The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Smokepaw'
Member
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
177
Actief
Smokepaw'
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 13:27

Wat mij betreft is dat prima, Smoke zal niks doen XD

Als je de link hebt, pm me dan of post het hier:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 13:39

Tuurlijk :3 maar eerst nog het topic met Abyss en Jeff waar ik mee bezig ben en dan overleggen we hoe het komt dat de kits uit het kamp gaan. 'lokt' Abyss ze naar buiten of gaan ze uit eigen houtje? Blablabla, dat hoor je wel eens de topics halverwegen of af zijn.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 14:26

Hey mensen

Ik heb al een tijdje in m'n OS staan dat ik dit niet zou vergeten/aflassen maar wel even zou uitstellen, wegens ik het nogal druk had. Nou, ik wil het topic/idee eindenlijk gaan uitvoeren omdat ik nu terug actiever ben. Nou loopt het topic met Jeff vast volgens mij, dus Ezz als je dit leest zou je dan even laten weten of ze nog bondgenoten worden? Met Abysspaw loopt het voor zover ik weet wel goed.

Nou zou ik dus graag weten of iedereen nog meedoet. Zijn de kits niet te oud, dood, of wil je niet meer gekidnapt worden? Please laat het me weten want dan zou ik eventueel nog naar vervanging willen zoeken.

Ook merkte ik dat Windclan blijkbaar veel minder actief is geworden, misschien kan ik met dit topic de windclan met de nodige opheffing wat leven inblazen? Nou het is te proberen.

Zooo laat iets weten!

De bongenoten zijn:
-Jeff en
Abysspaw V

De waarschuwer (die als eerste merkt dat de kits weg zijn):
-Vaporpaw V

Iedereen die wilt mag een 'zoeker' zijn, net zoals iedereen een 'beschuldiger' mag zijn, waaronder:

-Whitelion (vader van Lizardkit en Thunderkit)

De kits zijn:
Gedragen door Cyber zelf: Lizardkit Ven ThunderkitV -> kits van White, Cy heeft geen goede relatie met White
RadiantkitV, Firekit en smokekit -> bijna een heel nestje, kits van Hayden

Laatst aangepast door Cyber op do 12 feb 2015 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt
Hellhound
Member
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 14:32

Ik ben niet meer actief met Vapor maar doe die posts wel even, omdat hij niet mee kan zoeken zullen het er sws niet veel zijn
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 14:42

Oke, hij moet enkel wanneer Cyb eenmaal met de kits bijna uit territorium ofzo is beginnen rondschrewen dat er kits missen x'd

Ik vroeg me nog eens af, iedereen mag zijn mening geven wie meedoet, ook Ezz en Jamie mogen nog eens meebesluiten omdat ik niet meer weet wat we nou uiteindenlijk hadden gekozen.

Hoe worden de kits gekitnapt?
-Jeff en Cyber zijn aan het jagen wanneer ze een paar kits op ontdekkingstocht naar buiten zien komen en besluiten hen te kitnappen, misschien dat Abyss deze kits achterna was gekomen en Cyber haar mee dwingt

-Cyb en bondgenoot zien de kits naar buiten komen, kidnappen hen, Abyss komt achter hen aan (al dan niet zonder dat Jeff en Cyb dit zien) en uiteindenlijk wordt Abyss dan eigenlijk mee gekidnapt en zal ze Cyb en bondgenoot helpen.

-het is afgesproken dat Abyss van binnenuit het kamp de kits naar buiten lokt zodat Cyb en bondgenoot hen kunnen kidnappen, Abyss kidnapt er zelf ook. Niets is toeval

-Het is afgesproken dat Abyss de kits naar buiten lokt maar niet dat ze mee moet, Cyb dwingt haar weer mee te komen

-anders?
Butterstar
StarClan
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 15:07

radie doet nog mee c:
Lizardpath
Member
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 17:44

Lizard is ook nog steeds actief. Lizard's en Thunder's moeder is ondertussen ook gestorven. Dus ik weet niet hoe White kan reageren. White zal nogal onvoorspelbaar zijn, maar dat maakt het juist boeiender c:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 17:48

Oke, dankje!

Hoezo? Juist aggresiever naar Cyb toe omdat de kits hem veel waard zijn omdat ze het enige zijn wat nog overblijft van de herinnering aan die poes? Of juist omdat ze minder waard voor Whitelion zijn nu de moeder dood is? ^^
Acefray
Dorpsslet
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 feb 2015 - 7:43

Abyss doet nog steeds mee ^-^ En persoonlijk vind ik plan 1 of 2 het leukste omdat je dan een Abyss op haar best krijgt xD
Honeyscent
StarClan
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 feb 2015 - 15:09

Thunder doet ook nog mee :')
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 feb 2015 - 19:54

Oke dankje, heb het erbij gezet :')
Nightshift
Member
Bananamy a.k.a Amy
114
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightshift
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 13:09

Firekit doet ook nog mee.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 18:31

Oke, enkel Smokekit en Ezz met Jeff moeten nog melden of hij/zij meedoen.
Maar is het goed dat we dit topic/idee de week na deze krokusvakantie uitvoeren? Deze vakantie ben ik namenlijk bijna de hele tijd studeren, familiebezoek of weg.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 21:39

-sorry voor dubbelpost-

Okay mensen, Smokekit heeft me via pm gemeld dat ze jammergenoeg niet meer moedoet. Smokekit zat in het nestje van Hayden en zou gekidnapt worden door Abysspaw.

Hiermee is er een plaatsje vrij.
Dus wie een kit in windclan heeft en deze gekidnapt wil laten worden..

Laat me horen, zeg naam, ouders, relatie met Cyber of Abysspaw of Jeff en laat liefst ook weten of je ergens volgende week/week daarna kunt reageren mochten we dan het topic uitvoeren.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 feb 2015 - 19:12

sorry dp

1. -BUMP- kittensearch

2. Oke, ik wil dit wel wat op gang proberen te krijgen mensen. Dus als er geen bezwaar is: Het plan is dat de kits gewoon met z'n allen eigenlijk een ontdekkingsreis hadden gepland (hierover kunnen de kits eventueel nog een topic doen in het kamp zelf) en dat ze dus naar buitenglippen. Cyb (en Jeff als ik nog iets van Ezz hoor) zijn op dat moment in het territorium om prooi te stelen. Abyss die weet dat Cyb graag een stel kits zou vangen komt de kits achteraan om ze terug naar het kamp te brengen enz, Cyber zal zien dat abyss zien en dwingt haar mee te gaan, hij zal haar een goed aanbod doen om haar over te halen, bv: 'ik zal wc leider vermoorden en zorgen dat jij leider word' of 'ik zal zorgen dat er een nieuwe clan komt en jij daar leider word' of 'ik zal zorgen dat je mentor je sneller krijger laat worden' of 'ik geef je macht of voedsel' ofzovoorts.  Dat hangt wat af van de RPG tenzij Jam een voorkeur heeft.

Voor de data: ergens volgende week (1-10 mei) of de week daarna goed? Sorry ik was deze week onverwachts nogal afwezig dus het is weer minstens een week uitgesteld.
Lizardpath
Member
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 maa 2015 - 20:19

Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 maa 2015 - 20:58

Het topic is gemaakt, als Firekit en Smokekit dan toch nog actief zouden zijn mogen dezen reageren. Anders slaan we hen gewoon over en worden enkel Radiantkit en Lizardkit nog gekitnapt.

Wie wilt: er is nog ongeveer maximaal 2 dagen de tijd tot heel misschien langer om je aan te melden voor 2 nieuwe kits om gekitnapt te worden ipv Firekit en Smokekit.

Dit is het kitnaptopic: https://www.warriorcatsnl.com/t23085-kitnapping-kittens-jeff-abysspaw-wc-ers

Nightshift
Member
Bananamy a.k.a Amy
114
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightshift
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 20:24

Ik wil nog steeds meedoen,moet wel even melden ben tijdelijk inactief geweest en zal zo nog even blijven(door aankomende examens). Ik weet niet of dit nog door gaat?
Dauntrose
StarClan
The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 20:46

Ik heb Flowerkit nog als kitten >3
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 11:38

@Nightswift, welke kitten speelde je normaal? Je mag er tussendoor nog wel eens binnenvallen, desnoods helemaal op het einde als een kit die in paniek ofz naar buiten rend en Cyber merkt dat op en kitnapt die kitten dan mee.

@Lilith, oh je bent meer dan welkom! Je mag direct binnenvallen en reageren :3 je hoeft niet te wachten.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]   The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ] - Pagina 3 Icon_minitime

The Official Kitnapping-schandaal~ [GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: