|
|
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:58 | |
| Hahah, dat was mijn probleem dus ook :') Ben zo blij geen wiskunde meer te krijgen op 't HBO xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 20:59 | |
| @Eef; Oeh, als je een grijze tabby met gele ogen voor me vind ben ik heel erg blij ;D |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:00 | |
| Is Hydrakit eigenlijk een geldige clannaam? :'3 |
|
| |
204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:05 | |
| Nu m'n moeder weg is kan 'k eindelijk een flesje limonade pakken. :'D ( t dient eigenlijk om mee naar school te nemen .. ) @Isa, Ik weet niet eens wat t betekent, sorry xD Maar als katten het kennen, dan wss wel.^-^ |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:09 | |
| wiskunde én Frans,de stomste vakken,we hebben een rekenmachine,en google translate |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:12 | |
| - Innerpaw schreef:
- wiskunde én Frans,de stomste vakken,we hebben een rekenmachine,en google translate
Mag ik dat verpesten door te zeggen dat google translate slecht is? :')En trouwens, dat wil zeggen dat we ook geen spaans meer hoeven en dat vind ik leuk D: En voor muziek zouden we youtube hebben , dus dat wordt dan ook onzin. Maar voor wisku tnde ben ik het eens :'D |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Toen had ik mn mobiel weer terug *staart naar Nath* |
|
| |
2533 Actief
| |
| - Emberpaw' schreef:
- @Eef; Oeh, als je een grijze tabby met gele ogen voor me vind ben ik heel erg blij ;D
Welke leeftijd wenst u? |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:14 | |
| - Wolfkit' schreef:
- Nu m'n moeder weg is kan 'k eindelijk een flesje limonade pakken. :'D ( t dient eigenlijk om mee naar school te nemen .. )
@Isa, Ik weet niet eens wat t betekent, sorry xD Maar als katten het kennen, dan wss wel.^-^ Het staat voornamelijk een mythisch wezen maar ik heb ook wel eens zien staat dat het waterslang betekend.. Dus ja, moeilijk.. xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:14 | |
| - .Blackkit schreef:
- Emberpaw' schreef:
- @Eef; Oeh, als je een grijze tabby met gele ogen voor me vind ben ik heel erg blij ;D
Welke leeftijd wenst u? Een iets oudere apprentice als het kan, rond de 9/10 moons ;') |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:15 | |
| Hehe I AM GOD! 6 volledige cursussen samengevat in amper 5 blaadjes ;p En wie zal nu zeggen dat 'k me niet genoeg inzet voor me examens? hmm. |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:17 | |
| wat een mousing fairy tail arc man.
je ne parle pas fraicais |
|
| |
30 Actief
| |
| De naam van Lightning word niet geel D: terwijl hij wel lid is van TC :') |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| - Silvergale schreef:
- Hehe I AM GOD!
6 volledige cursussen samengevat in amper 5 blaadjes ;p En wie zal nu zeggen dat 'k me niet genoeg inzet voor me examens? hmm. Ik ben trots op je Assie <3 Ik heb een heel sciencehoofdstuk op een krijtbord samengevat :') |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:19 | |
| - Emberpaw' schreef:
- .Blackkit schreef:
- Emberpaw' schreef:
Welke leeftijd wenst u? Een iets oudere apprentice als het kan, rond de 9/10 moons ;') Ik ga nu echt even eerst statistiek doen, want we gaan morgen het oefententamen bespreken. En ik heb het tentamen ervan woensdag al, dus ik wil me even goed voorbereiden Btw, guys, als jullie wiskunde echt zo'n pain in the ass vinden: stuur me gerust een PB. Ik was altijd heel goed in wiskunde, ik heb bijles gegeven erin, etc. Dus wie weet kan ik het je in net andere woorden uitleggen waardoor je het beter begrijpt Ik zit de komende 2 weken toch opgesloten op m'n kamer, dus je krijgt binnen no-time een reactie. |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:20 | |
| @lightningpaw gedult is een schone zaak :3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:22 | |
| Evy; thnx xd Een heel hoofdstuk? 0.0 whow
Hmm heb dus in totaal zo'n euh... 5+ 3+ 2.5 tja 21 bladzijdes ;3 en dan heb ik nog frans -.- uh |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:23 | |
| - .Lightningpaw schreef:
- De naam van Lightning word niet geel D: terwijl hij wel lid is van TC :')
Heb je je wel aangemeld bij de group? :') |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:23 | |
| ik spreek te veel talen een beetje xD moet maar eens verder leren met duits *uit vrije wil * |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 dec 2014 - 21:25 | |
| zo,ik ga echt niet slapen joh! >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |