|
|
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 19:48 | |
| Leuk hoor zo'n sinterklaasavond, vooral als je niks krijgt wat je ook daadwerkelijk kunt gebruiken |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 19:52 | |
| - Dreamer schreef:
- Leuk hoor zo'n sinterklaasavond, vooral als je niks krijgt wat je ook daadwerkelijk kunt gebruiken
ik vier geeneens sinterklaas >< |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 19:54 | |
| - Wolverinebite schreef:
- Dreamer schreef:
- Leuk hoor zo'n sinterklaasavond, vooral als je niks krijgt wat je ook daadwerkelijk kunt gebruiken
ik vier geeneens sinterklaas >< +1 Meestal gaan we ergens naartoe dan of zo Anyway, ik ben ff rusten;3 |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 19:54 | |
| - Wolverinebite schreef:
- Dreamer schreef:
ik vier geeneens sinterklaas >< +1 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:00 | |
| Sinterklaas is de dag waarop mijn ma me pest. Ze organiseert dan allerlei dingen voor de kids en dan schrijft ze me ook in... Ik was nooit aan verkleedde mensen, ik heb zelfs een gast die zich in de paashaas heeft verkleed van de trap geduwd, 6 jaar en al evil x'D |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:04 | |
| Ik hoop dat we nog iets krijgen voor Sinterklaas, ben niet zeker though xD |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:05 | |
| Moeder vraagt of er al datums zijn gekozen voor een meeting. Dus bij deze; Zijn er al vragen gekozen voor de meet? xD |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:05 | |
| - Jeff schreef:
- Moeder vraagt of er al datums zijn gekozen voor een meeting. Dus bij deze; Zijn er al vragen gekozen voor de meet? xD
denk t niet :') |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:07 | |
| Hallootjes iedereen! Nou ja, moet zo weer weg dan! XD |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:07 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:09 | |
| Indd Ez ^^ Not yet
Ik heb zo'n zin in morgen o.o Ik ben echt buddies met de postbode nu want m'n ouders hebben haast alles besteld xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:11 | |
| Hey Emma vergeet de pics niet he >3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:12 | |
| Mweh bbh en pav D: Strx maar samenvattingen maken ;3
Bob, hoe kon je toen al zo gemeen zijn? XD
Weet je ik bedenk me net, zijn er überhaupt nog mensen hier die ouder als ik zijn en wél nog gewoon ih secundair zitten? (Hihi 18 en 5e secundair gaan echt niet tesamen xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:13 | |
| Oh baby, I was born this way >3 |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:15 | |
| Heyhoi~! Srry da'k zo inactief ben, ik heb echt gewoon helemaal geen inspi, gwn 0,0. |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:15 | |
| Yeah sure *scherpt nagels* hehe deze lieverds hebben me ook al veel plezier gegund hoor ;p (sofie ih gezicht krabben, you remember bob ? xD)
Nou ja ik ben es naar beneden. Tot zo ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:17 | |
| Sofie... Sofie... Hm... Doet niet meteen een belletje rinkelen tbh xD
CHRISS *TACKLEHUG* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:20 | |
| Bob, natuurlijk niet. Ben al een jaar (bijna 2 jaar) al niet meer gegaan, heb het ook niet meer over haar he xD Maar weet je het dan niet meer? Ik had ze vd trap gegooid, ik had haar bij de auto in het gezicht gekrabt, en zij trok aan me haar. Heb zelfs al eens der ondergoed en bh aan de voordeur gehangen xD Die sofie ;p die b'tch dus xd Heeeey chriss |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:28 | |
| Heeft iemand misschien enig idee waar ik leuke plaatjes kan vinden want witte achtergronden zijn sh!t en onscherpe plaatjes lijken op niks. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 dec 2014 - 20:30 | |
| Ezz, bedoel je achtergronden of textures of zo? Die maak ik zelf tegenwoordig. Nou ja niet dat het op iets trekt en heb nog maar 4 dagen photoshop voor mn proeftijd op is ;c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|