|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:16 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Muziek omhoog en Star Wars erin, parents are gone till 1 am >3
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:17 | |
| Chi, Littlestream's kerstsetje is echt cute xD |
|
| |
Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:22 | |
| Zucht- mijn computer is weer kapot... 3de keer! Wat is er mis met mij DX nu kan ik niet posten nou rpgen... En mijn vader doet echt gemeen hij doet net als of je Niet hoef the typen en vind dat ik zeur :I |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:24 | |
| dit als kerstos voor wind? |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:26 | |
| Whee~ Net buiten sterrenbeelden gezocht xD Kon alleen de grote beer (en misschien de kreeft) vinden :/ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:29 | |
| Ik ga eens een kerst setje aanvragen, Ik kan totaal niet bewerken, dus doe ik het zelf maar niet :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:30 | |
| Mwah Buns ^^ Maar ik ben dan ook geen sponge fan so xD
The Script cd luisteren <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:31 | |
| @Ems; Ik vind 'm wel grappig, maar ik ben niet overtuigd :') Ik ga een nieuwe maken (a) |
|
| |
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:32 | |
| Kerst setje voor janes Best trots op der os ;p nu nog slenders oude zien terug te halen. Vind het huidige echt lelijk.
Meh ik wil een cd voor nieuwjaar D: but meh 'ie kost zoveel. Zou eig es moeten gaan kijken in de mediamarkt of zo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:39 | |
| Nieuwe kerstos voor Wind <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:40 | |
| Die is leuk Bun <3
Natuurkunde ontmoedigd me xD |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:45 | |
| Ik heb Owl nu al anderhalf jaar, en ik ben nog altijd niet begonnen aan het 'Inside' gedeelte van haar karaktertopic... :'3 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:06 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:08 | |
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:22 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? Nouja, leuk. (; Ik lach me zoals gewoonlijk kapot om sommige woorden, maar het is echt gewoon ziekveel. (nog meer dan Engels dat ik moest leren) Zeker omdat ik de leerstof niet allemaal gezien heb wegens m'n afwezigheden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:25 | |
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? Nouja, leuk. (; Ik lach me zoals gewoonlijk kapot om sommige woorden, maar het is echt gewoon ziekveel. (nog meer dan Engels dat ik moest leren) Zeker omdat ik de leerstof niet allemaal gezien heb wegens m'n afwezigheden. Iig goed dat je de lol van de woorden nog kan inzien, dat laat wel zien dat je nog niet verloren bent xD Wel altijd een afknapper dat het zoveel is.. Little vind Tall knap, das toch wel lief (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:30 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? Nouja, leuk. (; Ik lach me zoals gewoonlijk kapot om sommige woorden, maar het is echt gewoon ziekveel. (nog meer dan Engels dat ik moest leren) Zeker omdat ik de leerstof niet allemaal gezien heb wegens m'n afwezigheden. Iig goed dat je de lol van de woorden nog kan inzien, dat laat wel zien dat je nog niet verloren bent xD Wel altijd een afknapper dat het zoveel is.. Little vind Tall knap, das toch wel lief (A) Maar serieus, dactylographie = typen?? Ik weet dat dactylo blind typen is, maar dan nog.. :') En ja, stiekem wel (A) Although zij knapper is ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:34 | |
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? Nouja, leuk. (; Ik lach me zoals gewoonlijk kapot om sommige woorden, maar het is echt gewoon ziekveel. (nog meer dan Engels dat ik moest leren) Zeker omdat ik de leerstof niet allemaal gezien heb wegens m'n afwezigheden. Iig goed dat je de lol van de woorden nog kan inzien, dat laat wel zien dat je nog niet verloren bent xD Wel altijd een afknapper dat het zoveel is.. Little vind Tall knap, das toch wel lief (A) Maar serieus, dactylographie = typen?? Ik weet dat dactylo blind typen is, maar dan nog.. :') En ja, stiekem wel (A) Although zij knapper is ;D Hahaha xD Dat is omstreden, net zoiets als peperci in het latijn wat 'spaarden' betekend.. Als je het uitspreekt klinkt het echter net als Peperkey (A)" Dacht al dat je dat zou zeggen >3 Dus there ya go, hij vind haar ook wel mooi hoor ;') xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:37 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD Haha xD Mijn moeder zou nog niet eens weten hoe dat werkt als Mark Zuckerberg het haar hoogstpersoonlijk uit zou leggen (A) Indd wel lastig though ^^ Morgen weer lastige examens? Ja, twee delen van Frans. Heb nu een vijf pagina lange (voor en achterkant) samenvatting, waarvan het merendeel woordenschat en vervoegingen zijn. :C Oh ja! Dat zei je nog, dat je je boek kwijt was en dat het in de garage lag :') Arme jij though! Dat is zekers veel om te leren, wel ook een beetje leuk om te doen? Nouja, leuk. (; Ik lach me zoals gewoonlijk kapot om sommige woorden, maar het is echt gewoon ziekveel. (nog meer dan Engels dat ik moest leren) Zeker omdat ik de leerstof niet allemaal gezien heb wegens m'n afwezigheden. Iig goed dat je de lol van de woorden nog kan inzien, dat laat wel zien dat je nog niet verloren bent xD Wel altijd een afknapper dat het zoveel is.. Little vind Tall knap, das toch wel lief (A) Maar serieus, dactylographie = typen?? Ik weet dat dactylo blind typen is, maar dan nog.. :') En ja, stiekem wel (A) Although zij knapper is ;D Hahaha xD Dat is omstreden, net zoiets als peperci in het latijn wat 'spaarden' betekend.. Als je het uitspreekt klinkt het echter net als Peperkey (A)" Dacht al dat je dat zou zeggen >3 Dus there ya go, hij vind haar ook wel mooi hoor ;') xD Lol, dat woord doet me denken aan Pepsi. xD Het zijn in totaal 205 woorden, en dat zonder de vervoeginsregels + alle tijden. ;__; Let die please. En haha, they're both smexxy. :3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 21:38 | |
| Seizoen 9 van supernatural net eindelijk afgekeken, nu meteen beginnen aan seizoen 10 Mims is on a roll c": |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|