeer moed te verzamelen om de stad in te gaan met al dat vuurwerk *huivert* @Bo; Gheghe (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:25 | |
| Vuurwerk is leuk, tot ze de tweede afsteken, dan wil ik dat ze stoppen ;^; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:25 | |
| Ik moet leren om met kritiek om te gaan :') Zo'n admin stuurt me op hs een mailtje waarin die zegt dat iets niet kan en ik zit gelijk van; moet ik het aanpassen? Vergeef meh D: Ik ga wel weg ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:26 | |
| - Acefray schreef:
- Ik moet leren om met kritiek om te gaan :') Zo'n admin stuurt me op hs een mailtje waarin die zegt dat iets niet kan en ik zit gelijk van; moet ik het aanpassen? Vergeef meh D: Ik ga wel weg ._.
Zo herkenbaar... Of ik durf heel lang niet meer te komen *is gwn bang van alles en iedereen (a) * |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|