|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:11 | |
| Nieuw osje c: past beter bij der av deze keer~ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:11 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Gepost Emma (A)
Ik droom er stiekem van later in Korea te wonen, daarom studeer ik nu de taal al en solliciteer ik bij zoveel mogelijk bedrijven om geld te sparen. Gepost >3 En waarom Korea? Omdat het Korea is. No more explanation needed. (: Maar maar *kijkt naar Schotland* Waarom trekt Korea je zo dan?
@Evy, het leger is een erg nobel doel (A) De jongens zijn daar sexy. De cultuur etc trekt me aan, hoe vreemdelingen vriendelijk zijn tegen elkaar en ze niemand buitensluiten geacht hun situatie of uiterlijk. ^-^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:13 | |
| - Nevermind schreef:
- Omg ik zit hier echt hard te huilen x'D Ik ga even douchen om aan iets anders te gaan denken...
*hug* I hope it works ;') Trusten Hanna ^^ - Littlestream schreef:
De jongens zijn daar sexy. De cultuur etc trekt me aan, hoe vreemdelingen vriendelijk zijn tegen elkaar en ze niemand buitensluiten geacht hun situatie of uiterlijk.^-^ Nou, dat klinkt wel inderdaad mooi! Zolang je ons maar niet vergeet hè?! En desnoods sleep je je hotte Aziatische boy maar mee naar de meetings ;') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:15 | |
| - Tallshadow schreef:
- Nevermind schreef:
- Omg ik zit hier echt hard te huilen x'D Ik ga even douchen om aan iets anders te gaan denken...
*hug* I hope it works ;')
Trusten Hanna ^^
- Littlestream schreef:
De jongens zijn daar sexy. De cultuur etc trekt me aan, hoe vreemdelingen vriendelijk zijn tegen elkaar en ze niemand buitensluiten geacht hun situatie of uiterlijk.^-^ Nou, dat klinkt wel inderdaad mooi! Zolang je ons maar niet vergeet hè?! En desnoods sleep je je hotte Aziatische boy maar mee naar de meetings ;') I will, no worries. ;D In België heb je dat allemaal niet. Naja .. België is België, meer kan ik er niet over zeggen. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:16 | |
| - Littlestream schreef:
- Littlestream schreef:
De jongens zijn daar sexy. De cultuur etc trekt me aan, hoe vreemdelingen vriendelijk zijn tegen elkaar en ze niemand buitensluiten geacht hun situatie of uiterlijk.^-^ Nou, dat klinkt wel inderdaad mooi! Zolang je ons maar niet vergeet hè?! En desnoods sleep je je hotte Aziatische boy maar mee naar de meetings ;') I will, no worries. ;D In België heb je dat allemaal niet. Naja .. België is België, meer kan ik er niet over zeggen. xD[/quote] Maar daar hebben jullie wel friet (A) Hier hebben wij enkel discussies over zwarte pieten xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:17 | |
| Ik ga,ik kom morgen wel weer wat posten ^^ Als ik geen tijd heb is dat door dat stomme wiskunde vak >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:17 | |
| Hier hebben wij om de vijf dagen een staking die ervoor zorgt dat bijna niemand op school geraakt noch mensen op hun werk. (; + het record gebroken van het land dat het langst zonder regering zat + (ben niet racistisch hoor) moslims en andere buitenlanders worden zelfs voorgetrokken.. :') |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:18 | |
| joooooooooooooo @Chi, Belgie of ned? |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:19 | |
| - Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Littlestream schreef:
De jongens zijn daar sexy. De cultuur etc trekt me aan, hoe vreemdelingen vriendelijk zijn tegen elkaar en ze niemand buitensluiten geacht hun situatie of uiterlijk.^-^ Nou, dat klinkt wel inderdaad mooi! Zolang je ons maar niet vergeet hè?! En desnoods sleep je je hotte Aziatische boy maar mee naar de meetings ;') I will, no worries. ;D In België heb je dat allemaal niet. Naja .. België is België, meer kan ik er niet over zeggen. xD Maar daar hebben jullie wel friet (A) Hier hebben wij enkel discussies over zwarte pieten xD[/quote] Ben ik even een potje blij dat Sinterklaas voorbij is >.> |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:20 | |
| - .Blackkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Littlestream schreef:
- Littlestream schreef:
De jongens zijn daar sexy. De cultuur etc trekt me aan, hoe vreemdelingen vriendelijk zijn tegen elkaar en ze niemand buitensluiten geacht hun situatie of uiterlijk.^-^ Nou, dat klinkt wel inderdaad mooi! Zolang je ons maar niet vergeet hè?! En desnoods sleep je je hotte Aziatische boy maar mee naar de meetings ;') I will, no worries. ;D In België heb je dat allemaal niet. Naja .. België is België, meer kan ik er niet over zeggen. xD Maar daar hebben jullie wel friet (A) Hier hebben wij enkel discussies over zwarte pieten xD Ben ik even een potje blij dat Sinterklaas voorbij is >.>[/quote] Why? (oke man ik had wel een saaie Sint dit jaar, maar kerstmis word geweldig >3 tword de beste kerst ooit) |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:21 | |
| |
|
| |
| |
| [quote=".Blackkit"][quote="Tallshadow"] - Littlestream schreef:
- Littlestream schreef:
De jongens zijn daar sexy. De cultuur etc trekt me aan, hoe vreemdelingen vriendelijk zijn tegen elkaar en ze niemand buitensluiten geacht hun situatie of uiterlijk.^-^ Nou, dat klinkt wel inderdaad mooi! Zolang je ons maar niet vergeet hè?! En desnoods sleep je je hotte Aziatische boy maar mee naar de meetings ;') I will, no worries. ;D In België heb je dat allemaal niet. Naja .. België is België, meer kan ik er niet over zeggen. xD
Maar daar hebben jullie wel friet (A) Hier hebben wij enkel discussies over zwarte pieten xD
Ben ik even een potje blij dat Sinterklaas voorbij is >.> Waarom? Sinterklaas is epic >3 Chi, oke, fair enough dat klinkt niet geweldig nee… Wel kaartjes sturen uit Korea dan (A) |
|
| |
| |
| Ik heb het overduidelijk over België. (A) Al moet ik toegeven dat Nederland wel overdreef met dat Zwarte piet gedoe. xD @Emma, Promised ;D Je zult nog niet van me af zijn huehe |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:23 | |
- Ik heb het overduidelijk over België. (A)
Al moet ik toegeven dat Nederland wel overdreef met dat Zwarte piet gedoe. xD @Emma, Promised ;D Je zult nog niet van me af zijn huehe Nja, ik vind het een valid discussie. Maar ik vind het belachelijk dat mensen er zo agressief om werden (zowel voor- als tegenstanders) dat er ze opgepakt werden. Dan heb je een probleem. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:23 | |
| Yep, Nederland was weer eens heerlijk hysterisch xD Mooi zo >3 En dan houden we de meetings wel op het vliegveld want volgens mij verspreid deze Warrior Cats groep zich echt over de wereld :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:24 | |
| - .Blackkit schreef:
- Littlestream schreef:
Al moet ik toegeven dat Nederland wel overdreef met dat Zwarte piet gedoe. xD @Emma, Promised ;D Je zult nog niet van me af zijn huehe Nja, ik vind het een valid discussie. Maar ik vind het belachelijk dat mensen er zo agressief om werden (zowel voor- als tegenstanders) dat er ze opgepakt werden. Dan heb je een probleem. Idd, ik vind dat als ze hun mening willen uitten ze het op een beleefde manier moeten doen, zonder fysiek geweld of wat dan ook. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:25 | |
- .Blackkit schreef:
- Littlestream schreef:
Al moet ik toegeven dat Nederland wel overdreef met dat Zwarte piet gedoe. xD @Emma, Promised ;D Je zult nog niet van me af zijn huehe Nja, ik vind het een valid discussie. Maar ik vind het belachelijk dat mensen er zo agressief om werden (zowel voor- als tegenstanders) dat er ze opgepakt werden. Dan heb je een probleem. Idd, ik vind dat als ze hun mening willen uitten ze het op een beleefde manier moeten doen, zonder fysiek geweld of wat dan ook. Precies Trouwens, voor de mensen die een ava wilden: ik heb ze geupload! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:30 | |
| Nu is Tall én super epic, én kerst <33
Gotta go people, was weer gezellig :'D Tot later! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:31 | |
| Awhh, Tall is schattig. :3 Dagdag Emma!^-^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 21:31 | |
| Tall heeft het me moeilijk gemaakt :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|