|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 12:58 | |
| En dan nu aan de slag met mijn Inner (: |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 12:59 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Ik heb in het eerste en tweede Algemeen wetenschappen gedaan. 5u wiskunde, 4u wetenschappelijk werk, 2u biologie en 1u algemeen wetenschappen of zoiets. In het derde heb ik Handel -talen gedaan, dan had ik nog maar 2u natuurwetnschappen xD En nu zit ik met 12 - 14u wetenschappen in een week hahahaha xD
In welk jaar zit jij dan? Aangezien ik nu ook Handel (talen) doe en maar twee uur natuur heb in de week. :'D Ik vond het wel grappig, zo'n week nadat ik er zat vroegen ze of ik misschien terug wou gaan naar Wetenschappen. Ik had altijd een tien op tien of iets minder. xD Maar t is dan ook echt poepsimpel, naast Frans & wiskunde dan. :') edit, ja hoor^-^~ In het derde deed ik Handel - Talen ^^ Drie uur wiskunde {Ik scoorde op het einde 99% xD} en 2 u Natuurwetenschappen {Daar scoorde ik 92% voor} Dus toen mocht ik naar die richting met 6u wiskunde en 12u wetenschappen xD Ik had 4 of 5u Nederland en ook zoveel Frans en 2u Duits, 3-4u Engels denk ik... Ja ik denk zo ongeveer dat het dat was xD En 7u Boekhouden denk ik :') Ik had normaal 86% voor economie (dingen die ik nog nooit eerder had gezien :'D) maar die leerkracht maakte er 76% van omdat ik één taak te laat had afgeleverd. Ik was ziek toen gvd. En voor godsdienst heb ik een 100% maar wiskunde daar praat ik liever niet over.. xD Ik kan geen godsdienst, naja, eig kan die leerkracht gwn geen les geven. We moesten dit jaar heel het scheppingsverhaal en de verhalend ie daar op volgen kennen en in welke jaren... *sigh* echt teveel xD Ik had economie in het eerste en tweede, daar had ik ook altijd zoveel voor xD Maar boekhouden in het derde was echt beroerd van :'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:00 | |
| Wolfkit is echt erg xD
Ik heb ontbeten >3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:01 | |
| Ik moet nog ontbijten... Lunchen... Eten... Something like that (a) |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:01 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Ik heb in het eerste en tweede Algemeen wetenschappen gedaan. 5u wiskunde, 4u wetenschappelijk werk, 2u biologie en 1u algemeen wetenschappen of zoiets. In het derde heb ik Handel -talen gedaan, dan had ik nog maar 2u natuurwetnschappen xD En nu zit ik met 12 - 14u wetenschappen in een week hahahaha xD
In welk jaar zit jij dan? Aangezien ik nu ook Handel (talen) doe en maar twee uur natuur heb in de week. :'D Ik vond het wel grappig, zo'n week nadat ik er zat vroegen ze of ik misschien terug wou gaan naar Wetenschappen. Ik had altijd een tien op tien of iets minder. xD Maar t is dan ook echt poepsimpel, naast Frans & wiskunde dan. :') edit, ja hoor^-^~ In het derde deed ik Handel - Talen ^^ Drie uur wiskunde {Ik scoorde op het einde 99% xD} en 2 u Natuurwetenschappen {Daar scoorde ik 92% voor} Dus toen mocht ik naar die richting met 6u wiskunde en 12u wetenschappen xD Ik had 4 of 5u Nederland en ook zoveel Frans en 2u Duits, 3-4u Engels denk ik... Ja ik denk zo ongeveer dat het dat was xD En 7u Boekhouden denk ik :') Ik had normaal 86% voor economie (dingen die ik nog nooit eerder had gezien :'D) maar die leerkracht maakte er 76% van omdat ik één taak te laat had afgeleverd. Ik was ziek toen gvd. En voor godsdienst heb ik een 100% maar wiskunde daar praat ik liever niet over.. xD Ik kan geen godsdienst, naja, eig kan die leerkracht gwn geen les geven. We moesten dit jaar heel het scheppingsverhaal en de verhalend ie daar op volgen kennen en in welke jaren... *sigh* echt teveel xD Ik had economie in het eerste en tweede, daar had ik ook altijd zoveel voor xD Maar boekhouden in het derde was echt beroerd van :'D Echt he, wij moesten twee volledige boeken uit ons kop kennen voor 't examen economie. Ohja, dan heb je ook nog Engels. xD Een 98% en voor mondeling examen een 9.5 (ik was ziek en wist niet dat we mondeling examen hadden, alles was improvisatie :'D) Maar bij ons is godsdienst makkelijk. Je moet gewoon een blad met 30tal vragen uit je hoofd kennen en dan kiest 'ie er tien vragen uit. :3 |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:03 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
In welk jaar zit jij dan? Aangezien ik nu ook Handel (talen) doe en maar twee uur natuur heb in de week. :'D Ik vond het wel grappig, zo'n week nadat ik er zat vroegen ze of ik misschien terug wou gaan naar Wetenschappen. Ik had altijd een tien op tien of iets minder. xD Maar t is dan ook echt poepsimpel, naast Frans & wiskunde dan. :') edit, ja hoor^-^~ In het derde deed ik Handel - Talen ^^ Drie uur wiskunde {Ik scoorde op het einde 99% xD} en 2 u Natuurwetenschappen {Daar scoorde ik 92% voor} Dus toen mocht ik naar die richting met 6u wiskunde en 12u wetenschappen xD Ik had 4 of 5u Nederland en ook zoveel Frans en 2u Duits, 3-4u Engels denk ik... Ja ik denk zo ongeveer dat het dat was xD En 7u Boekhouden denk ik :') Ik had normaal 86% voor economie (dingen die ik nog nooit eerder had gezien :'D) maar die leerkracht maakte er 76% van omdat ik één taak te laat had afgeleverd. Ik was ziek toen gvd. En voor godsdienst heb ik een 100% maar wiskunde daar praat ik liever niet over.. xD Ik kan geen godsdienst, naja, eig kan die leerkracht gwn geen les geven. We moesten dit jaar heel het scheppingsverhaal en de verhalend ie daar op volgen kennen en in welke jaren... *sigh* echt teveel xD Ik had economie in het eerste en tweede, daar had ik ook altijd zoveel voor xD Maar boekhouden in het derde was echt beroerd van :'D Echt he, wij moesten twee volledige boeken uit ons kop kennen voor 't examen economie. Ohja, dan heb je ook nog Engels. xD Een 98% en voor mondeling examen een 9.5 (ik was ziek en wist niet dat we mondeling examen hadden, alles was improvisatie :'D) Maar bij ons is godsdienst makkelijk. Je moet gewoon een blad met 30tal vragen uit je hoofd kennen en dan kiest 'ie er tien vragen uit. :3 Meh ik wil dat ook voor godsdienst ;^; En voor mijn Engels had ik 100%, had een spreekopdracht en een paar toetsen en opeens had ik alles op alles, maar ze moest er een punt aftrekken omdat ze me voor mn attitude geen 10 kan geven xD Dus werd het 99 x'D Improvisatie is je beste vriend op mondeling xD En economie en boekhouden zijn gwn gek x3 |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:05 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Brokenpaw schreef:
In welk jaar zit jij dan? Aangezien ik nu ook Handel (talen) doe en maar twee uur natuur heb in de week. :'D Ik vond het wel grappig, zo'n week nadat ik er zat vroegen ze of ik misschien terug wou gaan naar Wetenschappen. Ik had altijd een tien op tien of iets minder. xD Maar t is dan ook echt poepsimpel, naast Frans & wiskunde dan. :') edit, ja hoor^-^~ In het derde deed ik Handel - Talen ^^ Drie uur wiskunde {Ik scoorde op het einde 99% xD} en 2 u Natuurwetenschappen {Daar scoorde ik 92% voor} Dus toen mocht ik naar die richting met 6u wiskunde en 12u wetenschappen xD Ik had 4 of 5u Nederland en ook zoveel Frans en 2u Duits, 3-4u Engels denk ik... Ja ik denk zo ongeveer dat het dat was xD En 7u Boekhouden denk ik :') Ik had normaal 86% voor economie (dingen die ik nog nooit eerder had gezien :'D) maar die leerkracht maakte er 76% van omdat ik één taak te laat had afgeleverd. Ik was ziek toen gvd. En voor godsdienst heb ik een 100% maar wiskunde daar praat ik liever niet over.. xD Ik kan geen godsdienst, naja, eig kan die leerkracht gwn geen les geven. We moesten dit jaar heel het scheppingsverhaal en de verhalend ie daar op volgen kennen en in welke jaren... *sigh* echt teveel xD Ik had economie in het eerste en tweede, daar had ik ook altijd zoveel voor xD Maar boekhouden in het derde was echt beroerd van :'D Echt he, wij moesten twee volledige boeken uit ons kop kennen voor 't examen economie. Ohja, dan heb je ook nog Engels. xD Een 98% en voor mondeling examen een 9.5 (ik was ziek en wist niet dat we mondeling examen hadden, alles was improvisatie :'D) Maar bij ons is godsdienst makkelijk. Je moet gewoon een blad met 30tal vragen uit je hoofd kennen en dan kiest 'ie er tien vragen uit. :3 Meh ik wil dat ook voor godsdienst ;^; En voor mijn Engels had ik 100%, had een spreekopdracht en een paar toetsen en opeens had ik alles op alles, maar ze moest er een punt aftrekken omdat ze me voor mn attitude geen 10 kan geven xD Dus werd het 99 x'D Improvisatie is je beste vriend op mondeling xD En economie en boekhouden zijn gwn gek x3 Onze geeft nooit een 10 voor mondeling, dat doet 'ie gewoon niet. ;_; 9.5 was het hoogste dat je kon krijgen. + wij moeten onze toetsen op de pc doen, en als je iets getypt heb kan je dat niet meer terug wegdoen. Echt lastig. ;_; @Emma, Sorry (A) not sorryxD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:09 | |
| Lange quote o.o
Ik vergeef het je Chi, no not really Ik zie Tall Wolf zo enorm gewoon naar de Windclanners gooien "Take him pleaaaase," (A) |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:11 | |
| My fluffy Leopardgaze <33 |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:12 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lange quote o.o
Ik vergeef het je Chi, no not really Ik zie Tall Wolf zo enorm gewoon naar de Windclanners gooien "Take him pleaaaase," (A) That would be so mean (A) Althans ik begrijp waarom :'DLittle gaat zich echt zo schuldig voelen als ze erachter komt dat Tall z'n poot heeft gepijnigd. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:14 | |
| Haai Linn ^^ Omg wow van de pc o-o Dat is echt wel gemeen En onze klas is gwn erg gehecht aan haar en zij aan ons, het is dan ook onze klastitularis van vorig jaar en ze is erg soepel in punten geven aan ons ^^ En als er iemand haar pijn doet of uitscheld, gaan ze eraan *denkt doodleuk terug aan die keer dat een gast haar aan het uitschelden was* En zo werd onze klas beroemd om onze hyperheid en grote, sterke mensjes x'D Hier is het topic voor Spotted btw *klik* ^^ |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:16 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:17 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:18 | |
| Esmee, Ace is gewoon uit the friendzone gekomen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:19 | |
| Sure James ^^ Gewoon op het topic van Running x Ace? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:20 | |
| Yush, Ace is gewoon op hem gaan liggen xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:24 | |
| - Acefray schreef:
- Esmee, Ace is gewoon uit the friendzone gekomen xD
*Applaudisseert* Dat zie ik Snow nog niet nadoen bij Tall x'D |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:27 | |
| Omg, is Mothflare dezelfde Moth (toen paw) die Dying gered heeft? o.o
ze is veranderd xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:35 | |
| Zo, nu even de dood van wat charries regelen >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 dec 2014 - 13:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zo, nu even de dood van wat charries regelen >3
Hoe je dat zegt :'D Well tijd om Maze dood te gooien :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|