We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:40
OMG m'n moeder zette plots een pot snoep naast me en zei "Dit is voor u." <3 @Jeff, Ja hoor. :3 Maar is het goed dat we dat in het weekend doen of volgende week? Ik kan nu goed op de topics posten die ik nu heb, maar ik vrees dat als ik er meer krijg m'n examens gaan voorkomen dat ik nog overal kan posten. :C
Jeff
Member
Ez 916 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: 17 moons of bad luck Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:40
Sure ^-^"
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:41
Over Sliver gesproken, ik moet nog eens aan Isa vragen hou oud ze zijn x'D Ik dacht 3-4 moons nu x3 (even random)
OW OW 2700 post <3
Laatst aangepast door Nevermind op wo 10 dec 2014 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt
Wanderlust
Member
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:41
Hey! Ik hou wel van bio :'D
Omdat ik Marieke join >3 Je hoeft niet te luisteren, derp :3:
Hayden
Member
564 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:43
Wintersong schreef:
Ik heb overmorgen een toets introductie pathofysiologische kernbegrippen en daar komen die bloedcellen en bloedplaatjes ook in voor, ook al worden de witte bloedcellen daarvan het irritantstexD, ook al is er wel een ezelsbruggetje voor: Never Let Monkeys Eat Bananas
weet alleen leukocyten en erytocyten maar das wit en rood geloof xD
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:45
Wanderpaw schreef:
Omdat ik Marieke join >3 Je hoeft niet te luisteren, derp :
PRACHTIG :OOOO
Jeff
Member
Ez 916 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: 17 moons of bad luck Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:46
Nevermind schreef:
Over Sliver gesproken, ik moet nog eens aan Isa vragen hou oud ze zijn x'D Ik dacht 3-4 moons nu x3 (even random)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:49
Nevermind schreef:
Wintersong schreef:
Ik heb overmorgen een toets introductie pathofysiologische kernbegrippen en daar komen die bloedcellen en bloedplaatjes ook in voor, ook al worden de witte bloedcellen daarvan het irritantstexD, ook al is er wel een ezelsbruggetje voor: Never Let Monkeys Eat Bananas
Klinkt interessant~ Ik heb enkel nog maar de types bloed gezien als extra'tje leerstof van de hogere school ^^ Hou we bloedtypes bepalen en hoe dat allemaal in elkaar zit, een beetje die simpele dingen :') En we hebben ook natuurlijk zelf bloed moeten bepalen, lekker spelen met bloed >'D
Wij hadden alleen maar practica via de laptopxD, nog niet eens een echte microscoop wat wel jammer is, maar daarmee ging je kijken naar de verschillende soorten bloedcellen en ook moeten we straks het verschil kunnen weten tussen gezond weefsel en weefsel dat is aangetast en dat kun je dus weer zien door de bloedcellen en nog een aantal andere dingenxD
@Tessa: Ja dat kloptxD, maar dan heb je bij witte bloedcellen nog de neutrofiele granulocyt, lymfocyt, monocyt, eosinofiele granulocyt en de basofiele granulocyt.
Wanderlust
Member
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:51
Wanderpaw schreef:
Omdat ik Marieke join >3 Je hoeft niet te luisteren, derp :
Ik heb ooit een falende radioactive opgenomen... met nadruk op falende xD (Oftewel, vals)
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Wanderpaw schreef:
Nevermind schreef:
Omg, ik ben van die filmpjes aan het kijken van soldaten die terug thuis komen *pakt de zakdoeken* Zo mooi ;w;
Omgggg dats altijd zo leuk <3 Die reacties altijd c:
@Laura;; *backs away* Ow well thanks *blushes*
Derp, ik heb morgen spaans met m'n crush again *screams internally*
Het is gwn dat het me zoveel doet denken aan mezelf, mijn pa moest vroeger ook vele maanden na elkaar naar China, het brengt goede en slechte herrineringen terug <'3 *huilt zachtjes*
Hayden
Member
564 Actief
Wintersong schreef:
Nevermind schreef:
Wintersong schreef:
Klinkt interessant~ Ik heb enkel nog maar de types bloed gezien als extra'tje leerstof van de hogere school ^^ Hou we bloedtypes bepalen en hoe dat allemaal in elkaar zit, een beetje die simpele dingen :') En we hebben ook natuurlijk zelf bloed moeten bepalen, lekker spelen met bloed >'D
Wij hadden alleen maar practica via de laptopxD, nog niet eens een echte microscoop wat wel jammer is, maar daarmee ging je kijken naar de verschillende soorten bloedcellen en ook moeten we straks het verschil kunnen weten tussen gezond weefsel en weefsel dat is aangetast en dat kun je dus weer zien door de bloedcellen en nog een aantal andere dingenxD
@Tessa: Ja dat kloptxD, maar dan heb je bij witte bloedcellen nog de neutrofiele granulocyt, lymfocyt, monocyt, eosinofiele granulocyt en de basofiele granulocyt.
okey cool, dat wist ik dan weeer net niet maar ben niet voor niets van paraveterinair afgegaan xD alleen die twee wist ik nog. Wat voor opleiding doe je eigelijk.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:53
Hayden. schreef:
Wintersong schreef:
Nevermind schreef:
Wintersong schreef:
okey cool, dat wist ik dan weeer net niet maar ben niet voor niets van paraveterinair afgegaan xD alleen die twee wist ik nog. Wat voor opleiding doe je eigelijk.
Ik doe Technische Geneeskunde^^, dus daar krijg je dat ook wel bijxD en er zit dan ook nog wiskunde, natuurkunde en dat soort dingen van de technische kant bijxD
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:54
Nevermind schreef:
Wanderpaw schreef:
Nevermind schreef:
Omg, ik ben van die filmpjes aan het kijken van soldaten die terug thuis komen *pakt de zakdoeken* Zo mooi ;w;
Omgggg dats altijd zo leuk <3 Die reacties altijd c:
@Laura;; *backs away* Ow well thanks *blushes*
Derp, ik heb morgen spaans met m'n crush again *screams internally*
Het is gwn dat het me zoveel doet denken aan mezelf, mijn pa moest vroeger ook vele maanden na elkaar naar China, het brengt goede en slechte herrineringen terug <'3 *huilt zachtjes*