| [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] | |
|
|
36
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 28 apr 2011 - 13:01 | |
| Van mij mag je Maya wel spelen Ook mag THunderstorm van mij Spider spelen , de naam mag je veranderen hoor Heb je al een naam voor Spider bedacht? |
|
| |
alexandra 75
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 28 apr 2011 - 16:59 | |
| - Inca schreef:
- Thunderstorm, natuurlijk mag je van mij, de naam mag je; zoals ik al vermeld had in m'n begin post; veranderen hoor, het was gewoon wat voorbeeldjes, ze hoefden niet zo te zijn.
Cloud, ik moet dan wel op m'n andere pc, paint is erg slecht hier. Ik zal vrijdag voor beide kijken. oke |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 28 apr 2011 - 20:02 | |
| Mischien zou Robin kunne of Roran die vind ik beide wel mooi, kiezen jullie maar uit de twee, groetjes Thunderstorm |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 28 apr 2011 - 20:52 | |
| Oke ik wil wel Maya ofzo spelen, maar ik ben niet echt thuis iin het RPgen want ik heb eigelijk nog maar net een account |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 28 apr 2011 - 20:59 | |
| Voor mij heeft het niets, ik wil jullie mensen ook een kans geven. Maar ik moet nu echt afsluiten Sorry. |
|
| |
Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] za 30 apr 2011 - 9:14 | |
| |
|
| |
alexandra 75
| |
| |
| |
138
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] za 30 apr 2011 - 14:31 | |
| Ik wil de laatste poes wel spelen. |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] za 30 apr 2011 - 20:50 | |
| Sparrowpelt, wie bedoel je dan? Blossom(naam mag je veranderen) of die dat je zelf alles beslist? Maar ik zou wel al graag een naam horen. Ik heb je al goedgekeurd, enkel nog de namen... |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] za 30 apr 2011 - 21:47 | |
| mmmm?
Ik bedoel Blossom
Sp ben ik ook. |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
138
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 1 mei 2011 - 19:48 | |
| |
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 1 mei 2011 - 19:53 | |
| Mag ik blossom ? xx ik wil haar heel graag ;D ik ben wel actief en bij beste posts kijk maar bij Blacktail en Darkenss |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 1 mei 2011 - 20:01 | |
| |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 1 mei 2011 - 20:08 | |
| Oke ik zal een andere naam zoeken maar ik wil graag een kit spelen ;D
naam: Mirror geslacht: vrouwelijk uiterlijk: wit-grijze main coon met blauwe ogen karakter: lief speels avontuurlijk kattinetje, ze is vrij hyperactief en is altijd in om te spelen , toch is ze nogal snel op haar teentjes getrapt
zo goed ?
|
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 1 mei 2011 - 20:15 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] | |
| |
|
| |
|