|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:26 | |
| Awe James *hug* Je bent geweldig hoor <33
Stay alive Q! En gewoon teruggooien Grijp die bastards xD
Gotta go, vuurwerk kopen <33 |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:27 | |
| - Nevermind schreef:
- Acefray schreef:
- Ik moet leren om met kritiek om te gaan :') Zo'n admin stuurt me op hs een mailtje waarin die zegt dat iets niet kan en ik zit gelijk van; moet ik het aanpassen? Vergeef meh D: Ik ga wel weg ._.
Zo herkenbaar... Of ik durf heel lang niet meer te komen *is gwn bang van alles en iedereen (a) * Hs? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:27 | |
| Bye Emsie, heb een fijn eindejaar~ |
|
| |
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:28 | |
| Maar, maar, maar :C Ik ben bang voor vuurwerk. Dus ga ik met Walter en 2 andere vrienden vuurwerk kijken in de stad, #logic |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:29 | |
| Omg, ik ben echt een spammer ._.
Ik heb al bijna 60 posts op Maxie, maar geen van die is in de RPG... MEEP ._. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:31 | |
| - Maxie schreef:
- Omg, ik ben echt een spammer ._.
Ik heb al bijna 60 posts op Maxie, maar geen van die is in de RPG... MEEP ._. Lurkie heeft iets van 1400 posts waarvan er maar 300 RPG zijn :'D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:32 | |
| - Nevermind schreef:
- Acefray schreef:
- Ik moet leren om met kritiek om te gaan :') Zo'n admin stuurt me op hs een mailtje waarin die zegt dat iets niet kan en ik zit gelijk van; moet ik het aanpassen? Vergeef meh D: Ik ga wel weg ._.
Zo herkenbaar... Of ik durf heel lang niet meer te komen *is gwn bang van alles en iedereen (a) * Dat ja, en normaal ben ik niet zo maar ik wil het goed doen :c Maxie, Hongerspelen *hugs Em* Thx :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:33 | |
| Dat forum van de hs ziet er nog leuk uit maar ik weet niet ;o; WAAROM SCHOOL WAAROM? ><
En tja, ik ben gwn als de dood voor nieuwe mensen... Dat gaat nog wat zijn op een meet xD
En Jams, jams, drama lurkie x ace? :3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:36 | |
| Het is heel leuk maar als je in de gewone rpg zit kan je weinig posten. Ik heb nu Sköll die in de spelen zit en als hij sterft ga ik of een capitol dude maken of eraf x') Je kan toch bijna niet posten :'x
Vliegen allemaal mensjes je aan voor een tackelhug x)
Yush >3 Yush yush >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:37 | |
| Oei dat is wel minder ja xD
Pls no ;x;
Okay, kan jij maken? Ik ben even iets cute aan het schrijven :3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:37 | |
| Amg de klappen hier in Rotterdam zijn gewoon niet normaal meer ;-; Heel m'n kamer trilt er gewoon van x'D Is Evy hier ergens btw? |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:41 | |
| wat |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:42 | |
| Ik heb t nooit zo op oud&nieuw, ik moet t altijd met familie vieren en die zijn allemaal oud en shit x'D Nu een keer niet, maar dan ben ik ook helemaal alleen met mn ma :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:49 | |
| Tx jams, ik ben ook net klaar xD *vliegt naar augurkiemans* |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:49 | |
| Ik zie het al voor me, wanneer Ace het Running komt vertellen en dan vraagt ze 'Ben ik de eerste die het weet?' 'Euh nee, mijn vervelende apprentice ^____^~' |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:50 | |
| - Draco schreef:
- @Marijn dat heeft gewoon iets schattige ^^
@Faye is kat Draco dan niet schattig? (A) En in HBP is hij net wat minder schattig. Eerder zielig.
Ik was zo verdrietig toen hij huilde I know right. I cried with him, to be very honest ;a |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:50 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Ik zie het al voor me, wanneer Ace het Running komt vertellen en dan vraagt ze 'Ben ik de eerste die het weet?'
'Euh nee, mijn vervelende apprentice ^____^~' Ze hebben een haatliefdesrelatie~ Dus het is enkel maar normaal <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:51 | |
| Nee, eerst degene die ik haat want dat doet minder pijn ;-; En hoe eerder ik van lurk af ben hoe beter :3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 31 dec 2014 - 14:51 | |
| Wat hahaha nee xD Je moet ook nog over zijn sibs beginnen te zagen he? :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |