|
|
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:47 | |
| Ziet er naar uit dat ik Echopaw terug heb :') Well, aangezien Thunder toch nog maar een kitten is. Kan een tweede WC account niet veel kwaad, denk ik (A) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:48 | |
| Oh haha xD Mijn Real Name staat er nog wel in! Sorry, vergeten (A) |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Ik zou medelijden hebben met Shrew en al d'r kits :{ (En met Frostmist want die moet nog topics met zn broer!) (En met Struggle die dan dr dads verliest) Chi heb je al nagedacht over mijn vraag? *points at facebook some days ago* |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Already changed it x'D
Ik heb Kellin nu toevallig opstaan =w= <3 |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:49 | |
| Zopp, Coyo gaat ook weg. Wel jammer, maar ik heb zo weinig inspi voor hem, en er gebeurt zo weinig :c Één grote najaarsschoonmaak hiero cx |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:49 | |
| Poor Aceje D: Er zijn nu al 4 katten die hem dood willen hebben x.x
Ik zit te twijfelen x( Deels wil ik gewoon mijn accounts limmiten tot Acefray - Determind - Palekit maar dan zit ik ook dat ik Abyss en Silent niet weg wil doen D: En dan wil ik nog een kit van Ace spelen omdat dat wss mijn enige kans is op een nieuwe kitten :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:50 | |
| Well, ik hoop dat jij meer met hem kan dan ik Q, hij is namelijk wel epic <'3
Enige kans op nieuwe kitten James? Zijn alle andere katten ineens onvruchtbaar ofzo? Tall gaat heus wel ooit vader worden hoor denk ik |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:50 | |
| - Acefray schreef:
- Poor Aceje D: Er zijn nu al 4 katten die hem dood willen hebben x.x
Ik zit te twijfelen x( Deels wil ik gewoon mijn accounts limmiten tot Acefray - Determind - Palekit maar dan zit ik ook dat ik Abyss en Silent niet weg wil doen D: En dan wil ik nog een kit van Ace spelen omdat dat wss mijn enige kans is op een nieuwe kitten :c Ik ga mezelf zo hard haten als ik deze kans laat lopen, maar ugh ;w; Het is een kitten van een oud account van me :c |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:52 | |
| |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| |
|
| |
508
| |
| Arme Flame. ;-; @Daan, Jij moet trouwens nog posten met Fawn, niet? En nee, nog niet echt. (A) |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:53 | |
| Emma, ik mag alleen maar van mezelf een kitten spelen van Ace of straks van Pale :') Ik ben streng tegen mezelf geworden xD
Q, Je had er maar iets van 2 posts mee gemaakt xD Dan mag het vast wel x) Wat had je eigenlijk in gedachten met Ace toen je hem aanmaakte? Vast geen awkward fluffbal zoals hij nu is XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:54 | |
| Snowy is indd very pretty <3
Maar James, kittens spelen van eigen accounts is toch juist niet epic? Dan kan je geen topics met een van de ouders, lijkt me zo awkward o.o |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:55 | |
| - Acefray schreef:
- Q, Je had er maar iets van 2 posts mee gemaakt xD Dan mag het vast wel x) Wat had je eigenlijk in gedachten met Ace toen je hem aanmaakte? Vast geen awkward fluffbal zoals hij nu is XD
Ace was een anoniem account van me (A) So yeah xD Ik had niet echt een plan voor 'm, ik wilde gewoon het voorvoegsel Ace- gebruiken XD Maar wss was het een krachtpatser geworden met wat sneaky trekjes :') |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:56 | |
| @Jamie; U never know what's going to happen op de acc-markt 8) |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:57 | |
| Idd, twee van mijn oude acc zijn partners geworden. Dat voelde héél awkward xD |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:58 | |
| Een oud vrouwtje zit hier in de struiken takjes en blaadjes af te knippen en ik heb geen idee wat ik ervan moet denkenxD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 13:59 | |
| Emma, I know maar anders ga ik bij ieder awsome account mezelf aanmelden ;-; ik vind het heel moeilijk D: Eerst zat ik ook zo; Je mag een kitten van Ace en van Tall maar dan kan mn kit geen topics met Ace doen ;-; Ik zit echt in de knoop.. ik wil mn sexy twinzy hebben maar ik weet niet hoe D:
Q, het krachtpatser is gelukt xD Het sneaky niet x)
Nath, I know D: Ik wil gewoon geen account overload xD
Acefray - Determind - Palekit moeten sowieso actief. Dan heb ik ook nog Hangingkit, Silentpaw en Abysspaw die ik niet kwijt wil en ongeboren Wolfkit. Iemand help me met mijn levenskeuzens xD |
|
| |
Daan 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 14:00 | |
| Okay, ik heb de eerste stap genomen voor vandaag, Ash is op zijn weg naar StarClan.. De tweede stap is echter een stuk pijnlijker omdat ik écht gehecht ben aan dat account.. Jullie zijn vanzelf wel wie het is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 dec 2014 - 14:02 | |
| Dat ken ik James, believe me, maar ik heb altijd gewn een instelling van dat ik wel topics neem met 't nestje met Tall xD Ook gedaan met Snowy x Thrush, niet bij aangemeld, maar Tall kent hun kittens wel (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|