| [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] | |
|
|
Heleen 71
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 2 jun 2011 - 20:57 | |
| Mirror meld zich x waneer worden ze geboren ? |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
alexandra 75
| |
| |
| |
61 Actief
| |
| |
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 19 jun 2011 - 11:09 | |
| Kunnen Mirror en Roran zich a.u.b. melden in het topic? Er zijn al twee kits geboren, enkel jullie nog, en we zijn volledig. -Inca- |
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 19 jun 2011 - 13:15 | |
| Roran meld zich - Spoiler:
|
|
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 19 jun 2011 - 13:16 | |
| Je mag reageren in het topic als je wil. Dan zijn we al met zijn vijfjes. |
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 19 jun 2011 - 13:48 | |
| ik heb gepost met Roran, groetjes - Spoiler:
|
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] di 28 jun 2011 - 14:25 | |
| Eventjes voor de duidelijkheid. Corvus kan sinds maandag tot donderdag(?) niet reageren. I.v.m. Privé. Dus wees niet bang dat hij dezer dagen niet zal reageren. Ik zal zodra de kits al meer dan drie posten min. heeft, een nieuw topic maken. Dus iedereen, kan nog twee keer(minimum) reageren vooraleer er een nieuw topic komt. -Inca- Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] vr 29 jul 2011 - 17:10 | |
| |
|
| |
73
| |
| |
| |
61 Actief
| |
| |
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] vr 29 jul 2011 - 18:43 | |
| Het nieuwe topic is klaar. Ik heb hem ook deze keer bij verplichte topics geplaatst, want hier groeien jullie eigenlijk op. Leren jullie lopen, jagen enzo. De mensen die niet meer meedoen gelieve hier te melden. Zodat ik jullie namen dan kan verwijderen uit het topic. Change your life Choose the wind The WIND turns in your life.____________________ KLIK op de spoilers plzzz- Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
13
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 31 jul 2011 - 13:12 | |
| |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 31 jul 2011 - 13:25 | |
| Ik zou het moeten opzoeken op internet. Ik denk geen geboortelingen natuurlijk meer, maar iets rond de twee-drie weken. Maar ik zal het opzoeken en het jullie laten weten via pb. Change your life Choose the wind The WIND turns in your life.____________________ KLIK op de spoilers plzzz- Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] di 2 aug 2011 - 19:25 | |
| Sorry, maar inspi is op, ik reageer als laatste, als er tenminste nog iemand reageert.
Blossom |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] di 2 aug 2011 - 19:32 | |
| *Cloud hier* ik zal zo snel mogelijk reageren, ik denk dat ik dat vanavond nog red |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] di 2 aug 2011 - 21:21 | |
| Jullie mogen de tijd nemen hoor. Ik heb alle begrip voor late reactie's want ik ben ook niet de snelte reageerder.( En we hebben allemaal een privé leventje) Dus haast jullie zeker niet zou ik zeggen.
-Inca- Change your life Choose the wind The WIND turns in your life.____________________ KLIK op de spoilers plzzz- Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] | |
| |
|
| |
|