|
|
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 15:56 | |
| Had gelijk. Wel,als ik wegben. Weten jullie waarom |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:08 | |
| Em; ik realiseer me nu pas dat jij mijn verjaardag in je os hebt staan >3 13-07-2014 GERMANY! *schud hoofd* 13-07-2014 BUNNY! veel beter c=
ik ga verder studeren xD |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:11 | |
| Zonet een horloge gekocht, aangezien we geen gsm mogen tijdens de examens (logisch) maar er hangt geen klok in dat lokaal noch zeggen de leerkrachten hoe laat het is. 1 probleem, ik ben vergeten hoe je klok moet lezen.. xD |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:12 | |
| @Bunny, succes met studeren c: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:15 | |
| Chi, digitaal horloge ftw ^^ Heb h'm nu al zo'n 4 jaar en 'ie werkt nog altijd perfect ;p
Ik vind het gewoon belachelijk dat ik zo weinig moet leren ;3 Komaan zeg, 2.5 bladeren samenvatting? niets voor mij hoor. Geef me er 5-6 zelfs 7 allemaal okey. Ben een beetje teleurgesteld ;3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:17 | |
| Oke dan Bunny xD Dan mag jij er wel bij in >3
Haha Chi xD Dat ken ik zo enorm goed, mensen werden gek van me toen ik ze bleef vragen hoe laat het was terwijl er gewoon een klok hing (A)
Je kan altijd extra leren Assie :') |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:19 | |
| Ems, not gonna happen ^^' haha ik ben gewoon vreemd jah xd Alhoewel, 5 bladeren, hmm der is toch wel verleiding hoor Ah weet je ik geef je gelijk ^^ kzal ze wel alle 5 studeren, zo moet ik morgen alleen frans herhalen xD Thnx em ;p *vliegt weg* |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:21 | |
| Nahh, digitaal was er niet + een gewoon horloge is goedkoper en uiteindelijk even goed. ^-^ Maar het is al gelukt, mn moeder vroeg daarnet hoe laat het was en ik kon de tijd aflezen. (A) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:22 | |
| Graag gedaan I guess Assie? xD
Goedzo Chi >3 Ik ga zo posten bij Little, ik maak dan ook meteen een topic met Wolfkit want hij is wel schwattig (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:23 | |
| Chi, ik heb exact hetzelfde probleem gehad c: (wel bijna hetzelfde, ik moet de wijzerklok kunnen lezen voor mijn examen engels)
~2100ste post met Owl~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:25 | |
| chi, that's fine ^^ Hehe ben het een beetje afgeleerd om de klok te lezen xD +ik ben te lui om het weer opnieuw te leren ;p maar waarom zou ik, ik heb dag en nacht me digitale aan. Behalve onder water, ook al issie waterproof xD
hehe ems ;p Wel, die eerste twee cursussen zitten er bijna op xD tzijn maar de twee cursussen van beeldende vorming die nogal veel zijn om te onthouden ;3 |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:27 | |
| @Assie, wil je mijn economie,Nederlands en Engels erbij? |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:27 | |
| wat te doen... wat te doen... |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:28 | |
| Aimée, als niet te moeilijk is, en me voorlopig wel kan bezig houden tot 19.30, fine ^^ Ew neen geen eco aub, heb gisteren nog maar bedrijfsbeheer gehad ;3 (looks familiar) |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:31 | |
| @Chi nu moet ik wel de belofte onthouden die sleepy beloofd heeft aan wolfkit' Damnit xO |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:31 | |
| Assie, mijn frans mag je ook hebben, als je wilt c': |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:32 | |
| *Staart naar FanClan* Wat een getyp 0.0 *Veegt zweet weg* xD |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:32 | |
| Hahah oké dan Emma. xD @Hanna, T was dat of de hele tijd stresseren of ik nog tijd genoeg heb. :') @Mathias, Yup (a') Anders komt hij 'm uit de apprentice den sleuren. >D
Laatst aangepast door Wolfkit' op di 9 dec 2014 - 16:33; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:33 | |
| hanna, okey ^^ Zolang het maar talen zijn vind ik het fijn ;p At least, ik ben geboren ih franse belgië, en spreek beter engels als frans xD *kuch kuch* I don't want to brag or so |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 dec 2014 - 16:33 | |
| Geef mij maar engels en verbrand het Frans xD i love english |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |