|
|
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:15 | |
| - Acefray schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Acefray schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Acefray schreef:
- Nu wil ik ook een kitten xD *Pakt Pale erbij* You need to be born honey xD
*pakt Running* Jij ook D< Running en Pale moeten heel TC onveilig gaan maken xD Yes they have to <3 Running doet alles voor zijn siblings, dus Pale hoeft het maar te vragen :'D Pale zal zichzelf alleen maar in de problemen werken en te koppig zijn te vragen om hulp xD Als Pale echt in de problemen komt kan hij sowieso op zijn brother's hulp rekenen hehe. Brother to the rescue! >D Ik kan echt niet wachten om met Running te posten, hij gaat zo'n good guy worden en ik hoop eigenlijk gewoon dat katten gebruik van hem gaan maken. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:17 | |
| Ik kan stiekem niet meer wachten tot Fire apprentice is. Want dan kan ook eens non TCers gaan ontmoeten xD
Maar daar heb ik helaas nog veel te weinig topics voor gehad ;P |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:19 | |
| - Firekit schreef:
- Ik kan stiekem niet meer wachten tot Fire apprentice is. Want dan kan ook eens non TCers gaan ontmoeten xD
Maar daar heb ik helaas nog veel te weinig topics voor gehad ;P Ah yes, ik kan ook niet wachten tot Dustkit eindelijk apprentice wordt <3 Dan krijgt hij zijn characterswitch hehe. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:26 | |
| - Lightninghowl schreef:
- Acefray schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Acefray schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Acefray schreef:
- Nu wil ik ook een kitten xD *Pakt Pale erbij* You need to be born honey xD
*pakt Running* Jij ook D< Running en Pale moeten heel TC onveilig gaan maken xD Yes they have to <3 Running doet alles voor zijn siblings, dus Pale hoeft het maar te vragen :'D Pale zal zichzelf alleen maar in de problemen werken en te koppig zijn te vragen om hulp xD Als Pale echt in de problemen komt kan hij sowieso op zijn brother's hulp rekenen hehe. Brother to the rescue! >D
Ik kan echt niet wachten om met Running te posten, hij gaat zo'n good guy worden en ik hoop eigenlijk gewoon dat katten gebruik van hem gaan maken. XD Pale heel koppig blijven 'Ik kan het zelf wel, ksst op' *kijkt om zich heen. 'Ehem broertje... misschien heb ik toch hulp nodig..' Ik heb Pale best open gehouden van karakter dus ik ben benieuwt waar haar karakter naar toe gaat trekken xD Ik ben ook benieuwt hoe haar fotografisch geheugen naar toe gaat xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:30 | |
| zow,ben er weer |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:33 | |
- Firekit schreef:
- Ik kan stiekem niet meer wachten tot Fire apprentice is. Want dan kan ook eens non TCers gaan ontmoeten xD
Maar daar heb ik helaas nog veel te weinig topics voor gehad ;P Ah yes, ik kan ook niet wachten tot Dustkit eindelijk apprentice wordt <3 Dan krijgt hij zijn characterswitch hehe. Haha Rune dan. Die is geen apprentice dan, maar die gaat heus wel elke keer t kamp uit want Mousedung the rules. |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:37 | |
| - Firekit schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Firekit schreef:
Maar daar heb ik helaas nog veel te weinig topics voor gehad ;P Ah yes, ik kan ook niet wachten tot Dustkit eindelijk apprentice wordt <3 Dan krijgt hij zijn characterswitch hehe. Haha Rune dan. Die is geen apprentice dan, maar die gaat heus wel elke keer t kamp uit want Mousedung the rules. Oh ja klopt die wordt later apprentice :c Arme Rune. Nu ik het me bedenk, Dust moet hem ooit nog aan een steen koppelen xD Remember? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:39 | |
- Firekit schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Firekit schreef:
Maar daar heb ik helaas nog veel te weinig topics voor gehad ;P Ah yes, ik kan ook niet wachten tot Dustkit eindelijk apprentice wordt <3 Dan krijgt hij zijn characterswitch hehe. Haha Rune dan. Die is geen apprentice dan, maar die gaat heus wel elke keer t kamp uit want Mousedung the rules. Oh ja klopt die wordt later apprentice :c Arme Rune. Nu ik het me bedenk, Dust moet hem ooit nog aan een steen koppelen xD Remember? Hahaha ja maar daar wil ie nu al helemaal niets meer van weten xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:41 | |
| Poeh druk weekendje, ik heb eindelijk weer even tijd voor mijzelf. Dus haaiii allemaal :3 ! |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:41 | |
| - Firekit schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Firekit schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Firekit schreef:
Maar daar heb ik helaas nog veel te weinig topics voor gehad ;P Ah yes, ik kan ook niet wachten tot Dustkit eindelijk apprentice wordt <3 Dan krijgt hij zijn characterswitch hehe. Haha Rune dan. Die is geen apprentice dan, maar die gaat heus wel elke keer t kamp uit want Mousedung the rules. Oh ja klopt die wordt later apprentice :c Arme Rune. Nu ik het me bedenk, Dust moet hem ooit nog aan een steen koppelen xD Remember? Hahaha ja maar daar wil ie nu al helemaal niets meer van weten xD Dat komt nog, dat gaat Dust hem wel beloven ;3; <3 Misschien dat hij eerst een rondvraag gaat doen bij poezen zovan; Hey, wat vind jij van Runekit? VInd je hem niet knap? Heb je geen interesse om met hem iets leuks te gaan doen? En dan als iedereen nee zegt komt hij aan met een steen. Hij gaat zijn broertje toch niet eenzaam laten zijn? D: I mean, Jayfeather was ook pretty blij met zijn stok. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:42 | |
| Omg, Embers naam is veranderd <3 Thx~! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:45 | |
- Firekit schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Firekit schreef:
- Lightninghowl schreef:
- Firekit schreef:
Maar daar heb ik helaas nog veel te weinig topics voor gehad ;P Ah yes, ik kan ook niet wachten tot Dustkit eindelijk apprentice wordt <3 Dan krijgt hij zijn characterswitch hehe. Haha Rune dan. Die is geen apprentice dan, maar die gaat heus wel elke keer t kamp uit want Mousedung the rules. Oh ja klopt die wordt later apprentice :c Arme Rune. Nu ik het me bedenk, Dust moet hem ooit nog aan een steen koppelen xD Remember? Hahaha ja maar daar wil ie nu al helemaal niets meer van weten xD Dat komt nog, dat gaat Dust hem wel beloven ;3; <3 Misschien dat hij eerst een rondvraag gaat doen bij poezen zovan; Hey, wat vind jij van Runekit? VInd je hem niet knap? Heb je geen interesse om met hem iets leuks te gaan doen?
En dan als iedereen nee zegt komt hij aan met een steen. Hij gaat zijn broertje toch niet eenzaam laten zijn? D:
I mean, Jayfeather was ook pretty blij met zijn stok. My poor baby though xD |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:46 | |
| Jamie: ik kan niet wachten om te zien hoe Pale zich ontwikkelt dan :'D En hoe Running zich gaat ontwikkelen natuurlijk, want karakters gaan bij mij meestal gewoon helemaal anders worden xD Waz: I have no mercy >'D |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:48 | |
| ik moe me pc afsluite so tot morgen(middag) mss bye
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:49 | |
| oké Zoé,stop met die chocolademunten
|
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 19:53 | |
| - Innerpaw schreef:
oké Zoé,stop met die chocolademunten Hahah die had ik niet lang geleden nog gegeten. In een dag op. Raad eens door wie. *fluit onschuldig* |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:01 | |
| - kittypaw schreef:
- Innerpaw schreef:
oké Zoé,stop met die chocolademunten Hahah die had ik niet lang geleden nog gegeten. In een dag op. Raad eens door wie. *fluit onschuldig* Oo,ik heb ze ook bijna allemaal op!! Nee,niet naar de kast met de munten,blijf eraf!! |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:05 | |
| Nieuw setje <3 Ben best wel trots gezien ik best slecht ben in setjes maken :') |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:09 | |
| Mooi evy ;p Slender heeft een sexy broer xd
*Sigh* ik begin het een beetje beu te worden. Me hele weekend lang, al 14 uren doorgebracht aan samenvattingen maken :/ en hierna nog 8 pagina's te gaan -.- En me vinger bloed en weet niet waarom ;3 wss door aan me lippen te haperen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|