|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:29 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- *hug back*
Whoo hugs are good c: Ze zijn warm xD Yeah |
|
| |
Emma 227 Actief "Why break your own toys when you can break someone else's?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:31 | |
| - .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Haha xD Die foto met dat liedje is indd een perfect match >3
Toetsweek komt eraan, en ik krijg echt helemaal niets uit mezelf, ik maak me totaal geen zorgen en dus kan ik me dus niet tot werken zetten… Lastig (A) Welcome to my world :') Behalve dat ik nog wel een soort van pressure voel omdat ik nog zo veel leuke dingen ga doen deze week, dus ik wel MOET werken. Maar toch doe ik het niet D: Oef.. Das ook lastig! Ik moet eigenlijk ook, ook omdat ik jarig ben in de toetsweek, maar in plaats van werken dans ik heel hard rond op 'love of the common people' xD
Hahaha, in je eentje dansen in je kamer <3
WEET JE WAAR IK TROUWENS ACHTER KWAM. Ik ben sinds kort helemaal verliefd op dit soort muziek, door dit filmpje (serieus kijken, je wordt er vrolijk van) http://www.dumpert.nl/mediabase/6614636/623d49e9/heee_konijnendanseresjes.html
En nu blijkt dat er een swing community bestaat in Leeds (waar ik volgend jaar ga studeren) en dat die vet groot en actief is! Oooomg, dan ga ik dit leren. Dat lijkt me zooo leuk hahaha. En een stuk aantrekkelijker dan dat twerken enzo :') Altijd >3 Gaaf! Dat ziet er inderdaad heel cool uit, echt iets wat ik nooit zou kunnen, respect voor die meiden o.o Ik zie je al dansen xD Eef gaat los mensen! Los in Leeds, klinkt als een soapserie >3 Maar ik heb er vertrouwen in dat je het kan leren ;') |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:31 | |
| Yay Ik ga zo maar even TV kijken, of zo, tenzij ik nog ergens kan posten :') |
|
| |
Marieke 199 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:32 | |
| Waarom wil ik een forum maken terwijl ik geen goede ideeën heb?
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:36 | |
| - Coldkit' schreef:
- .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Haha xD Die foto met dat liedje is indd een perfect match >3
Toetsweek komt eraan, en ik krijg echt helemaal niets uit mezelf, ik maak me totaal geen zorgen en dus kan ik me dus niet tot werken zetten… Lastig (A) Welcome to my world :') Behalve dat ik nog wel een soort van pressure voel omdat ik nog zo veel leuke dingen ga doen deze week, dus ik wel MOET werken. Maar toch doe ik het niet D: Oef.. Das ook lastig! Ik moet eigenlijk ook, ook omdat ik jarig ben in de toetsweek, maar in plaats van werken dans ik heel hard rond op 'love of the common people' xD
Hahaha, in je eentje dansen in je kamer <3
WEET JE WAAR IK TROUWENS ACHTER KWAM. Ik ben sinds kort helemaal verliefd op dit soort muziek, door dit filmpje (serieus kijken, je wordt er vrolijk van) http://www.dumpert.nl/mediabase/6614636/623d49e9/heee_konijnendanseresjes.html
En nu blijkt dat er een swing community bestaat in Leeds (waar ik volgend jaar ga studeren) en dat die vet groot en actief is! Oooomg, dan ga ik dit leren. Dat lijkt me zooo leuk hahaha. En een stuk aantrekkelijker dan dat twerken enzo :') Altijd >3
Gaaf! Dat ziet er inderdaad heel cool uit, echt iets wat ik nooit zou kunnen, respect voor die meiden o.o
Ik zie je al dansen xD Eef gaat los mensen! Los in Leeds, klinkt als een soapserie >3 Maar ik heb er vertrouwen in dat je het kan leren ;') Hahaha oehhh ik ga sowieso los in Leeds. Dat gaat zo'n leuke tijd worden. Het ligt ook niet al te ver van Newscastle vandaan, dus dan ga ik even lekker Geordie Shore nadoen ;D Ik ga nu even naar vriendinnies om te koken en te eten, en daarna heb ik een feestje van mn fratority, dus ik ben er vanavond laat misschien pas weer en misschien niet nuchter. waarschijnlijk niet. stoute eef. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:37 | |
| @M, ken ik x'd
@Ezz, topic komt denk ni vandaag |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:39 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:40 | |
| Eigenlijk besef ik me nu pas dat Wind een nieuwe mentor nodig heeft nu Q stopt xd ugh, mag weer een maand wachten tot ze mag beginnen met der training :S |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:45 | |
| La dactylographie: typen. Serieus? @Bunny, Als je wilt kan Wolftail 'm tot dan af en toe trainingen geven? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:46 | |
| @Chi, zou Cyber moge binnenvallen? >D (hij is wel een onozele, kille, pester-kater dus het word 89% zeer geen gezellig topic, al kan dat ook.. Cyber is wat wisselvallig laatste tijd) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:49 | |
| Ik denk dat ik Little voor nu van enge voorgevallen ga behouden. :'D Ze heeft al genoeg angst sinds Whitelion (A) Of iemand van SC zelf moest d'r nadien komen helpen. ^-^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:54 | |
| @Chi; Oe, dat zou wel leuk zijn ja, Wolf is ook Wind's grote idool sinds ze op hem lijkt en net zo groot en sterk wil zijn xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:55 | |
| @Chi, damn ;3 naja kheb nog.. wel ergens een topic bij te posten en ik ga zo PLL kijken ofz |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 19:58 | |
| Deze avatar vind ik net wat beter dan de vorige c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:00 | |
| Kiki, wat is Raven's vachtkleur eigenlijk? Zwart of siamses-pointed-ding of...? *verwarring* |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:03 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:07 | |
| Muziek omhoog en Star Wars erin, parents are gone till 1 am >3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:09 | |
| - Cyber schreef:
- Kiki, wat is Raven's vachtkleur eigenlijk? Zwart of siamses-pointed-ding of...? *verwarring*
Raven is de volle zwart. :'D Echt zwart van onder naar boven. Maar ik zie net dat ik nog ogen moet bewerken xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:12 | |
| - Tallshadow schreef:
- Muziek omhoog en Star Wars erin, parents are gone till 1 am >3
Oehh gelukzak. :3 Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me. Niet handig als je aan 't studeren bent. xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 11 dec 2014 - 20:14 | |
| hi! ^^ net klaar met dat stomme wiskunde gedoe xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |