Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:29

'Dawnpaw schreef:
*hug back*

Whoo hugs are good c:
Ze zijn warm xD

Yeah yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldkit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 16kwfb7
Emma
227
Actief
"Why break your own toys when you can break someone else's?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Coldkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:31

.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:
.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:
Haha xD Die foto met dat liedje is indd een perfect match >3

Toetsweek komt eraan, en ik krijg echt helemaal niets uit mezelf, ik maak me totaal geen zorgen en dus kan ik me dus niet tot werken zetten… Lastig (A)

Welcome to my world :') Behalve dat ik nog wel een soort van pressure voel omdat ik nog zo veel leuke dingen ga doen deze week, dus ik wel MOET werken. Maar toch doe ik het niet D:

Oef.. Das ook lastig! Ik moet eigenlijk ook, ook omdat ik jarig ben in de toetsweek, maar in plaats van werken dans ik heel hard rond op 'love of the common people' xD

Hahaha, in je eentje dansen in je kamer <3

WEET JE WAAR IK TROUWENS ACHTER KWAM. Ik ben sinds kort helemaal verliefd op dit soort muziek, door dit filmpje (serieus kijken, je wordt er vrolijk van) http://www.dumpert.nl/mediabase/6614636/623d49e9/heee_konijnendanseresjes.html

En nu blijkt dat er een swing community bestaat in Leeds (waar ik volgend jaar ga studeren) en dat die vet groot en actief is! Oooomg, dan ga ik dit leren. Dat lijkt me zooo leuk hahaha. En een stuk aantrekkelijker dan dat twerken enzo :')

Altijd >3

Gaaf! Dat ziet er inderdaad heel cool uit, echt iets wat ik nooit zou kunnen, respect voor die meiden o.o

Ik zie je al dansen xD Eef gaat los mensen! Los in Leeds, klinkt als een soapserie >3 Maar ik heb er vertrouwen in dat je het kan leren ;')
Dawntear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:31

Yay yay

Ik ga zo maar even TV kijken, of zo, tenzij ik nog ergens kan posten :')
Spacecore
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 PgRRc9a
Marieke
199
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Spacecore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:32

Waarom wil ik een forum maken terwijl ik geen goede ideeën heb?
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:36

Coldkit' schreef:
.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:
.Blackkit schreef:
Tallshadow schreef:
Haha xD Die foto met dat liedje is indd een perfect match >3

Toetsweek komt eraan, en ik krijg echt helemaal niets uit mezelf, ik maak me totaal geen zorgen en dus kan ik me dus niet tot werken zetten… Lastig (A)

Welcome to my world :') Behalve dat ik nog wel een soort van pressure voel omdat ik nog zo veel leuke dingen ga doen deze week, dus ik wel MOET werken. Maar toch doe ik het niet D:

Oef.. Das ook lastig! Ik moet eigenlijk ook, ook omdat ik jarig ben in de toetsweek, maar in plaats van werken dans ik heel hard rond op 'love of the common people' xD

Hahaha, in je eentje dansen in je kamer <3

WEET JE WAAR IK TROUWENS ACHTER KWAM. Ik ben sinds kort helemaal verliefd op dit soort muziek, door dit filmpje (serieus kijken, je wordt er vrolijk van) http://www.dumpert.nl/mediabase/6614636/623d49e9/heee_konijnendanseresjes.html

En nu blijkt dat er een swing community bestaat in Leeds (waar ik volgend jaar ga studeren) en dat die vet groot en actief is! Oooomg, dan ga ik dit leren. Dat lijkt me zooo leuk hahaha. En een stuk aantrekkelijker dan dat twerken enzo :')

Altijd >3

Gaaf! Dat ziet er inderdaad heel cool uit, echt iets wat ik nooit zou kunnen, respect voor die meiden o.o

Ik zie je al dansen xD Eef gaat los mensen! Los in Leeds, klinkt als een soapserie >3 Maar ik heb er vertrouwen in dat je het kan leren ;')

Hahaha oehhh ik ga sowieso los in Leeds. Dat gaat zo'n leuke tijd worden. Het ligt ook niet al te ver van Newscastle vandaan, dus dan ga ik even lekker Geordie Shore nadoen ;D
Ik ga nu even naar vriendinnies om te koken en te eten, en daarna heb ik een feestje van mn fratority, dus ik ben er vanavond laat misschien pas weer en misschien niet nuchter. waarschijnlijk niet. stoute eef.
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:37

@M, ken ik x'd

@Ezz, topic komt denk ni vandaag
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:39

Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:40

Eigenlijk besef ik me nu pas dat Wind een nieuwe mentor nodig heeft nu Q stopt xd
ugh, mag weer een maand wachten tot ze mag beginnen met der training :S
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:45

La dactylographie: typen. Serieus?
@Bunny, Als je wilt kan Wolftail 'm tot dan af en toe trainingen geven?
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:46

@Chi, zou Cyber moge binnenvallen? >D (hij is wel een onozele, kille, pester-kater dus het word 89% zeer geen gezellig topic, al kan dat ook.. Cyber is wat wisselvallig laatste tijd)
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:49

Ik denk dat ik Little voor nu van enge voorgevallen ga behouden. :'D
Ze heeft al genoeg angst sinds Whitelion (A)
Of iemand van SC zelf moest d'r nadien komen helpen. ^-^
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:54

@Chi; Oe, dat zou wel leuk zijn ja, Wolf is ook Wind's grote idool sinds ze op hem lijkt en net zo groot en sterk wil zijn xD
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:55

@Chi, damn ;3 naja kheb nog.. wel ergens een topic bij te posten en ik ga zo PLL kijken ofz
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:58

Deze avatar vind ik net wat beter dan de vorige c:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 20:00

Kiki, wat is Raven's vachtkleur eigenlijk? Zwart of siamses-pointed-ding of...? *verwarring*
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 20:03

Silly heeft zijn avatar.
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 20:07

Muziek omhoog en Star Wars erin, parents are gone till 1 am >3
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 20:09

Cyber schreef:
Kiki, wat is Raven's vachtkleur eigenlijk? Zwart of siamses-pointed-ding of...? *verwarring*

Raven is de volle zwart. :'D Echt zwart van onder naar boven. Maar ik zie net dat ik nog ogen moet bewerken xd
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 20:12

Tallshadow schreef:
Muziek omhoog en Star Wars erin, parents are gone till 1 am >3

Oehh gelukzak. :3
Mijn moeder zit facebook spelletjes te spelen (met muziek aan) achter me.
Niet handig als je aan 't studeren bent. xD
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 20:14

hi! ^^ net klaar met dat stomme wiskunde gedoe xd
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: