Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:55

Hij werkte in China ^^ Hij heeft nu een job in België en moet minder naar daar, nu nog maar om de 4 maanden voor een week dacht ik ^^ En ik ben het gewoon, hij deed het al van toen ik 4 was namelijk :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:55

Wintersong schreef:
Hayden. schreef:
Wintersong schreef:
Nevermind schreef:
Wintersong schreef:
Ik heb overmorgen een toets introductie pathofysiologische kernbegrippen en daar komen die bloedcellen en bloedplaatjes ook in voor, ook al worden de witte bloedcellen daarvan het irritantstexD, ook al is er wel een ezelsbruggetje voor: Never Let Monkeys Eat Bananas

Klinkt interessant~ Ik heb enkel nog maar de types bloed gezien als extra'tje leerstof van de hogere school ^^ Hou we bloedtypes bepalen en hoe dat allemaal in elkaar zit, een beetje die simpele dingen :') En we hebben ook natuurlijk zelf bloed moeten bepalen, lekker spelen met bloed >'D

Wij hadden alleen maar practica via de laptopxD, nog niet eens een echte microscoop wat wel jammer is, maar daarmee ging je kijken naar de verschillende soorten bloedcellen en ook moeten we straks het verschil kunnen weten tussen gezond weefsel en weefsel dat is aangetast en dat kun je dus weer zien door de bloedcellen en nog een aantal andere dingenxD

@Tessa: Ja dat kloptxD, maar dan heb je bij witte bloedcellen nog de neutrofiele granulocyt, lymfocyt, monocyt, eosinofiele granulocyt en de basofiele granulocyt.

okey cool, dat wist ik dan weeer net niet maar ben niet voor niets van paraveterinair afgegaan xD alleen die twee wist ik nog. Wat voor opleiding doe je eigelijk.

Ik doe Technische Geneeskunde^^, dus daar krijg je dat ook wel bijxD en er zit dan ook nog wiskunde, natuurkunde en dat soort dingen van de technische kant bijxD

AWESOME, maar wat houd het precies in? in labratoria onderzoeken doen ofzo?

Bo; weet hoe het is *hugs*
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:57

Nevermind schreef:
Hij werkte in China ^^ Hij heeft nu een job in België en moet minder naar daar, nu nog maar om de 4 maanden voor een week dacht ik ^^ En ik ben het gewoon, hij deed het al van toen ik 4 was namelijk :')

Klinkt wel gaaf, en het feit dat hij er zo vaak heen moet laat ook wel zien dat hij er goed in is :') Het is denk ik indd wat makkelijker als het normaler voor je is but still, ik snap je
Wanderlust
Member
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:58

Nevermind schreef:
Ah ja. Vervelend :c Maar hij werkt niet in het leger, hoop ik? ö
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:59

Gepost Emma (A)
Ik droom er stiekem van later in Korea te wonen, daarom studeer ik nu de taal al en solliciteer ik bij zoveel mogelijk bedrijven om geld te sparen.
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:01

zo~
koptelefoon weer gefixt c:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:01

Littlestream schreef:
Gepost Emma (A)
Ik droom er stiekem van later in Korea te wonen, daarom studeer ik nu de taal al en solliciteer ik bij zoveel mogelijk bedrijven om geld te sparen.

Gepost >3
En waarom Korea?
Wanderlust
Member
Jamie
360
Actief
Alone.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:02

Derp, hebben jullie ook een WC-groep op Facebook ofzo? *lekker laat*
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:02

Wanderpaw schreef:

ja, er is een wc groep op fb c:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:04

French's passed, beeldende vorming te gaan *sigh*
Wanderlust
Member
Jamie
360
Actief
Alone.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:04

Owlflight schreef:
Wanderpaw schreef:

En hoe kom ik daar in? *subtieeeele hint*
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind

Nee niet het leger :') Hij is een soort van handelaarding idk... xD
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:05

Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Gepost Emma (A)

Gepost >3
En waarom Korea?
Omdat het Korea is. No more explanation needed. (:
Wanderlust
Member
Jamie
360
Actief
Alone.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:05

Nevermind schreef:
Nee niet het leger :') Hij is een soort van handelaarding idk... xD
Owh, okay :'D Was al bang, derp c:
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:06

Wanderpaw schreef:
Owlflight schreef:
Wanderpaw schreef:

En hoe kom ik daar in? *subtieeeele hint*

https://www.warriorcatsnl.com/t16967-facebook-groep
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:06

Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Gepost Emma (A)

Gepost >3
En waarom Korea?
Maar maar *kijkt naar Schotland* Waarom trekt Korea je zo dan?

@Evy, het leger is een erg nobel doel (A)
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:07

Hayden. schreef:
Wintersong schreef:
Hayden. schreef:
Wintersong schreef:
Nevermind schreef:
Wintersong schreef:
Ik heb overmorgen een toets introductie pathofysiologische kernbegrippen en daar komen die bloedcellen en bloedplaatjes ook in voor, ook al worden de witte bloedcellen daarvan het irritantstexD, ook al is er wel een ezelsbruggetje voor: Never Let Monkeys Eat Bananas

Klinkt interessant~ Ik heb enkel nog maar de types bloed gezien als extra'tje leerstof van de hogere school ^^ Hou we bloedtypes bepalen en hoe dat allemaal in elkaar zit, een beetje die simpele dingen :') En we hebben ook natuurlijk zelf bloed moeten bepalen, lekker spelen met bloed >'D

Wij hadden alleen maar practica via de laptopxD, nog niet eens een echte microscoop wat wel jammer is, maar daarmee ging je kijken naar de verschillende soorten bloedcellen en ook moeten we straks het verschil kunnen weten tussen gezond weefsel en weefsel dat is aangetast en dat kun je dus weer zien door de bloedcellen en nog een aantal andere dingenxD

@Tessa: Ja dat kloptxD, maar dan heb je bij witte bloedcellen nog de neutrofiele granulocyt, lymfocyt, monocyt, eosinofiele granulocyt en de basofiele granulocyt.

okey cool, dat wist ik dan weeer net niet maar ben niet voor niets van paraveterinair afgegaan xD alleen die twee wist ik nog. Wat voor opleiding doe je eigelijk.

Ik doe Technische Geneeskunde^^, dus daar krijg je dat ook wel bijxD en er zit dan ook nog wiskunde, natuurkunde en dat soort dingen van de technische kant bijxD

AWESOME, maar wat houd het precies in? in labratoria onderzoeken doen ofzo?

Bo; weet hoe het is *hugs*

Eigenlijk kun je er wel een aantal richtingen mee uit, maar je leert vooral om oplossingen te bedenken/ontwerpen voor problemen met de hulp van de geneeskunde en de techniek gecombineerd.
Wanderlust
Member
Jamie
360
Actief
Alone.

CAT'S PROFILE
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:08

Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Tallshadow schreef:
Littlestream schreef:
Gepost Emma (A)

Gepost >3
En waarom Korea?
Maar maar *kijkt naar Schotland* Waarom trekt Korea je zo dan?

@Evy, het leger is een erg nobel doel (A)
Dat weet ik :3 Maar als je in belgië kinderen hebt en je bent bezig in China lijkt me dat heel erg verontrustend c:
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:10

Omg ik zit hier echt hard te huilen x'D Ik ga even douchen om aan iets anders te gaan denken...
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:10

ik ga lezen in bed c:
tot morgen iedereen ^-^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: