|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:11 | |
| Ik ga nu allemaal afbeeldingen voor Jamie zoeken. Als er nog meer mensen zijn die willen dat ik m'n avond aan hen toewijdt terwijl ik eigenlijk vet veel statistiek moet doen, geef het maar aan |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:13 | |
| Iemand die toevallig de naam Palekit of Palewolf hierop wilt zetten? :') Eef, I love if ya find some xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:15 | |
| - Palekit, schreef:
- Iemand die toevallig de naam Palekit of Palewolf hierop wilt zetten? :')
Eef, I love if ya find some xD Ik wel ^^ hoe moet ie erop? |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:19 | |
| - Innerpaw schreef:
- Palekit, schreef:
Eef, I love if ya find some xD Ik wel ^^ hoe moet ie erop? Doorzichtig en als lettertype maakt het me niet echt uit xD |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:21 | |
| Net The Hunger Games gekeken :3 |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:23 | |
| |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:24 | |
| Ik moet poooosten -switcht naar wind- |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:24 | |
| |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:25 | |
| - Silverfang schreef:
- Derpen met mobiel :3
+1 c: |
|
| |
1 Lore] now me San 68 Actief
| CAT'S PROFILEAge: |l You should'nt ask a lady that! l|Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:25 | |
| |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:26 | |
| - Forestrain schreef:
- Silverfang schreef:
- Derpen met mobiel :3
+1 c: +2 xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:29 | |
| Vet cool, met zn allen ^-^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:32 | |
| - .Blackkit schreef:
- Ik ga nu allemaal afbeeldingen voor Jamie zoeken. Als er nog meer mensen zijn die willen dat ik m'n avond aan hen toewijdt
terwijl ik eigenlijk vet veel statistiek moet doen, geef het maar aan Als je nog n leuke rode Firekit/paw/dance tegenkomt dan hoor ik het graag xD |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:35 | |
| - .Blackkit schreef:
- Ik ga nu allemaal afbeeldingen voor Jamie zoeken. Als er nog meer mensen zijn die willen dat ik m'n avond aan hen toewijdt
terwijl ik eigenlijk vet veel statistiek moet doen, geef het maar aan Je mag altijd kijken voor een Galepaw :3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:41 | |
| - Palekit, schreef:
- Innerpaw schreef:
- Palekit, schreef:
Eef, I love if ya find some xD Ik wel ^^ hoe moet ie erop? Doorzichtig en als lettertype maakt het me niet echt uit xD Oké,zal ik doen ^^ |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:53 | |
| Omg, echt. Als ik later in de regering kom te zitten schaf ik wiskunde af. :') Er bestaat een rekenmachine voor iets. >> *kijkt uiterst geërgerd naar examenleerstof* Het is gewoon niet meer menselijk. |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:55 | |
| @Chi; Dat is precies de reden waarom ik Walter voor gek verklaar dat die Wiskunde docent wilt worden x'D |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:55 | |
| @Waz, rode kittens zijn er genoeg op het internet ^^ Ik ga weer even faven op dA, en dan krijg je zo een linkie |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:58 | |
| Lol ja, ik vraag me soms ook wel af hoe die wiskunde leerkrachten dat allemaal kunnen onthouden. :') Iedere keer als me iets lukt ben ik van 'they see me rollin'~' maar als ik dan aan een nieuw hoofdstuk begin is t weer van 'wasda' xD Nope, just nope. |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:58 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Lol ja, ik vraag me soms ook wel af hoe die wiskunde leerkrachten dat allemaal kunnen onthouden. :')
Iedere keer als me iets lukt ben ik van 'they see me rollin'~' maar als ik dan aan een nieuw hoofdstuk begin is t weer van 'wasda' xD Nope, just nope. +1 :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|