|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:49 | |
| - Littlestream schreef:
- @Emma, dat dacht ik dus ook. ;__; Wolf does not approve! His daughter is waaaay too young. (;
Ik zou zo graag komen crashen met Tall xD "ja ze missen jullie inderdaad in het kamp *dodelijke blik*" (A) |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:49 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:51 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- @Emma, dat dacht ik dus ook. ;__; Wolf does not approve! His daughter is waaaay too young. (;
Ik zou zo graag komen crashen met Tall xD "ja ze missen jullie inderdaad in het kamp *dodelijke blik*" (A) Gheghe, en dan Wolf "blijf van m'n dochter af" Overprotective father. (A) Toch een iets waar ie goed in is als vader xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:52 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
Ik zou zo graag komen crashen met Tall xD "ja ze missen jullie inderdaad in het kamp *dodelijke blik*" (A) Gheghe, en dan Wolf "blijf van m'n dochter af" Overprotective father. (A) Toch een iets waar ie goed in is als vader xD *zachte aanmoediging* jajajaja xD Ach, hij's ook wel goed in straf geven ;') |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:52 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oh wow…. James en Soof, Tall does NOT approve!
emma does tho |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:54 | |
| - Runningvole schreef:
- Tallshadow schreef:
- Oh wow…. James en Soof, Tall does NOT approve!
emma does tho *stoïcijnse blik vooruit* Ik mag. niet. approven. Oh well, toch minder dat het net is als ik bekeken heb dat er veel accounts dood moeten xD Gotta go, see you all later ;') |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:56 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
Ik zou zo graag komen crashen met Tall xD "ja ze missen jullie inderdaad in het kamp *dodelijke blik*" (A) Gheghe, en dan Wolf "blijf van m'n dochter af" Overprotective father. (A) Toch een iets waar ie goed in is als vader xD *zachte aanmoediging* jajajaja xD Ach, hij's ook wel goed in straf geven ;') Ace wou eerst nog Runnings poot vragen bij Wolf maar ik denk dat hij het maar zal laten xD |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:00 | |
| - Acefray schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
Ik zou zo graag komen crashen met Tall xD "ja ze missen jullie inderdaad in het kamp *dodelijke blik*" (A) Gheghe, en dan Wolf "blijf van m'n dochter af" Overprotective father. (A) Toch een iets waar ie goed in is als vader xD *zachte aanmoediging* jajajaja xD Ach, hij's ook wel goed in straf geven ;') Ace wou eerst nog Runnings poot vragen bij Wolf maar ik denk dat hij het maar zal laten xD Dat lijkt me het beste ja. (A) Hij gaat zich echt oud vinden nu een tweede kit van 'm al kits krijgt xD |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:06 | |
| Stonepaw wat are you doin XD EVILNESS |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:08 | |
| - Stonepaw** schreef:
- Stonepaw wat are you doin XD
EVILNESS Hij en Dracie moeten nog een topic (vol evilness) xD |
|
| |
132 Actief
| |
| - Stonepaw** schreef:
EVILNESS Hij en Dracie moeten nog een topic (vol evilness) xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Zo training met Inner gemaakt (: |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:09 | |
| - Battlesong schreef:
- Stonepaw** schreef:
EVILNESS Hij en Dracie moeten nog een topic (vol evilness) xD Inderdaad xD Al hoewel Stonepaw natuurlijk wel gaat twijfelen later in de RPG over zijn besslissing ;a Oh, en wilde net gaan reageren met Night op battle XD |
|
| |
132 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:12 | |
| - Nightkit.. schreef:
- Battlesong schreef:
- Stonepaw** schreef:
EVILNESS Hij en Dracie moeten nog een topic (vol evilness) xD Inderdaad xD Al hoewel Stonepaw natuurlijk wel gaat twijfelen later in de RPG over zijn besslissing ;a Oh, en wilde net gaan reageren met Night op battle XD
En dan gaat Dracie hem vertellen over hoe goed het is om evil te zijn en dan kan Stone niet meer kiezen ^^ |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:14 | |
| - Battlesong schreef:
- Nightkit.. schreef:
- Battlesong schreef:
- Stonepaw** schreef:
EVILNESS Hij en Dracie moeten nog een topic (vol evilness) xD Inderdaad xD Al hoewel Stonepaw natuurlijk wel gaat twijfelen later in de RPG over zijn besslissing ;a Oh, en wilde net gaan reageren met Night op battle XD
En dan gaat Dracie hem vertellen over hoe goed het is om evil te zijn en dan kan Stone niet meer kiezen ^^ Heheh inderdaad. Toen ik hem aanmaakte wilde ik hem zowiezo al een gevechts katje laten zijn, en het is wel leuk als je de RPG het verder laat bepalen. Kijk nu maar eens, hij flirt met een Steen waardoor hij vervolgens met een BloodClankat een gesprek houd en een rogue vermoord XD i love it. |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:24 | |
| Wow, als ik nog een evil post maak word ik zelf evil XDD |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:24 | |
| Marijn, Stone is zo droog *smh* xD -- Douchen en dan hopelijk nog wat posten (: |
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:25 | |
| wat betekent smh toch xDDD
|
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 18:26 | |