|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:27 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Dice schreef:
- Heh, ik zelf hou niet van wetenschap, het is ingewikkeld en tja het bewijst alles en ik heb liever magie of zo in deze wereld XD
ook al kijk ik sci-fi but yeah Maar ja iedereen mag kiezen hoe die wil leven van mij. *STARE* D< Ik ook niet zo, sawry Bo >3 Ben meer een talenpersoon. Vind t overigens wel leuk om practica ofzo te doen ;3 *Pakt haar chemie* *slaat haar boek open* *spreekt de orbitalen formule uit* YOU SHALL BURN D< Chemie = Studie van de duivel c: |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:27 | |
| - Wanderpaw schreef:
- Snowdrop schreef:
- Dice schreef:
- Heh, ik zelf hou niet van wetenschap, het is ingewikkeld en tja het bewijst alles en ik heb liever magie of zo in deze wereld XD
ook al kijk ik sci-fi but yeah Maar ja iedereen mag kiezen hoe die wil leven van mij. *STARE* D< Ik ook niet zo, sawry Bo >3 Ben meer een talenpersoon. Vind t overigens wel leuk om practica ofzo te doen ;3 Ik hou gewoon van PO! zo'n wartaal kan ik niet aan!! sowrry bo en de rest ;3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:28 | |
| ik voel me echt een leerkracht nu :'3 |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:28 | |
| Ik ben de enige die van mijn wetenschappen hou <3 En niemand mag erbij komen *pakt haar biologie* :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:29 | |
| - Snowdrop schreef:
- Ik ben de enige die van mijn wetenschappen hou <3 En niemand mag erbij komen *pakt haar biologie* :3
*springt erbij* Nogmaals, u hebt appjes >3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:30 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Ik ben de enige die van mijn wetenschappen hou <3 En niemand mag erbij komen *pakt haar biologie* :3
*springt erbij* Nogmaals, u hebt appjes >3 Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:30 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
*springt erbij* Nogmaals, u hebt appjes >3 Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3 Neeeeeeeee *probeert weg te rennen* *raakt verstrikt in lastige bloedregels* Aaaaaah! xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:31 | |
| *Gaat gewoon wat posten ^^* |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Heeft iemand nog foto's van lichtgrijze tabby's? c: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| - Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
*springt erbij* Nogmaals, u hebt appjes >3 Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3 Neeeeeeeee *probeert weg te rennen* *raakt verstrikt in lastige bloedregels* Aaaaaah! xD *pakt de studie van de graslanden* <3 |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| |
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:32 | |
| Emsss je hebt post~! Wolf post echt geweldig. <3 Het is weer eens iets anders. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:33 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
*springt erbij* Nogmaals, u hebt appjes >3 Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3 Neeeeeeeee *probeert weg te rennen* *raakt verstrikt in lastige bloedregels* Aaaaaah! xD *pakt de studie van de graslanden* <3 Prima, spam me er maar over vol, en alles wat je moet weten voor je examens want er is geen betere manier om iets te leren dan het aan anderen uit te leggen ^^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:35 | |
| Dan zegt men dat oortjes het gehoor meer beschadigen dan koptelefoons. Yeah right ben anders toevallig nooit doof geworden met me oortjes in door de oplader uit te trekken hoor 'k Mis m'n oortjes ;c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
*springt erbij* Nogmaals, u hebt appjes >3 Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3 Neeeeeeeee *probeert weg te rennen* *raakt verstrikt in lastige bloedregels* Aaaaaah! xD *pakt de studie van de graslanden* <3 Prima, spam me er maar over vol, en alles wat je moet weten voor je examens want er is geen betere manier om iets te leren dan het aan anderen uit te leggen ^^ Precies ^^ Maar ik heb bio, biotechniek en labo al gehad x'D Enkel nog chemie en fysica en die zijn niet zo leuk en best wel moeilijk... Vooral omdat chemie eigenlijk duivelse spreuken zijn, ontworpen om je ziel op te branden en naar de duivel te verzenden o-O |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:36 | |
| Ik heb overmorgen een toets introductie pathofysiologische kernbegrippen en daar komen die bloedcellen en bloedplaatjes ook in voor, ook al worden de witte bloedcellen daarvan het irritantstexD, ook al is er wel een ezelsbruggetje voor: Never Let Monkeys Eat Bananas |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:38 | |
| - Wintersong schreef:
- Ik heb overmorgen een toets introductie pathofysiologische kernbegrippen en daar komen die bloedcellen en bloedplaatjes ook in voor, ook al worden de witte bloedcellen daarvan het irritantstexD, ook al is er wel een ezelsbruggetje voor: Never Let Monkeys Eat Bananas
Klinkt interessant~ Ik heb enkel nog maar de types bloed gezien als extra'tje leerstof van de hogere school ^^ Hou we bloedtypes bepalen en hoe dat allemaal in elkaar zit, een beetje die simpele dingen :') En we hebben ook natuurlijk zelf bloed moeten bepalen, lekker spelen met bloed >'D |
|
| |
| |
| - Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
*springt erbij* Nogmaals, u hebt appjes >3 Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3 Neeeeeeeee *probeert weg te rennen* *raakt verstrikt in lastige bloedregels* Aaaaaah! xD *pakt de studie van de graslanden* <3 Prima, spam me er maar over vol, en alles wat je moet weten voor je examens want er is geen betere manier om iets te leren dan het aan anderen uit te leggen ^^ Precies ^^ Maar ik heb bio, biotechniek en labo al gehad x'D Enkel nog chemie en fysica en die zijn niet zo leuk en best wel moeilijk... Vooral omdat chemie eigenlijk duivelse spreuken zijn, ontworpen om je ziel op te branden en naar de duivel te verzenden o-O Klinkt euhm.. Interessant xD Maar serieus, lijkt me wel leuk er wat over te leren dus stuur allemaal maar op hoor >3 |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Chi? Random Als je nog een topic zoekt, wil je d'r dan misschien een Wolf x Sliver? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 20:39 | |
| - Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
*springt erbij* Nogmaals, u hebt appjes >3 Oh ja das waar x'D *haalt haar bloedcursus boven* Bloedplaatjes en bloedcellen :3 Neeeeeeeee *probeert weg te rennen* *raakt verstrikt in lastige bloedregels* Aaaaaah! xD *pakt de studie van de graslanden* <3 Prima, spam me er maar over vol, en alles wat je moet weten voor je examens want er is geen betere manier om iets te leren dan het aan anderen uit te leggen ^^ Precies ^^ Maar ik heb bio, biotechniek en labo al gehad x'D Enkel nog chemie en fysica en die zijn niet zo leuk en best wel moeilijk... Vooral omdat chemie eigenlijk duivelse spreuken zijn, ontworpen om je ziel op te branden en naar de duivel te verzenden o-O Klinkt euhm.. Interessant xD Maar serieus, lijkt me wel leuk er wat over te leren dus stuur allemaal maar op hoor >3 Hahahaha, ik ga eens een foto trekken wanneer ik morgen bezig ben x'D Stiekem heb ik nu zin om te posten... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|