Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Yu
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:25

Silvergale schreef:
eef, daarom overweeg ik om zo'n krijtjes te gebruiken om me haar te kleuren. Of nou ja, een paar lokken dan want ik vind die kleuren echt mooi, en ik hoef niet meer als een paar lokken ^^
En een collega van me tante zou het evt doen dat krullen. Ze gebruikt niets van producten en shiz. En ik heb ook al es dreads gelegd zonder dat er producten gebruikt werden, dus het is wel doenbaar he ^^

lolo, ma zegt hetzelfde ;3

Ik heb op het moment m'n hele haar zwart, permanent.
Als ik het dus ooit weer normaal wil, moet ik het bleken.
Ik ken ook mensen die het helemaal bleken, Maar als je dat doet moet je heel lief voor je haar zijn. voedende maskertjes enzo.
Het is heel slecht voor mijn haar, dat weet ik ;3 Maar het valt er niet uit. Als je het heel vaak en veel bleekt kan het wel afbreken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:28

ezz, als ik het niet al te druk had, wilde ik wel maar ja ;-;

Hmm ik denk toch nie dak het ga dipdyen hoor. Mss met haarkrijt werken, maar wil het liefst naturel blijven. Ook al zijn een permanent en haarkrijt absoluut niet naturel meer xd
Ralph,
Member
142
Actief
Ralph,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:29

Ugh,de gebieden zijn opgestuurd hoor
Je bent me wel wat vergoed...
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:34

Wow, ben net 2 minuten begonnen met de post voor de ceremonie, en heb al 250+ woorden, en dan ben ik pas amper begonnen met de nacht van tevoren. Dat word een laaange post :')
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:35

Assie, ik maak h'm wel, maar dan is 'ie er misschien pas vannacht ^^
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:38

Aimee, je moet me maar op tijd verwittigen voor wat Wink

Wauw large magazine heeft echt vette kleding
AC unity <33 so in love with.
En nirvana, mss zou 'k die dan wel kopen voor me stiefpa
En ACDC voor me pa, of WT wauw zon mooie spullen <33

ezz, tss. Ah ja snachts heb ik betere inspi ;3
als k dan nie in slaap val tenminste
Ralph,
Member
142
Actief
Ralph,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:39

In elk geval de credits graag.
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:43

Aimee, dat zeker ^^
Doe ik altijd hoor ;p

*Gaat beginnen met topics te maken*
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:45

.Blackkit schreef:
Omen schreef:
.Blackkit schreef:
Silvergale schreef:
aimee, hehe je moest es plaatjes van dadipark opzoeken. Da pretpark had de hoogste achtbaan van europa dacht ik, en het ligt er verlaten bij, en in onze buurt c:

hawk, ik wil het zo doen c:
sws laat ik die krullen al zo doen, maar van de dipdye ben k niet zeker want ik wil het niet weer iedere keer laten verven :/

Als je ervoor zorgt dat je haar gebleekt wordt en niet blond geverfd, dan blijft het er in Wink Met verven kan je het er namelijk uit wassen, maar met bleken wordt de kleur uit je haar getrokken (en wordt het niet zo nep-oranje achtig). Dus informeer daar naar Smile

En het fijne van een dipdye is natuurlijk dat je geen uitgroei hebt Smile

- Lolo is Hawk -

Maar ik heb gehoord dat bleken echt heel slecht is voor je haar en dat het dan echt beschadigd kan raken, dus het is wel een risico nemen..

Verven is ook ongelofelijk slecht voor je haar, en dat permanent krullen al helemaal Wink En je moet een kapper kiezen die goede verfspullen gebruikt, zonder allemaal shit in de haarverf. Dat is altijd een beetje zoeken en rondvragen.

Verven is slecht voor je haar. Bleken is SUPER slecht voor je haar. Ik heb mijn haar een keer twee keer achter elkaar gebleekt, ging gelukkig goed maar het is nu zo dood als een pier. Als je het wil bleken raad ik je van echte merken zoals swarzkopf enzo alles aan! Ga niet naar de action en koop daar een pakje verf, want geloof me dat werkt niet. Duitse haarverf werkt trouwens het beste maar brand als een tiet.
Maar als je vragen hebt over haar verven kan je me PB'en. Ik heb lang genoeg in een emofase gezeten dat ik zo'n beetje alle kleuren van de regenboog in mijn haar heb gehad, dus ik kan je veel vertellen c;
Nightkit..
Member
105
Actief
Nightkit..
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:47

*Kwijlt over setje* xD
Yayyy
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:47

Ravenheart schreef:
Verven is slecht voor je haar. Bleken is SUPER slecht voor je haar. Ik heb mijn haar een keer twee keer achter elkaar gebleekt, ging gelukkig goed maar het is nu zo dood als een pier. Als je het wil bleken raad ik je van echte merken zoals swarzkopf enzo alles aan! Ga niet naar de action en koop daar een pakje verf, want geloof me dat werkt niet. Duitse haarverf werkt trouwens het beste maar brand als een tiet.
Maar als je vragen hebt over haar verven kan je me PB'en. Ik heb lang genoeg in een emofase gezeten dat ik zo'n beetje alle kleuren van de regenboog in mijn haar heb gehad, dus ik kan je veel vertellen c;

Héhe dat had ik precies al doorgekregen deze avond :')
Ah nja daarbij zou m'n ma het gewoon niet toelaten. Mag niet eens een tattoo laten zetten voor mn bday, laat staan me haar bleken :')
Battlesong
Member
132
Actief
Battlesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:48

Nightkit.. schreef:
*Kwijlt over setje* xD
Yayyy

*kwijlt gezellig mee*
Battle is trots!
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:05

Aah neen die twijfels ><

*Gaat verder werken aan tekening*
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:07

Slenderstep schreef:
Ravenheart schreef:

Héhe dat had ik precies al doorgekregen deze avond :')
Ah nja daarbij zou m'n ma het gewoon niet toelaten. Mag niet eens een tattoo laten zetten voor mn bday, laat staan me haar bleken :')

Tattoos zijn ook niet precies goedkope dingetjes. En met het verjaardagsgeld wat ik krijg kan ik misschien 1 hele letter laten tattoëeren. :'D
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:12

Kiki, hehe ik heb er wel genoeg voor ^^
Wil natuurlijk ook niet hele grote, alleen tja, op speciale manieren ;3

Werken met assen, branding of scarificatie, tja zo'n dingen zijn nu eenmaal wel wat duurder.
*Haalt tekenboek boven en toont foto* heb er laatst nog een planning van gemaakt welke tattoo ik wil en hoe en waar
Nightkit..
Member
105
Actief
Nightkit..
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:14

Night is so evil <3
I love it.
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:15

Van scarification ga ik over mijn nek. Heb genoeg shit gehad met littekens en selfharm dat ik nooit meer zulke shit hoef te zien :'D
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:18

Tis well cool tho
Maar ik heb het liever op branding :')

Weet niet maar het lijkt alsof ik liever niet ervaring meemaak die ik al gehad heb. Daarentegen is branding een geheel nieuwe ervaring voor me. En tja het zal wel pijn doen, dat zeker, maar dan heb ik er ook iets moois aan.
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:20

Laten branden is geen geintje, doet zoveel pijn en raakt zo makkelijk ontstoken. Een vriend van m'n moeder heeft dat laten doen.
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:20

Dat klinkt allemaal pijnlijk xD
Als ik later een tattoo neem, dan toch 'n gewonr xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: