Algemene Onzin Topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende
Timeleap
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
Dieuw
163
Actief

CAT'S PROFILE
Timeleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:26

Mothflare schreef:
Hrm, ik moet stoppen met Moth naar boven te halen ;-;
Ik wil iets met haar... But it seems impossible  

Mag ik met een idee komen? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:27

Pb's zijn altijd welkom (:
Dovepath
Member
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:35

@Nath (right?); Moth is zo gemeen xD maar Dove gaat niet over zich heen laten lopen hoor (a)
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:37

"....Licht plant zich rechtlijnig voort..." Oké, licht plant zich dus voort. :') @Biologie boek. Het eerste hoofdstuk is wel makkelijk though. xD
Dovepath
Member
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:38

Wolfkit' schreef:
"....Licht plant zich rechtlijnig voort..." Oké, licht plant zich dus voort. :') @Biologie boek. Het eerste hoofdstuk is wel makkelijk though. xD
Fysica o.o
Letterlijk datzelfde zinnetje stond in ons Fysica boek xD Was best easy though~
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:41

Dovepath schreef:
Wolfkit' schreef:
Fysica o.o
Jah, eigenlijk is alles wat er staat gewoon logisch. xD "...Bij een evenwijdige lichtbundel lopen de lichtstralen evenwijdig..."
Nee echt. (A) Maar nadien wordt het wel wat moeilijker, kan je zelf de lichtinval gaan tekenen + de dissectie van een oog. :C
edit; wolf heeft 100 posts, whoop~
Mothflare
Member
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:42

Dovepath schreef:
@Nath (right?); Moth is zo gemeen xD maar Dove gaat niet over zich heen laten lopen hoor (a)

Pijnlijk (:
Maar ik dek dat ik alweer wat met Moth kan ^_^
Icy
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:43

Wolfkit' schreef:
Dovepath schreef:
Wolfkit' schreef:
Fysica o.o
Jah, eigenlijk is alles wat er staat gewoon logisch. xD "...Bij een evenwijdige lichtbundel lopen de lichtstralen evenwijdig..."
Nee echt. (A) Maar nadien wordt het wel wat moeilijker, kan je zelf de lichtinval gaan tekenen + de dissectie van een oog. :C

OH IK HERINNER ME DAT HOOFDSTUK OVER HET OOG
met die holle en bolle lenzen en die correcties dan voor bildragers
dat was zo stom xD
Stormfeather
Member
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:43

Lil' Timey's naam is veranderd, my little boy grew up *pikt traantje weg*

Anyhow, ik moet over een kwartier bij Walter zijn, da ga ik nie halen xD
Timeleap
Member
Dieuw
163
Actief

CAT'S PROFILE
Timeleap

Wolfkit' schreef:
Dovepath schreef:
Wolfkit' schreef:
Fysica o.o

Wow, dat is lang lang geleden van me... Wss het eerste of tweede jaar x'D *kijkt nu naar haar boeken* Biochemie... WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY? ;^;
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:45

@Bo2, Begin derde jaar. (; Maar dit hoofdstuk valt echt nog mee -kijkt naar de rest-
@Laura, JAA DAT! Echt Foxdung om te leren, like ik het ooit ga gebruiken later. xD
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:46

Uhm nope, het tweede einde, wij hadden 2-3u extra wetenschappen en in het derde hebben we dan het oor en de rest van die dingen gezien x3
Stormfeather
Member
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:47

Ik heb alles, waar jullie het over hebben, al gezien x'D
Bio vond ik hartstikke leuk, mijn docent daar in tegen *shiver*
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:48

T kan dan ook zijn dat dit herhaling was, of dat ze in Economie ene ander leerschema hebben. Ik zat eerst in wetenschappen, en daar waren ze idd bezig met het oor. Maar wegens m'n maand afwezigheid heb ik zelf besloten naar Eco te gaan. xD
Brokentune
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:50

Ik heb in het eerste en tweede Algemeen wetenschappen gedaan. 5u wiskunde, 4u wetenschappelijk werk, 2u biologie en 1u algemeen wetenschappen of zoiets. In het derde heb ik Handel -talen gedaan, dan had ik nog maar 2u natuurwetnschappen xD En nu zit ik met 12 - 14u wetenschappen in een week hahahaha xD
Mothflare
Member
Nathalie
169
Actief

CAT'S PROFILE
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:51

Moth is doing fine again.
Ze doet me denken aan de gene die ik geweest zal zijn als mijn fantasieën waar waren geworden toen ik erg gepest werd.
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:52

https://www.warriorcatsnl.com/t21544-the-lost-one-mothflare#500588 << Hier is het topic Nath ^^

Oh Chi, mag ik het topic met Spotted aanmaken? c:
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:53

Brokenpaw schreef:
Ik heb in het eerste en tweede Algemeen wetenschappen gedaan. 5u wiskunde, 4u wetenschappelijk werk, 2u biologie en 1u algemeen wetenschappen of zoiets. In het derde heb ik Handel -talen gedaan, dan had ik nog maar 2u natuurwetnschappen xD En nu zit ik met 12 - 14u wetenschappen in een week hahahaha xD

In welk jaar zit jij dan? Aangezien ik nu ook Handel (talen) doe en maar twee uur natuur heb in de week. :'D
Ik vond het wel grappig, zo'n week nadat ik er zat vroegen ze of ik misschien terug wou gaan naar Wetenschappen. Ik had altijd een tien op tien of iets minder. xD Maar t is dan ook echt poepsimpel, naast Frans & wiskunde dan. :')
edit, ja hoor^-^~
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:55

Wolfkit' schreef:
Brokenpaw schreef:

In welk jaar zit jij dan? Aangezien ik nu ook Handel (talen) doe en maar twee uur natuur heb in de week. :'D
Ik vond het wel grappig, zo'n week nadat ik er zat vroegen ze of ik misschien terug wou gaan naar Wetenschappen. Ik had altijd een tien op tien of iets minder. xD Maar t is dan ook echt poepsimpel, naast Frans & wiskunde dan. :')
edit, ja hoor^-^~

In het derde deed ik Handel - Talen ^^ Drie uur wiskunde {Ik scoorde op het einde 99% xD} en 2 u Natuurwetenschappen {Daar scoorde ik 92% voor} Dus toen mocht ik naar die richting met 6u wiskunde en 12u wetenschappen xD
Ik had 4 of 5u Nederland en ook zoveel Frans en 2u Duits, 3-4u Engels denk ik... Ja ik denk zo ongeveer dat het dat was xD En 7u Boekhouden denk ik :')
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:57

Brokenpaw schreef:
Wolfkit' schreef:
Brokenpaw schreef:

edit, ja hoor^-^~

In het derde deed ik Handel - Talen ^^ Drie uur wiskunde {Ik scoorde op het einde 99% xD} en 2 u Natuurwetenschappen {Daar scoorde ik 92% voor} Dus toen mocht ik naar die richting met 6u wiskunde en 12u wetenschappen xD
Ik had 4 of 5u Nederland en ook zoveel Frans en 2u Duits, 3-4u Engels denk ik... Ja ik denk zo ongeveer dat het dat was xD En 7u Boekhouden denk ik :')

Ik had normaal 86% voor economie (dingen die ik nog nooit eerder had gezien :'D) maar die leerkracht maakte er 76% van omdat ik één taak te laat had afgeleverd. Ik was ziek toen gvd. En voor godsdienst heb ik een 100% maar wiskunde daar praat ik liever niet over.. xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: