|
|
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:31 | |
| Nee, echt foto's van katten. Lijk iedereen hier vindt adembenemend mooie plaatjes en dan there are the pictures I use xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:38 | |
| Ooh that, eum 500px al geprobeerd? Of tumblr of zo. Je moet er ook niet achter zoeken he xD de logica van het universum ;3 niet vinden wat je zoekt, maar vinden wat je niet zoekt ;3 |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:54 | |
| Iemand nog een topicje met Stormpje? :'D Ze moet weer wat socialer worden xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:58 | |
| I shall not forget the pics Bo xD Ik zal m'n vrienden vragen er extra veel te maken ;')
't is dat mijn computer aan het doodgaan is atm (2% D:) Q, maar ik post morgen op ons topic :'D
Gotta go guys, see y'all later! |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:59 | |
| So, nieuw setje voor Dawn c: |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:04 | |
| Wauw I finaly get it *proud on herself* Mooi hoor ezz c: Ps, hehe je naam is ook de afkorting van ene leerling of zo in de bijbel :')Hmm ik ga es kijken voor wat topics te plaatsen ;3 *vliegt weg* |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:06 | |
| Mijn afkorting? Ezz? Echt? xD
Niet katholiek en ik ken niets van de bijbel (AA) |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:06 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:07 | |
| eig is het ez met 1 'z' ^^ Moet alleen kijken wie het ook alweer was. Heb teveel om te onthouden nu xd Hawk heeft mooi setje trouwens c: - Look, doen of niet? krullen en dipdying in die kleur? :
Me haar heeft toch bijna hetzelfde kleur. |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:08 | |
| @Assie,wil je ook mensengebieden of verlaten mensengebieden? |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:09 | |
| Aimee, hmm da maakt het wel leuk.. Hmm mss 1 verlaten gebied en dan 1 met mensen? |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:10 | |
| Is goed. Heb wel een leuk idee voor een verlaten gebied. Kan enkel geen naam bedenken, ik dacht aan een verlaten pretpark. Lekker spannend |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:11 | |
| - Silvergale schreef:
- eig is het ez met 1 'z' ^^
Moet alleen kijken wie het ook alweer was. Heb teveel om te onthouden nu xd
Hawk heeft mooi setje trouwens c:
- Look, doen of niet? krullen en dipdying in die kleur? :
Me haar heeft toch bijna hetzelfde kleur. WOAH ja! Dat haar is echt prachtig! Heb je dat al zo, of ga je het zo doen? En dankje, hij krijgt nog een onderschrift maar mn ma zit nu op de laptop ^^" |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:12 | |
| aimee, hehe je moest es plaatjes van dadipark opzoeken. Da pretpark had de hoogste achtbaan van europa dacht ik, en het ligt er verlaten bij, en in onze buurt c:
hawk, ik wil het zo doen c: sws laat ik die krullen al zo doen, maar van de dipdye ben k niet zeker want ik wil het niet weer iedere keer laten verven :/ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:16 | |
| - Silvergale schreef:
- aimee, hehe je moest es plaatjes van dadipark opzoeken. Da pretpark had de hoogste achtbaan van europa dacht ik, en het ligt er verlaten bij, en in onze buurt c:
hawk, ik wil het zo doen c: sws laat ik die krullen al zo doen, maar van de dipdye ben k niet zeker want ik wil het niet weer iedere keer laten verven :/ Als je ervoor zorgt dat je haar gebleekt wordt en niet blond geverfd, dan blijft het er in Met verven kan je het er namelijk uit wassen, maar met bleken wordt de kleur uit je haar getrokken (en wordt het niet zo nep-oranje achtig). Dus informeer daar naar En het fijne van een dipdye is natuurlijk dat je geen uitgroei hebt |
|
| |
216 Actief
| |
| |
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:20 | |
| - Omen schreef:
- .Blackkit schreef:
- Silvergale schreef:
- aimee, hehe je moest es plaatjes van dadipark opzoeken. Da pretpark had de hoogste achtbaan van europa dacht ik, en het ligt er verlaten bij, en in onze buurt c:
hawk, ik wil het zo doen c: sws laat ik die krullen al zo doen, maar van de dipdye ben k niet zeker want ik wil het niet weer iedere keer laten verven :/ Als je ervoor zorgt dat je haar gebleekt wordt en niet blond geverfd, dan blijft het er in Met verven kan je het er namelijk uit wassen, maar met bleken wordt de kleur uit je haar getrokken (en wordt het niet zo nep-oranje achtig). Dus informeer daar naar
En het fijne van een dipdye is natuurlijk dat je geen uitgroei hebt - Lolo is Hawk -
Maar ik heb gehoord dat bleken echt heel slecht is voor je haar en dat het dan echt beschadigd kan raken, dus het is wel een risico nemen.. Verven is ook ongelofelijk slecht voor je haar, en dat permanent krullen al helemaal En je moet een kapper kiezen die goede verfspullen gebruikt, zonder allemaal shit in de haarverf. Dat is altijd een beetje zoeken en rondvragen. |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:23 | |
| eef, daarom overweeg ik om zo'n krijtjes te gebruiken om me haar te kleuren. Of nou ja, een paar lokken dan want ik vind die kleuren echt mooi, en ik hoef niet meer als een paar lokken ^^ En een collega van me tante zou het evt doen dat krullen. Ze gebruikt niets van producten en shiz. En ik heb ook al es dreads gelegd zonder dat er producten gebruikt werden, dus het is wel doenbaar he ^^
lolo, ma zegt hetzelfde ;3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:24 | |
| Iemand een topic met Dawnkit/-paw? c: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 21:25 | |
| Mijn haar is er nog nie af gevallen en ik heb t toch best vaak geverfd al xD Vaak vinden mensen t nog zacht ook enzo. ;P |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|