Algemene Onzin Topic - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Icyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:07

Hayden. schreef:
Snowcrystal schreef:
Zoo post en pb rondes gehad, nu toijd voor nutteloze dingen op internet doen

winx kijken i garandeer het

Dit doe ik nu al enkele dagen lang :')
Zit nu halverwege seizoen 3 (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:10

Ik vind het zo erg wat er met Onno Hoes is gebeurd in Maastricht. Wow. :'D
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:10

Hayden. schreef:
Snowcrystal schreef:
Zoo post en pb rondes gehad, nu toijd voor nutteloze dingen op internet doen

winx kijken i garandeer het

1 ep ja xD

@Q
Ik zit nu richting eind seizoen 3 xD
aflevering 21 om precies te zijn xD

Maar ik ga nu wel slapen, morgen weer vroeg mn bed uit

ciaaoo
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:17

Mweh ik ben echt slecht in mensen helpen ;3 vooral savonds I guess.

En ook nog es als je humeur helemaal naar de maan geholpen word door een bepaald liedje ;3 uh
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:20

Dat soort liedjes moet je dan niet luisteren As! Ga vrolijke muziek luisteren. Deze luister ik de laatste tijd vaak: Run around sue van Dion. Een oud nummer, maar swingt heel erg ^^
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:25

Eef, tja tis ook net me lievelingslied ;3

Nu ja pech hoor. Bet helpt me ook ergens te ontspannen. *luistert alleen nog maar metal/rock tijdens het studeren*
Maar ik ben naar boven nog wat studeren. Tot strx ^^
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:27

Ik ga even rekoefeningen doen haha. Ik ben helemaal verkrampt Razz

En als het goed is ga ik dan zo met een vriendin naar de bar Very Happy Morgen toch pas om 4 uur les, dus ik kan uitslapen ^^
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:33

@Kiek; Onno is noar Hoes, veer zien blij der met xD zover mijn falende Maastrichts xD

@Gaby; Ik zit bij episode 16 van season 3 nu x'D
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:36

Gezellig Eef, ik doe dat vaak op donderdag, omdat ik vrijdag maar n uurtje heb..
Zit jij trouwens op de Uithof? *Is curious*
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 23:58

Ik zit niet op de Uithof, maar er wel dichtbij. Ik zit bij de internationale campus daarzo Smile
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 0:04

Ohh haha dat dacht ik eigenlijk al, want dat heb je ooit verteld maar dat was ik alweer vergeten xD.
Wieweet en met een beetje geluk (als examens goed gaan dus) gaan we elkaar volgend jaar nog 's tegen komen haha
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 0:13

Ik had dus chips, maar toen moest ik ze wegleggen van mezelf want ik wil niet verdikken ;3
Aah ik wil die chips back D: waarom moet ik toch ook zo'n sterke weerstand bieden ;3 uh ik haat mezelf -.-
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 0:22

Haha ik ben volgend jaar de eerste helft wel in Engeland! Wink

Haha lekker As Razz
Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 0:26

Jaa dat had ik gelezen, super vet! Maar ik ben er het hele jaar te vinden denkik. Daarna ga ik ook weg uit ons kikkerlandje
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 0:43

NOo ik heb net de laatste episode van doctor who op netflix tgekeken en nu moet ik weer wachten.
DAMMIT!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! net als k er weer verslaafd aan word -.-'
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 0:47

Oeh engeland is nice. Moet wel toegeven dat qua natuur ik Duitsland mooier vond. Maar ja we verbleven ook bij een reservaat fso, ipv midden in de stad zoals het in Londen was.

Okey nog 1 postje met sil, daarna ben k maar es slapen
Truste mensjes en tot vanmiddag wss ;p
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 1:09

Mijn broer kijkt pokemon op netflix en hij zegt steeds, ik slaap na deze episode, maar dat doet i niet xD
Aka, ik toen ik nog niet alles van Doctor Who had gezien en niet hoefde te wachten *Sigh* mooie tijd, mooie tijd. dertig minuten geleden was een mooie tijd :c I miss it xD
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 8:04

Goodmorning ^^!
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 8:06

Morning guys. Mims zit al op school mag half uur wachten ><
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 9:23

Silvergale schreef:
Oeh engeland is nice. Moet wel toegeven dat qua natuur ik Duitsland mooier vond. Maar ja we verbleven ook bij een reservaat fso, ipv midden in de stad zoals het in Londen was.

Okey nog 1 postje met sil, daarna ben k maar es slapen
Truste mensjes en tot vanmiddag wss ;p

Omdat ik er een paar maanden woon en studeer, ben ik wel van plan om zo veel mogelijk van het land te gaan zien Smile Niet alleen de binnenkant van Londen haha (al ga ik naar Leeds, wat noordelijker)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 23 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: