|
|
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:16 | |
| Mhm ik moet stoppen met kijken voor een kerstcadeau voor mezelf :') - Maar dit is toch echt awesome:
Helaas zullen we wss geen nieuwjaarscadeau krijgen ;c *sigh* |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:21 | |
| - Silvergale schreef:
- Mhm ik moet stoppen met kijken voor een kerstcadeau voor mezelf :')
- Maar dit is toch echt awesome:
Helaas zullen we wss geen nieuwjaarscadeau krijgen ;c *sigh* een nieuwjaars cadeau..? Does that excist XD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:23 | |
| - Sinpaw schreef:
- Silvergale schreef:
Helaas zullen we wss geen nieuwjaarscadeau krijgen ;c *sigh* een nieuwjaars cadeau..? Does that excist XD Ja! we krijgen er normaal ieder jaar, maar de laatste tijd krijg ik alleen nog maar geld. Okey fine, geld is leuk, maar ik heb toch ook graag es een cadeautje krijgen dan dat ik zelf eentje moet kopen xD |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:33 | |
| Omg ik schrok me dood toen ik Silverstar zag. xD Nu word het pas echt wennen. (A) |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:35 | |
| Hij is nu echt veranderd? Ga zo kijken.
Mijn eigen post gives me feels, |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:36 | |
| - Silvergale schreef:
- Sinpaw schreef:
- Silvergale schreef:
Helaas zullen we wss geen nieuwjaarscadeau krijgen ;c *sigh* een nieuwjaars cadeau..? Does that excist XD Ja! we krijgen er normaal ieder jaar, maar de laatste tijd krijg ik alleen nog maar geld. Okey fine, geld is leuk, maar ik heb toch ook graag es een cadeautje krijgen dan dat ik zelf eentje moet kopen xD
I hope you do consider yerself lucky XD Thats just damn... Bij ons bestaan er geneens nieuwjaars cadeau's |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:37 | |
| Chi, hehe +1 xd da geel kleurtje maakt zn naam nog beter vind ik ;p Aimée, je bent niet de enige hoor. Moest ff slikken toen ik net je post las xD Mims, jah, ik weet niet hoor. Heb eigenlijk een dipje dit jaar :/ eig wil ik gewoon geen geld meer. Ik heb geeneens me verjaardagsgeld van me ouders gekregen, niets voor de sint van hen, en dan zouden ze ook nog nieuwjaar afpakken, het is tja. Stom.
Laatst aangepast door Silvergale op ma 8 dec 2014 - 14:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:39 | |
| Gravel<3 Nu nog aan d'r sig beginnen. ;u; Dan maar plaatjes zoeken~ |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:41 | |
| @Assie,je stalkt Silhouetteheart echt,hé. -.- Maar bedankt.
Het lijkt me leuk om met Sil in te vallen op A unexpected journey.
|
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:42 | |
| Ja t is nu echt Silverstar. Het wordt voor mij ook nog heel erg wennen. xD |
|
| |
Like everyone on earth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:43 | |
| Star,star,star,star,star,star,star.
Helpt dit? |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:44 | |
| Aimée, echt hé xD but trust me, ik stalk echt iedereen als ik nutteloze dingen ah doen ben xd
Anyway studeren of slapen hmm... |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:44 | |
| omg silverstar <'3
aarderijkskunde is saai ;-; |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:45 | |
| Blehh wat een dag, al sinds gisteravond last van hartkrampen -.- |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:46 | |
| - Silvergale schreef:
- Chi, hehe +1 xd da geel kleurtje maakt zn naam nog beter vind ik ;p
Aimée, je bent niet de enige hoor. Moest ff slikken toen ik net je post las xD Mims, jah, ik weet niet hoor. Heb eigenlijk een dipje dit jaar :/ eig wil ik gewoon geen geld meer. Ik heb geeneens me verjaardagsgeld van me ouders gekregen, niets voor de sint van hen, en dan zouden ze ook nog nieuwjaar afpakken, het is tja. Stom. Das best wel een gebruikelijk jaar voor me xD ik heb geluk als ik iets voor mn bday krijg |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:49 | |
| *stares at Silverstar's name* Well, this is gonna take a while
Am backkkkkk |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:51 | |
| Maar ik had dat vroeger ook met Shrewstar toen die naam pas veranderd was. En nu kan ik me zelfs niet meer inbeelden dat 't ooit Shrewleap was. xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:51 | |
| - Rowanpaw, schreef:
- Silvergale schreef:
- Chi, hehe +1 xd da geel kleurtje maakt zn naam nog beter vind ik ;p
Aimée, je bent niet de enige hoor. Moest ff slikken toen ik net je post las xD Mims, jah, ik weet niet hoor. Heb eigenlijk een dipje dit jaar :/ eig wil ik gewoon geen geld meer. Ik heb geeneens me verjaardagsgeld van me ouders gekregen, niets voor de sint van hen, en dan zouden ze ook nog nieuwjaar afpakken, het is tja. Stom. Das best wel een gebruikelijk jaar voor me xD ik heb geluk als ik iets voor mn bday krijg en ik heb al genoeg geld om de dingen te kopen die ik wil, niet persé nodig heb, maar gewoon wil. Dus waarom zou ik meer geld nodig hebben. I mean, ik heb haast niets met geld, het is leuk als ik er heb, maar het maakt me echt niets uit als ik nou 10 of 500 euro krijg, geld is gewoon geld voor me. En tja, het meeste houd ik toch aan de kant om later iets groots te kopen, zoals me ipod die 'k zelf betaald had.. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:52 | |
| - Gravelpaw schreef:
- Maar ik had dat vroeger ook met Shrewstar toen die naam pas veranderd was. En nu kan ik me zelfs niet meer inbeelden dat 't ooit Shrewleap was. xD
Dit :') |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 dec 2014 - 14:55 | |
| - Whitelion schreef:
- Gravelpaw schreef:
- Maar ik had dat vroeger ook met Shrewstar toen die naam pas veranderd was. En nu kan ik me zelfs niet meer inbeelden dat 't ooit Shrewleap was. xD
Dit :') Ligt het aan mij, maar vind ik zowel de leidersnaam als de warriornaam nog steeds 'gewoon'? Eey tess, deze moet ik echt hebben <33 Kijk ff op welke pagina 'ie staat ;p - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|