|
|
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:46 | |
| mehhh ik wil tc ceremony , het is al december I need brightkit to be an apprentice or she will go inactive |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:47 | |
| - Dice schreef:
- mehhh ik wil tc ceremony , het is al december
I need brightkit to be an apprentice or she will go inactive je kan aan een admin vragen de naam in Brightpaw te veranderen |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Oké,ik begrijp het sorry van mijn traagheid xd |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Uhm wat Emma? xD Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:48 | |
| - Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD Godsdienst,stomme 'shizz' EDIT: voor de rest begreep ik er gewoon geen woord van xD |
|
| |
Marijn 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:49 | |
| - Hayden. schreef:
- Dice schreef:
I need brightkit to be an apprentice or she will go inactive je kan aan een admin vragen de naam in Brightpaw te veranderen Ja, maar dan heb ik geen mentor. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:49 | |
| - Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:50 | |
| - Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 DIT IS NIET WETENSCHAPPELIJK MOGELIJK *ERROR* |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:51 | |
| - Dice schreef:
- Hayden. schreef:
- Dice schreef:
I need brightkit to be an apprentice or she will go inactive je kan aan een admin vragen de naam in Brightpaw te veranderen Ja, maar dan heb ik geen mentor. Kan Foxface voor je actief maken dat je dit bv bespreekt met Waz of Maaike of iig iemand of dit oke is ivm het inactief geraken van je account Maaike enzo hebben t gewoon heel druk met studie |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:51 | |
| - Hayden. schreef:
- sleepypaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Zoe
Je doet topics, net als normaal. Op een gegeven moment doe je meer topics en meer. De katten leren elkaar beter kennen, steeds beter en dan op een gegeven moment komt er een klik en gaan ze elkaar leuk vinden, net als in real life of je hebt liefde op het eerste gezicht (nou kop dan) dat noemen we ook wel lust We all know what you mean with that Tessa xD Goed dan Zoe ^-^ Emma, ooh, k denk het niet |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:52 | |
| - Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 DIT IS NIET WETENSCHAPPELIJK MOGELIJK *ERROR* Wow xD Juist wel dude, de wetenschappers die atheïstisch waren en bewijzen vonden voor de oerknal en evolutie enzo wilden die juist ontkrachtigen omdat het veel te dicht bij het scheppingsverhaal in de buurt kwam :') |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:53 | |
| - Sushi. schreef:
- Hayden. schreef:
- sleepypaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Zoe
Je doet topics, net als normaal. Op een gegeven moment doe je meer topics en meer. De katten leren elkaar beter kennen, steeds beter en dan op een gegeven moment komt er een klik en gaan ze elkaar leuk vinden, net als in real life of je hebt liefde op het eerste gezicht (nou kop dan) dat noemen we ook wel lust We all know what you mean with that Tessa xD
Goed dan Zoe ^-^
Emma, ooh, k denk het niet vooral met dit account dat ik dat zeg xD Maar tis wel de waarheid als je iemand leuk vind op basis van uiterlijk is het geen liefde maar lust seksuele aantrekking |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:54 | |
| - Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 DIT IS NIET WETENSCHAPPELIJK MOGELIJK *ERROR* euh, de evolutietheorie sluit het bestaan van god naar mijn weten niet echt uit |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:55 | |
| - Owlflight schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 DIT IS NIET WETENSCHAPPELIJK MOGELIJK *ERROR* euh, de evolutietheorie sluit het bestaan van god naar mijn weten niet echt uit mengt zich hier ook in. Voor mij mag je dit een evolutiewet noemen maar ja voor mij zijn er veel meer bewijzen voor de evolutie dan voor de schepping ~ joins in |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| - Hayden. schreef:
- Sushi. schreef:
- Hayden. schreef:
- sleepypaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Zoe
Je doet topics, net als normaal. Op een gegeven moment doe je meer topics en meer. De katten leren elkaar beter kennen, steeds beter en dan op een gegeven moment komt er een klik en gaan ze elkaar leuk vinden, net als in real life of je hebt liefde op het eerste gezicht (nou kop dan) dat noemen we ook wel lust We all know what you mean with that Tessa xD
Goed dan Zoe ^-^
Emma, ooh, k denk het niet vooral met dit account dat ik dat zeg xD Maar tis wel de waarheid als je iemand leuk vind op basis van uiterlijk is het geen liefde maar lust seksuele aantrekking Yup geheel de waarheid maar nou en xD |
|
| |
| |
| - Owlflight schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 DIT IS NIET WETENSCHAPPELIJK MOGELIJK *ERROR* euh, de evolutietheorie sluit het bestaan van god naar mijn weten niet echt uit Maar volgens waren mijn voorouders niet bestand uit klei en dergelijke dat God gekneed heeft |
|
| |
| |
| - Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Tallshadow schreef:
- Snowdrop schreef:
- Uhm wat Emma? xD
Als God de wereld heeft geschapen zou de mens op een level gebracht zijn waar zij besef hebben van bestaan en de drang van de oergegevens overtroffen hebben opdat zij meer visie kreeg op de wereld en zo uit de tuin van eden -of hoe die shizz ook heet- werd gegooid. Het besef van naaktheid en dergelijke is daar een argument van. Het feit dat de mens zo geschapen zou zijn zo alle weten van de natuur en de biologie tegengaan, met andere woorden dus erg onrealtistisch en daarom vind ik godsdienst rotzooi xD *zucht* Je scheert alles over één kam xD Ik zeg juist, God zou wel degelijk evolutie gebruikt kunnen hebben en de zeven dagen schepping kan figuurlijk bedoelt zijn, relax scientist en beledig mijn geloof niet zo >3 DIT IS NIET WETENSCHAPPELIJK MOGELIJK *ERROR* Wow xD Juist wel dude, de wetenschappers die atheïstisch waren en bewijzen vonden voor de oerknal en evolutie enzo wilden die juist ontkrachtigen omdat het veel te dicht bij het scheppingsverhaal in de buurt kwam :') Toch xD Ik vind niet dat het iets dat we moeten geloven want als we naar de feiten kijken is er zoveel die het tegenspreekt. Het enige waarvoor godsdienst werd ontwikkeld is om mensen een visie te geven op dingen die zij niet weten. Het ligt namelijk in ons, althans zo heb ik gehoord, dat de mens graag zekerheid op alles wil. Het feit dat men dit kan, kan men niet aanvaarden. Dat was de reden van het ontstaan van de godsdiensten en verhalen, het scheppingsverhaal is overgens uit verscheidene culturen ontstaan en heeft er verschillende vormen die dan weer kunnen uitleggen dat de mens steeds opnieuw anders naar zichzelf kijkt en zichzelf steeds anders tegenover de schepping stelt, iets waar zij zich niet wil aan onderscheppen, maar niet anders kan. Lol x3 |
|
| |
53 Actief
| |
| - Hayden. schreef:
- Sushi. schreef:
- Hayden. schreef:
- sleepypaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Zoe
Goed dan Zoe ^-^
Emma, ooh, k denk het niet vooral met dit account dat ik dat zeg xD Maar tis wel de waarheid als je iemand leuk vind op basis van uiterlijk is het geen liefde maar lust seksuele aantrekking THE HAYDEN INSIDE OF TESSA MAY CALM DOWN NOW! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:56 | |
| |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 dec 2014 - 19:58 | |
| - Mossykit schreef:
- Hayden. schreef:
- Sushi. schreef:
- Hayden. schreef:
- sleepypaw schreef:
- Sushi. schreef:
- Zoe
Goed dan Zoe ^-^
Emma, ooh, k denk het niet vooral met dit account dat ik dat zeg xD Maar tis wel de waarheid als je iemand leuk vind op basis van uiterlijk is het geen liefde maar lust seksuele aantrekking THE HAYDEN INSIDE OF TESSA MAY CALM DOWN NOW! RRRRR, *laat arme jongen los* m'kay Maak jij is een topic met mossy ofzo ga ik straks is posten maar eerst douchen en pijn lijden (why why why womanhood why u do thiz to meeh) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|