Marieke 199 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 14:43 sleepypaw schreef: pff kweet niet of ik blocktail laat leven of niet ben veel actiever op sleepy momenteel pls a little help Je kunt Blocktail nu toch even op inactief zetten en wanneer je wat meer inspi hebt voor hem weer actief met hem worden?
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 14:45 sleepypaw schreef: pff kweet niet of ik blocktail laat leven of niet ben veel actiever op sleepy momenteel pls a little help geef 'm wat tijd, zelf heb ik Owl bijna een half jaar laten liggen, waarna ik weer actief met d'r werd c:
Mathias 105 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 14:46 heb niets meer met hem xD zit wat droog doordat sleepy goed loopt momenteel dusja...
Marieke 103
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 14:50
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 14:55 Ik ben thuis! *vreugdevuur* How are y'all?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 14:56
Mathias 105 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 14:58 Speciaal voor owlflight: VIDEO
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:22 Wel,dit word ruzie tussen mij en Waz
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:24 Silhouetteheart schreef: Wel,dit word ruzie tussen mij en Waz hoe bedoel je?
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:26 Laten we zeggen dat ik al geen topdag heb,en de emmer nu is overgelopen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:33 Silhouetteheart schreef: Laten we zeggen dat ik al geen topdag heb,en de emmer nu is overgelopen. dan neem ik aan dat het best is dat ik er verder niet achter vraag '^-^
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:40 Ben zo blij met het cadeautje wat ik voor mamma heb voor morgen (:
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:41 Hmm en zo hebben jane, lavender en slender een nieuwe av/os xD *Gaat beginnen met studeren nu het os af is*
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:42 Snowcrystal schreef: Ben zo blij met het cadeautje wat ik voor mamma heb voor morgen (: Gaan jullie iets vieren, of is ze jarig =) ?
Bunny 2041 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:44 wauw, het duurde nog best lang om white zijn levensverhaal te laten vertellen xD ik ga verder leren~
Miss Pettyfer 4632 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:46 Creamypaw schreef: Snowcrystal schreef: Ben zo blij met het cadeautje wat ik voor mamma heb voor morgen (: Gaan jullie iets vieren, of is ze jarig =) ? Ze is morgen jarig dus heb een doos leonidas bonbons gehaald (:
Mathias 105 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:49 weet niet of ik nieuw account zou aanmaken(rogue) of wachten tot er weer nestjes worden samengesteld
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:49 Nice Gabs! Schotse valg hangt na heel wat gepriegel eindelijk boven m'n bed xD
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:51 Em, waarom schotland? Scotland is nice btw c: Zo nu heeft ze een geheel nieuw setje, nu vlieg ik maar es... Dat zal zeker tot 5.30 studeren worden ;3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:54 Omdat ik helemaal in love ben met Schotland sinds ik Edinburgh gezien heb, echt een dream come true <3 Nice setje btw! en succes met studeren ;')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic