| [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] | |
|
|
151
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 1 mei 2011 - 20:20 | |
| Mag ik mirror al aanmaken ? of moet ik wachten op corvus ? ^.^ |
|
| |
61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 1 mei 2011 - 20:25 | |
| Blackstripe jij mag Blossom idd. Blacktail, ik heb hem net een pb. gestuurd, nu nog wachten totdat hij on. komt. Dus nog eventjes wachten alletwee. EDIT: Ik heb hem net gesproken, jullie mogen. Aanmeldingen zijn vanaf nu gesloten voor iedereen. - Spoiler:
|
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] ma 2 mei 2011 - 18:08 | |
| Thunderstorm, Flashcoat, en Blacktail. Zijn de accounts al aangemaakt, of is er belet ofzo? Belet gelieve te melden, als je geen kit meer kan spelen. Want ons topic is bijna afgerond, en ik zal vanavond een topic maken waar de kits zullen geboren worden. Jullie kunnen natuurlijk niet in het begin van het topic geboren worden, eerst moet Corvus Inca nog dekken, en moet ik een weekje wachten vooraleer jullie geboren kunnen worden.
Ik zeg het wel al op voorhand, voor diegene die het nog niet wisten, vanaf morgen tot vrijdag kan ik wel topics lezen, maar niet schrijven, en volgende week ben ik maandag ook thuis van school. (ben intern, dus vandaar dat ik niet reageer, of zelden.) |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] ma 2 mei 2011 - 18:43 | |
| (Thunderstorm) ik heb Roran nog niet aangemaakt, maar zal het vanavond doen OK? groetjes |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
5
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] ma 2 mei 2011 - 20:02 | |
| |
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] ma 2 mei 2011 - 20:29 | |
| |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
61 Actief
| |
| |
| |
41
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] vr 13 mei 2011 - 17:56 | |
| aanstaande zaterdag kan ik (Roran) niet ivm RSW die zaterdag ochtend t/m zondag middag. Zondag avond zal ik waarschijnlijk ook niet kunnen reageren ivm so's van school. En trouwens, om ff heel offieccieel te gaan doen moet je eigenlijk een hele week wachten.
Groetjes |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
262
| |
| |
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] zo 15 mei 2011 - 16:14 | |
| oke, dan dacht ik even aan het verkeerde weekend, ik heb toch energie gevonden even online te komen, maar mij maakt het verder niet heel erg uit want komende tijd heb ik vrijwel niks. Groetjes Roran. - Spoiler:
|
|
| |
Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 2 jun 2011 - 8:23 | |
| Kan iedereen die geen kit meer wil spelen. Zich allemaal hier melden? Of je nou nog meedoet of niet!! Het topic loopt zoals iedereen vast al heeft gemerkt vertraging op, dus zouden jullie denk ik nog niet binnenkort kunnen geboren worden. Tenzij we de tijd in de posten een beetje verder doen. -Inca- |
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 2 jun 2011 - 8:32 | |
| Ik wil Roran blijven spelen Greetz Thunderstorm, Roran |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
63
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 2 jun 2011 - 8:38 | |
| *vloekt*
ik heb Flashcoat op de accountmarkt gezet en die is nu verocht (of zo). *vloekt nog meer*
sorry...
Dus moet je nu even iemand anders zoeken die Maya wil spelen... |
|
| |
61 Actief
| |
| |
| |
Cynthia 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 2 jun 2011 - 12:19 | |
| Cloud meld zich ;D lekker laat, maar beter laat dan nooit ;D |
|
| |
36
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] do 2 jun 2011 - 20:53 | |
| Ik wil Blossom blijven spelen
Ook Sparrowpelt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] | |
| |
|
| |
|