|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:21 | |
| - sleepypaw schreef:
- Slenderstep schreef:
- Nevermind schreef:
- En zowat klaar met alles voor morgen, Engels niet geleerd, maar goed ik heb maar 2 uurtjes en het moeilijkste gaat over... Cow... Shit xD Wat een leuke onderwerpen hebben we toch :')
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD Mjam Give me de frikandellen now > NO D< DAT IS AFVAL EET DAT NIET *SLAAT FRIKANDEL WEG* |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:21 | |
| - sleepypaw schreef:
- Slenderstep schreef:
- Nevermind schreef:
- En zowat klaar met alles voor morgen, Engels niet geleerd, maar goed ik heb maar 2 uurtjes en het moeilijkste gaat over... Cow... Shit xD Wat een leuke onderwerpen hebben we toch :')
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD Mjam Give me de frikandellen now > *Barfs* (als da wel een woord is xD) |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:23 | |
| BO I made a brother topic |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| - Nevermind schreef:
- sleepypaw schreef:
- Slenderstep schreef:
- Nevermind schreef:
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD Mjam Give me de frikandellen now > NO D< DAT IS AFVAL EET DAT NIET *SLAAT FRIKANDEL WEG* *Loopt achter vliegende frikandel aan* Nee Mijn Frikandel!!!!!! |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| - Silvergale schreef:
- sleepypaw schreef:
- Slenderstep schreef:
- Nevermind schreef:
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD Mjam Give me de frikandellen now > *Barfs* (als da wel een woord is xD) Je zou eens moeten weten wat er in die dingen zit en in bitterballen en snoep... Iewl *krijgt koude rillingen* I KNOW TESS MAAR IK HEB EXAMENS X3 IK POST VRIJADG |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:24 | |
| Sinpaw;; Done (; - Setje derp :3:
- Code:
-
http://i.imgur.com/SVJxIGz.jpg - Code:
-
[IMG]http://i60.tinypic.com/vse39c.jpg[/IMG] Ja, er staat at times ipv sometimes, sawrry :c
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:25 | |
| EVY *GOOIT PB* HERE YO GO :3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:26 | |
| - Nevermind schreef:
- Silvergale schreef:
- sleepypaw schreef:
- Slenderstep schreef:
- Nevermind schreef:
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD Mjam Give me de frikandellen now > *Barfs* (als da wel een woord is xD) Je zou eens moeten weten wat er in die dingen zit en in bitterballen en snoep... Iewl *krijgt koude rillingen* Net de dingen die ik al jaren niet meer eet xD En chocola ;c maar tis bijna 1 januari *happy* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:26 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:27 | |
| - Nevermind schreef:
- Silvergale schreef:
- sleepypaw schreef:
- Slenderstep schreef:
- Nevermind schreef:
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD Mjam Give me de frikandellen now > *Barfs* (als da wel een woord is xD) Je zou eens moeten weten wat er in die dingen zit en in bitterballen en snoep... Iewl *krijgt koude rillingen*
I KNOW TESS MAAR IK HEB EXAMENS X3 IK POST VRIJADG heb er eens een documentaire over gezien, sids dien heb ik nooit meer gummibeertjes aangeraakt c': |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:27 | |
| Bo; wauw zo achterlijk ben ik niet hé. Ik weet ook wel da pure gezond is (en lekker ;p) En taxusbes is ook giftig voor paarden ;p |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:28 | |
| |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| - Nevermind schreef:
- EVY *GOOIT PB* HERE YO GO :3
*NOMT PB UIT DE LUCHT* JAAAAA |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Meh ik wil Doctor Who kijken, maar het is de laatste aflevering op netflix en dan moet ik weer wachten NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:29 | |
| - Owlflight schreef:
- Nevermind schreef:
- Silvergale schreef:
- sleepypaw schreef:
- Slenderstep schreef:
- Nevermind schreef:
Doe daar nog es mijn leerstof over de oogbal bij en je krijgt frikandellen xD Mjam Give me de frikandellen now > *Barfs* (als da wel een woord is xD) Je zou eens moeten weten wat er in die dingen zit en in bitterballen en snoep... Iewl *krijgt koude rillingen*
I KNOW TESS MAAR IK HEB EXAMENS X3 IK POST VRIJADG heb er eens een documentaire over gezien, sids dien heb ik nooit meer gummibeertjes aangeraakt c': Precies dat xD Oh Gen je zou eens moeten weten wat een paard allemaal niet mag eten *staart naar haar paardencursus* x3 Oh en meet 200gr pure kan je een labrador killen, heb daar vorig jaar een spreekbeurt over gedaan x'D Tess... Pf xD |
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:29 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:30 | |
| - Wanderpaw schreef:
- SHEZ MINE ALL MINEEEE
:3 *gaat een setjes maken* |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:32 | |
| bo, tss en ik zit in een school met dierenzorg. Ge weet zelf daje me zo'n dingen niet moet zeggen hé ^^ *beste van de klas met dier vorig jaar* *Kijkt om der heen* eey lieven is thuis *gaat strx vragen om iets te bestellen <33 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:35 | |
| Bo|| Meanie
Marijn dat heb k ook altijd, alleen niet met Netflix, ik haat Netflix xD |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 18:36 | |