|
|
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:18 | |
| Gelukkig nieuwjaar allemaal <3 Maak er een mooi jaartje van, met vele mooie momenten! Goede dingen gaan nog komen, en ook slechte dingen. Maar je moet proberen die slechte dingen te vermijden en extra te genieten van de goede! Love you all!! |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:22 | |
| - Rudekit schreef:
- Draco schreef:
- Rudekit schreef:
- GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!! ;D Op naar een beter jaar dan 2014 c: Ugh wat is gluhwine (of hoe je het ook spelt) walgelijk trouwens! D;
Jij ook! ;D (en ik lust geeneens kinderchampagne dus dat word nog wat xD) Dankje! :') Haha, maak je geen zorgen, ik had ook kinderchampagne (Op mn 16de O.o) gedronken deze avond en dat was ook het enige wat echt drinkbaar was deze avond, neh geen gluhwine of iets als dat meer voor mij D'< Haha, ik ben 14 en hou echt niet van drinken met prik, daarom dronk ik water uit een champagneglas ^^ |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:24 | |
| - Draco schreef:
- Rudekit schreef:
- Draco schreef:
- Rudekit schreef:
- GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!! ;D Op naar een beter jaar dan 2014 c: Ugh wat is gluhwine (of hoe je het ook spelt) walgelijk trouwens! D;
Jij ook! ;D (en ik lust geeneens kinderchampagne dus dat word nog wat xD) Dankje! :') Haha, maak je geen zorgen, ik had ook kinderchampagne (Op mn 16de O.o) gedronken deze avond en dat was ook het enige wat echt drinkbaar was deze avond, neh geen gluhwine of iets als dat meer voor mij D'< Haha, ik ben 14 en hou echt niet van drinken met prik, daarom dronk ik water uit een champagneglas ^^ IK HOU OOK NIET VAN PRIIIIK hoewel ik 13 ben MAAR IK DRONK WIJN HAHAHAHAH ZO VIES |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:25 | |
| Idd de stijl van Icypaw. Vond het er wel bij passen. :3 Your turn again trouwens xD @Emma~ |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:26 | |
| - Glowpaw schreef:
- Draco schreef:
- Rudekit schreef:
- Draco schreef:
- Rudekit schreef:
Jij ook! ;D (en ik lust geeneens kinderchampagne dus dat word nog wat xD) Dankje! :') Haha, maak je geen zorgen, ik had ook kinderchampagne (Op mn 16de O.o) gedronken deze avond en dat was ook het enige wat echt drinkbaar was deze avond, neh geen gluhwine of iets als dat meer voor mij D'< Haha, ik ben 14 en hou echt niet van drinken met prik, daarom dronk ik water uit een champagneglas ^^ IK HOU OOK NIET VAN PRIIIIK
hoewel ik 13 ben
MAAR IK DRONK WIJN HAHAHAHAH ZO VIES Omg, soulmates xD We hadden familie weekend en ik ging het proberen. Het eerste druppeltje was lekker de rest was vies. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:33 | |
| Ik ben echt blij dat ik Jillz had want ik lus ook geen wijn heuwr! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:36 | |
| - Hellhound schreef:
- Ik ben echt blij dat ik Jillz had want ik lus ook geen wijn heuwr!
Ik mag eigg nog geen alcohol, maar serieus. Als je kennismaakt met 'Breezer' dan is alcohol helemaal zo vies niet meer. :') Voordat er trouwens weer mensen gaan zeggen van 'goh ik heb pas m'n eerste biertje/whatever gedronken op m'n achttiende hoor', Breezer is een simpel drankje met nog geen vier procent alcohol. Ik mag er dan ook maar 2 per feest. (A) |
|
| |
107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:41 | |
| - Littlestream schreef:
- Hellhound schreef:
- Ik ben echt blij dat ik Jillz had want ik lus ook geen wijn heuwr!
Ik mag eigg nog geen alcohol, maar serieus. Als je kennismaakt met 'Breezer' dan is alcohol helemaal zo vies niet meer. :') Voordat er trouwens weer mensen gaan zeggen van 'goh ik heb pas m'n eerste biertje/whatever gedronken op m'n achttiende hoor', Breezer is een simpel drankje met nog geen vier procent alcohol. Ik mag er dan ook maar 2 per feest. (A) God. Breezer. Mijn eerste breezers waren toen ik veertien werd, hahaha. Twee en 'n halve grote fles in mn eentje meteen neergehaald toen. Maar daar zit idd nie zo veul in. Kben zelf nie zo van de alcohol, maar rustig aan gaan er best wel wa passoa's in haha. |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:43 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:44 | |
| Vooral op meetings Tutu? xD
Your turn again Chi ^^ en indd, past er mooi bij (:
Jij ook Bootje <3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 1:45 | |
| Ik heb nog nooit Breezer op maar ik krijg miss 3x per jaar een glaasje maar mijn Jillz is alcholvrij |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:02 | |
| Okey wie wil er een (flut)tekening want anders ga ik slapen? -Haat aan kerst-en eindejaarsfeesten- |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:04 | |
| |
|
| |
107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:07 | |
| - Tallshadow schreef:
- Vooral op meetings Tutu? xD
Jup! M'n eerste drankjes gingen er ook in met meetingmensjes, haha. Jullie zijn gewoon veel te gezellig. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:08 | |
| Komt in orde ^^ Gewoon, ik haat het. We doen haast nooit iets, en tja. ik vind het nogal onnuchtig om 'verplicht' feest te vieren. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:11 | |
| - Stark schreef:
- Tallshadow schreef:
- Vooral op meetings Tutu? xD
Jup! M'n eerste drankjes gingen er ook in met meetingmensjes, haha. Jullie zijn gewoon veel te gezellig. Haha xD Well, dat valt wel te begrijpen, ik kan niet wachten tot er weer een grote meeting komt die niet op zondag is (A)Nou, ik ga maar eens naar bed, weltrusten iedereen <3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:12 | |
| Wij gaan ook alleen even buiten kijken en dat was het dat, hoor Assie |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:12 | |
| |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:13 | |
| Wijn is lekker, vooral zoete witte wijnxD, maar breezer is inderdaad ook wel te drinken, ook al lust ik geen bier, behalve fruitbier danxD |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 jan 2015 - 2:15 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |