|
|
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:08 | |
| - Tallshadow schreef:
- Haha Chi xD Die zal ze wel nodig hebben ja >3
De post bij Little's aftreden is langer geworden dan verwacht o.o Zetten we ons topic trouwens nog wel voort? eig wel te leuk om zomaar mee te stoppen (A) Ja hoor. Ik zal zo meteen posten, eerst even m'n ronde met Wolf afmaken. n_n En idd, gotta love him at the end. <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:09 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
De post bij Little's aftreden is langer geworden dan verwacht o.o Zetten we ons topic trouwens nog wel voort? eig wel te leuk om zomaar mee te stoppen (A) Ja hoor. Ik zal zo meteen posten, eerst even m'n ronde met Wolf afmaken. n_n En idd, gotta love him at the end. <3 Doe dat ;') Ja man, die arme katten bij die patrol o.o allemaal zo super schuldig voelen nu xD |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:15 | |
| - Tallshadow schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
De post bij Little's aftreden is langer geworden dan verwacht o.o Zetten we ons topic trouwens nog wel voort? eig wel te leuk om zomaar mee te stoppen (A) Ja hoor. Ik zal zo meteen posten, eerst even m'n ronde met Wolf afmaken. n_n En idd, gotta love him at the end. <3 Doe dat ;') Ja man, die arme katten bij die patrol o.o allemaal zo super schuldig voelen nu xD Hehe, evil Little. xD Ik moet eigg de geschiedenis in haar voorsteltopic nog aanpassen. Maar sjeez, dat is echt veel werk hoor. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:18 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
De post bij Little's aftreden is langer geworden dan verwacht o.o Zetten we ons topic trouwens nog wel voort? eig wel te leuk om zomaar mee te stoppen (A) Ja hoor. Ik zal zo meteen posten, eerst even m'n ronde met Wolf afmaken. n_n En idd, gotta love him at the end. <3 Doe dat ;') Ja man, die arme katten bij die patrol o.o allemaal zo super schuldig voelen nu xD Hehe, evil Little. xD Ik moet eigg de geschiedenis in haar voorsteltopic nog aanpassen. Maar sjeez, dat is echt veel werk hoor. xD Dan moet je dat in de vakantie doen en gewn alleen haar kennislijst bijhouden ofzow… Het is echt kapot veel werk om dat allemaal in één keer te doen *ervaring* (A) |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:21 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:22 | |
| Yo Ez ik denk steeds dat je Q bent xD
Oh man.. Zolang Tall maar niet Wolfkit's mentor wordt vind ik alles best xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:23 | |
| heyy c: aot is niet zo actief als gistern i guess
@Emm, o man.. Cyb moet eigenlijk nog is een topic met Tall *blikt terug op vorige topics*
Laatst aangepast door Cyber op vr 12 dec 2014 - 17:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
965 Actief
| |
| - Tallshadow schreef:
- Yo Ez
ik denk steeds dat je Q bent xD
Oh man.. Zolang Tall maar niet Wolfkit's mentor wordt vind ik alles best xD dont try me *poked ace & lurking* |
|
| |
204 Actief
| |
| - Tallshadow schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wolfkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
De post bij Little's aftreden is langer geworden dan verwacht o.o Zetten we ons topic trouwens nog wel voort? eig wel te leuk om zomaar mee te stoppen (A) Ja hoor. Ik zal zo meteen posten, eerst even m'n ronde met Wolf afmaken. n_n En idd, gotta love him at the end. <3 Doe dat ;') Ja man, die arme katten bij die patrol o.o allemaal zo super schuldig voelen nu xD Hehe, evil Little. xD Ik moet eigg de geschiedenis in haar voorsteltopic nog aanpassen. Maar sjeez, dat is echt veel werk hoor. xD Dan moet je dat in de vakantie doen en gewn alleen haar kennislijst bijhouden ofzow… Het is echt kapot veel werk om dat allemaal in één keer te doen *ervaring* (A) Ik deed het vroeger altijd in 1 keer, maar dat duurde soms echt een uur tot twee uren. (A) xD Ik post trouwens met Little na het eten ^-^~&Hi ez! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:24 | |
| - Runningvole schreef:
- Tallshadow schreef:
- Yo Ez
ik denk steeds dat je Q bent xD
Oh man.. Zolang Tall maar niet Wolfkit's mentor wordt vind ik alles best xD dont try me *poked ace & lurking* Waaaah! Oh grote Soof, ik zou niet durfen xD Oke Chi ;') Doe rustig aan ^^ |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:24 | |
| YAYYY MARIJN HEEFT EEN SETJUHHHHHHHHHHHHH<3 oke echt bijposten nu
|
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:27 | |
| Ace moet nog een trainingstopic met Princess <3
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:30 | |
| |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:30 | |
| Emma, haha dat kan ik begrijpen xD Duurt bij mij ook eeuwen voor ik eindelijk kan onthouden wie de nieuwe eigenaar van een account is, als die weggegeven wordt :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:33 | |
| Haha Ez xD Well, als je ooit een plan hebt met Echo en Ginger moet je 't maar zeggen ;')
Ziet er goed uit Nath! |
|
| |
63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:34 | |
| Russet ♥ Gebaseerd op Molly van HP C; |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:36 | |
| Zal ik doen Emma ;D -- God, ouders & ruzie maken :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:43 | |
| Oh wow…. James en Soof, Tall does NOT approve! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:47 | |
| @Emma, dat dacht ik dus ook. ;__; Wolf does not approve! His daughter is waaaay too young. (; |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 12 dec 2014 - 17:48 | |
| Ik heb eigenlijk best wel zin in een (zo goed als) normale anime-school RPG... Eentje zonder speciale krachten en zo :/ Ik ken Anime Munters, maar die is dood (naar mijn weten) :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|