We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Goed, nu ik Icyrose op inactief kan zetten, heb ik een nieuw hoofdaccountje nodig ... Ik twijfel tussen Rainspots en Stormpaw, maar neig meer naar Storm omdat Shadowclan xD
Also, Shadows of Mordor is een heerlijk spel <3 Gollum<3
Snowywinter
Member
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
Wiiie na een half ur en heel wat gepruts ben ik eindelijk tevreden met me nagellak *wants to see every belge wearing purple today* daarom dat ik ook iedereen gesmst heb ;p
Ezz, nawh hun dan koop je toch 1? Of je laat eentje maken door mij ;p
Slender slender what are you doing girl. Ik ga echt zo hard der leven verpesten ;x poor slendy Und ik ben ook es slapen. Nog ff iets eten voor me speeksel, en dan gaan tukken om strx naar stage de hel te gaan ;3
Ik was net een beetje aan het panieken omdat ik dacht dat de begeleiding me was vergeten te wekken en ik te laat zou komen voor school, dus ik ga naar onder en dan blijkt dat mijn meester nog steeds ziek is en ik weer niet naar school hoef...
Ik ben dus serieus vannacht om 3 uur boos geworden op een groepje waar ik mee "samenwerk" (lees: letterlijk iedere letter die geschreven is, heb ik geschreven). We moeten vandaag presenteren, en die andere twee zouden nog dingen doen (geen idee wat gedaan is nu) en de powerpoint maken. Die dude stuurt dus die ppt pas om 3 uur 's nachts, met het bericht: je kan nog dingen veranderen als er wat bij moet. Dus ik stuur: het was fijn geweest om dit iets eerder te hebben, zodat ik niet om 3 uur 's nachts, dronken en moe, deze presentatie hoef te maken. Vervolgens gaan we dus ook dan bespreken wie wat gaat vertellen. Dus ik zeg: nou, iedereen zijn eigen deel toch? Maarja, die dudes hebben niks gedaan. Dus nu gaan ze maar mijn analyse en shit op zich nemen en presenteren, terwijl ze het niet eens doorgelezen hebben. Dus willen ze voor de les nog afspreken om het te oefenen. Dat ik zeg: prima, maar dit is echt geen samenwerking. Ik had mijn shit op tijd af, en ik moet me nu alsnog op jullie aanpassen omdat jullie niks hebben gedaan. - want nee, ik ga confrontaties niet uit de weg ghehe
Uuuuuuurg.
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter