Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:27

Wanderpaw schreef:
Snowdrop schreef:
Dice schreef:
Heh, ik zelf hou niet van wetenschap, het is ingewikkeld en tja het bewijst alles en ik heb liever magie of zo in deze wereld XD ook al kijk ik sci-fi but yeah Maar ja iedereen mag kiezen hoe die wil leven van mij.

*STARE* D<
Ik ook niet zo, sawry Bo >3
Ben meer een talenpersoon. Vind t overigens wel leuk om practica ofzo te doen ;3

*Pakt haar chemie* *slaat haar boek open* *spreekt de orbitalen formule uit* YOU SHALL BURN D<
Chemie = Studie van de duivel c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:27

Wanderpaw schreef:
Snowdrop schreef:
Dice schreef:
Heh, ik zelf hou niet van wetenschap, het is ingewikkeld en tja het bewijst alles en ik heb liever magie of zo in deze wereld XD ook al kijk ik sci-fi but yeah Maar ja iedereen mag kiezen hoe die wil leven van mij.

*STARE* D<
Ik ook niet zo, sawry Bo >3
Ben meer een talenpersoon. Vind t overigens wel leuk om practica ofzo te doen ;3

Ik hou gewoon van PO! zo'n wartaal kan ik niet aan!! sowrry bo en de rest ;3
Owlflight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:28

ik voel me echt een leerkracht nu :'3
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:28

Ik ben de enige die van mijn wetenschappen hou <3 En niemand mag erbij komen *pakt haar biologie* :3
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:29

Snowdrop schreef:
Ik ben de enige die van mijn wetenschappen hou <3 En niemand mag erbij komen *pakt haar biologie* :3

*springt erbij* Razz Nogmaals, u hebt appjes >3
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:30

Tallshadow schreef:
Snowdrop schreef:

*springt erbij* Razz  Nogmaals, u hebt appjes >3

Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:30

Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Snowdrop schreef:

Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3

Neeeeeeeee *probeert weg te rennen* *raakt verstrikt in lastige bloedregels* Aaaaaah! xD
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:31

*Gaat gewoon wat posten ^^*
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:31

Heeft iemand nog foto's van lichtgrijze tabby's? c:
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind

Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Snowdrop schreef:

Neeeeeeeee *probeert weg te rennen* *raakt verstrikt in lastige bloedregels* Aaaaaah! xD

*pakt de studie van de graslanden* <3
Spacecore
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 PgRRc9a
Marieke
199
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Spacecore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:32

Mossykit schreef:
Spacecore schreef:
klik hier om mij te horen zingen Very Happy

Dit is best goed :3 Paar foutjes maar het is wel goed !!! Jammer dat de kwaliteit niet zo goed is :S Of ligt het aan mij? Btw waarom zit er geen muziek bij? : )
Dankje (ik heb de songtekst gewoon van een songtekstensite, dus ik dacht dat die wel goed was) c: En de kwaliteit is inderdaad niet super xD En ik heb het gewoon opgenomen zonder muziek Razz En ben vergeten om op het einde het refrein twee keer te zingen xD
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:32

Emsss je hebt post~!
Wolf post echt geweldig. <3 Het is weer eens iets anders. xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:33

Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Snowdrop schreef:

Prima, spam me er maar over vol, en alles wat je moet weten voor je examens want er is geen betere manier om iets te leren dan het aan anderen uit te leggen ^^
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:35

Dan zegt men dat oortjes het gehoor meer beschadigen dan koptelefoons. Yeah right ben anders toevallig nooit doof geworden met me oortjes in door de oplader uit te trekken hoor
'k Mis m'n oortjes ;c
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:35

Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Snowdrop schreef:

Prima, spam me er maar over vol, en alles wat je moet weten voor je examens want er is geen betere manier om iets te leren dan het aan anderen uit te leggen ^^

Precies ^^ Maar ik heb bio, biotechniek en labo al gehad x'D Enkel nog chemie en fysica en die zijn niet zo leuk en best wel moeilijk... Vooral omdat chemie eigenlijk duivelse spreuken zijn, ontworpen om je ziel op te branden en naar de duivel te verzenden o-O
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:36

Ik heb overmorgen een toets introductie pathofysiologische kernbegrippen en daar komen die bloedcellen en bloedplaatjes ook in voor, ook al worden de witte bloedcellen daarvan het irritantstexD, ook al is er wel een ezelsbruggetje voor: Never Let Monkeys Eat Bananas
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:38

Wintersong schreef:
Ik heb overmorgen een toets introductie pathofysiologische kernbegrippen en daar komen die bloedcellen en bloedplaatjes ook in voor, ook al worden de witte bloedcellen daarvan het irritantstexD, ook al is er wel een ezelsbruggetje voor: Never Let Monkeys Eat Bananas

Klinkt interessant~ Ik heb enkel nog maar de types bloed gezien als extra'tje leerstof van de hogere school ^^ Hou we bloedtypes bepalen en hoe dat allemaal in elkaar zit, een beetje die simpele dingen :') En we hebben ook natuurlijk zelf bloed moeten bepalen, lekker spelen met bloed >'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:38

Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Snowdrop schreef:

Precies ^^ Maar ik heb bio, biotechniek en labo al gehad x'D Enkel nog chemie en fysica en die zijn niet zo leuk en best wel moeilijk... Vooral omdat chemie eigenlijk duivelse spreuken zijn, ontworpen om je ziel op te branden en naar de duivel te verzenden o-O

Klinkt euhm.. Interessant xD Maar serieus, lijkt me wel leuk er wat over te leren dus stuur allemaal maar op hoor >3
Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff

Chi? Random Als je nog een topic zoekt, wil je d'r dan misschien een Wolf x Sliver? c:
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:39

Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Nevermind schreef:
Tallshadow schreef:
Snowdrop schreef:

Klinkt euhm.. Interessant xD Maar serieus, lijkt me wel leuk er wat over te leren dus stuur allemaal maar op hoor >3

Hahahaha, ik ga eens een foto trekken wanneer ik morgen bezig ben x'D
Stiekem heb ik nu zin om te posten...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: