| The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] | |
|
|
Bananamy a.k.a Amy 114 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] za 28 maa 2015 - 11:42 | |
| Het is Nightshift xD en ik speel Firekit van het nestje van Hayden. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] za 28 maa 2015 - 11:50 | |
|
oeps, fout geschreven ^^ Maar ja je mag miss wel binenvallen. Hoe actief ben je? Welke dagen van de 7 post je eens bij? En kan je me beloven dat je als eerste het kidnaptopic bijpost? Want hoe actief ben je eigenlijk? Als je echt niet actief bent vind ik het beter dat je ergens op het eind van het topic pas post al Cyber en Jeff op het punt staan met de kits het territorium te verlaten. Dat je dan binnenvalt en Cyber en Jeff hem opmerken en meekitnappen. Want dan ben je misschien terug actief?
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] za 28 maa 2015 - 13:58 | |
| Als er nog een kit nodig is heb ik Oceankit wel. Ze is het halfzusje van Whitelion. |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] za 28 maa 2015 - 14:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] za 28 maa 2015 - 18:43 | |
| Ook Oceaankit is geaccepteert, dan komen we nu al op 4 kits terwijl er max. 6 gedragen kunnen worden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] zo 10 mei 2015 - 20:55 | |
| Whitelion en andere wc katten mogen reageren! Iedereen van Wc die mee wilt zoeken of doorheeft dat de kits weg zijn, eventueel zelfs de ouders van de vermistte kits mogen nu reageren!
EDIT: Vaporpaw doet niet meer mee, de speler is inactief. Whitelion mag direct reageren, andere wc katten ook |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] zo 10 mei 2015 - 22:14 | |
| Ehm sinds wanneer ben ik inactief? Ja Vaporpaw is inactief maar ik niet, plus denk ik er over om hem weer actief te maken. Als je kan vertellen waar ik moet posten/een topic openen doe ik dat morgen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] ma 11 mei 2015 - 13:38 | |
| Ah nee ik dacht dat Vaporpaw inactief was en kon nietdirect terugvinden wie zijn eigenaar was ^^ sorry voor het misverstand! Dan mag jij reagere. Ik denk dat het miss beter is als je een nieuw topic opent waarin vapor erachter komt dat de kits weg zijn :3 ik licht via pb de ouders in van de kits nog eens extra voor mochten ze dit topic niet meer volgen, zij mogen ook reageren in dat topic |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] ma 11 mei 2015 - 21:04 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] wo 15 jul 2015 - 20:18 | |
| Omdat dit een beetje lang duurd, heb ik nu Oceankit weg laten lopen, en een topic met Whitelion |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] ma 27 jul 2015 - 15:04 | |
| ja sorry, ik ben ook op reis geweest etc en alle kits zijn wat inactief geworden dus het is wat uitgelopen :3 Lizardkit gaat ook weglopen. Cyb kan binnekort wel een pak slaag van windclan verwachten denk ik dan x'd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] ma 27 jul 2015 - 15:05 | |
| ja sorry, ik ben ook op reis geweest etc en alle kits zijn wat inactief geworden dus het is wat uitgelopen :3 Lizardkit gaat ook weglopen. Cyb kan binnekort wel een pak slaag van windclan verwachten denk ik dan x'd |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] ma 27 jul 2015 - 15:07 | |
| Abyss is nog bij Cyber xD Als je wilt kunnen we wel een topic doen war Cyb wat tegen haar scheld dat de kittens weg zijn en wat hij nu met haar moet :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] ma 27 jul 2015 - 15:19 | |
| Jah super ideetje x'd Cyb kan haar lekker op haar kop geven dat ze een verschrikkelijk nutteloze kat is haha
ik maak wel aan :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] ma 27 jul 2015 - 15:31 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] | |
| |
|
| |
|