| Just for fun..{+Ashdance} | |
|
|
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} ma 8 dec 2014 - 20:06 | |
| Toen Ashdance de kraai oppakte bij de vleugel en vroeg of hij mee mocht gaan patrouilleren antwoorde hij direct:"Ja, natuurlijk ga ik mee omdat er toch niks te doen valt in het kamp voor mij".Toen Slepy zag dat Ashdance op het punt stond te vertrekken sprong hij op en liep hem achterna terug in de richting van het kamp."Wat doe je zoal op patrouille eigenlijk want ik heb dat nog nooit gedaan." En keek Ashdance al wandelent aan, wachtend op een antwoord. |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} ma 8 dec 2014 - 20:55 | |
| "Wat doe je zoal op patrouille eigenlijk, want ik heb dat nog nooit gedaan." de apprentice was naast hem komen staan, en stelde hem nu een vraag. Lastig, want Ashdance liep met zo'n vogel in zijn bek rond. "Tja, je kwijkt een bweetje langs de grwenzen of er indwringers zijn. En uiteraard sprweek je deze dan aan. Dwat soorwt dingen doe je." legde hij murmelend uit. Hij hoopte maar dat hij niet té onduidelijk sprak, want persoonlijk zou hij er geen bal van gesnapt hebben als iemand anders zo tegen hem zou hebben gepraat. |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} ma 8 dec 2014 - 20:58 | |
| Sleepy paw schoot in de lagbij het zicht van Ashdance die met een kraai in zijn bek wat zat murmelen en zei:" Wat zei je? Wacht ik zal je helpen.".Na die woorden pakte Sleepy de andere vleugel van de kraai en wachtte tot Ashdance de vleugel los zou laten zodat hij de zin kon herhalen. |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} ma 8 dec 2014 - 21:08 | |
| "Wat zei je? Wacht ik zal je helpen." Sleepypaw greep de andere vleugel van de vogel, zodat Ashdance hem kon loslaten. Hij lachte even."Ik zei dat je langs de grens enzo patrouilleert, en deze controleerd op indringers en andere eigenaardige dingen. Als er zoiets is, dan moet je er iets aan proberen te doen, en vervolgens ook melden bij de leader of deputy." legde hij nogmaals uit. Deze keer was hij veel beter verstaanbaar, dus waarschijnlijk begreep Sleepy het wel. Anders moest hij het maar nóg een keer herhalen. |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} ma 8 dec 2014 - 21:12 | |
| Toen Ashdance zei wat hij bedoelde reageerde Sleepypaw: "Bje jik bnap ket.". En keek Ashdance aan om te kijken of hij deze keer begrepen had wat hij gezegd had."We zwouden bweter vwoortbwaken dwat bwe vwoor dwe mjiddag tewu inb bhet kwamp bzijn." En begon al te stappen richting het kamp. |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} ma 8 dec 2014 - 21:19 | |
| Nu brabbelde Sleepypaw wat, omdat hij nu met die vogel zat. Gelukkig was hier nog wel wat van te maken. Het betekende waarschijnlijk zoiets als dat hij het begreep en dat ze nu misschien beter konden gaan. Ashdance knikte. "Wacht ik help je." zei hij snel, toen de apprentice er al vandoor ging. Hij pakte de andere vleugel weer vast, en samen liepen ze verder naar het kamp. "Kwijk uiwt!" murmelde hij toen er een paar scherpe doorns op de grond lagen. Hij hoopte dat zijn waarschuwing begrepen werd, anders eindigde de middag met een bezoekje aan de Medicine Cat. |
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} ma 8 dec 2014 - 21:25 | |
| Toen Ashdance de andere vleugel pakte en ze al even hadden doorgestapt riep Ashdance ineens iets als kijk uit en Sleepypaw paste echt op zijn passen want hij zag scherpe doorns op de grond liggen dankzij de waarschuwing."Dwank pje" murmelde hij terug. Toen sleepy na een tijdj de vleugel los liet om even geuren op te snuiven rook hij dat het kamp dichtbij was, dus dat betekende dat deze trip er bijna opzat."Hm, Het was leuk om er even tussenuit te zijn, met een warrior voegde hij er snel a aan toe". |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} wo 10 dec 2014 - 17:15 | |
| Na een tijdje drong de geur van het kamp hun neuzen binnen. "Hm, het was leuk om er even tussen uit te zijn." zei Sleepypaw. "Met een warrior." werd er vervolgens nog aan toegevoegd. Ashdance kon een glimlach niet verbergen. "Zeker. Zal ik je vanmiddag dan ophalen voor de patrouille? Dan ga ik nu even wat eten en een tukkie doen." zei hij vriendelijk, en verlangde naar zijn nest. Het was best wel koud, en hij had vanacht niet zo bijzonder goed geslapen. Dus hij kon een klein dutje best wel eventjes gebruiken.
|
|
| |
Mathias 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} wo 10 dec 2014 - 17:18 | |
| Toen Ashadance vroeg:"Zal ik ik je vanmiddag komen halen voor de patrouille?" antwoorde sleepy: natuurlijk"En glimlachte toen hij hoorde dat Ashdance een tukkie ging doen en eten. Ze liepen samen het kamp binnen en voor Sleepy uit de startblokken vloog naar de apprentice den zei:"Zie je straks Ashdance!" |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} do 11 dec 2014 - 16:06 | |
| Nu waren ze eindelijk in het kamp aangekomen. "Natuurlijk, zie je straks Ashdance!" riep Sleepypaw, en schoot gelijk naar de Apprentice Den. Ashdance moest even lachen, en liep door naar de prooistapel. De lucht begon weer te betrekken, hij hoopte maar dat ze het droog zouden houden. Anders moesten ze maar ergens schuilen, in deze tijd van het jaar waren er er genoeg mogelijkheden voor een fatsoenlijke, droge schuilplaats. In gedachten verzonken, greep hij een vogel van de stapel, en begon er bedachtzaam op te kauwen.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Just for fun..{+Ashdance} | |
| |
|
| |
|