[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Blacktail
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 20:20

Mag ik mirror al aanmaken ? of moet ik wachten op corvus ? ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
61
Actief

CAT'S PROFILE
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 mei 2011 - 20:25

Blackstripe jij mag Blossom idd.
Blacktail, ik heb hem net een pb. gestuurd, nu nog wachten totdat hij on. komt.
Dus nog eventjes wachten alletwee. Neutral

EDIT: Ik heb hem net gesproken, jullie mogen.

Aanmeldingen zijn vanaf nu gesloten voor iedereen.
Vanillekit
Member
32

CAT'S PROFILE
Vanillekit
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 18:08

Thunderstorm, Flashcoat, en Blacktail. Zijn de accounts al aangemaakt, of is er belet ofzo? Belet gelieve te melden, als je geen kit meer kan spelen. Want ons topic is bijna afgerond, en ik zal vanavond een topic maken waar de kits zullen geboren worden. Jullie kunnen natuurlijk niet in het begin van het topic geboren worden, eerst moet Corvus Inca nog dekken, en moet ik een weekje wachten vooraleer jullie geboren kunnen worden.

Ik zeg het wel al op voorhand, voor diegene die het nog niet wisten, vanaf morgen tot vrijdag kan ik wel topics lezen, maar niet schrijven, en volgende week ben ik maandag ook thuis van school.
(ben intern, dus vandaar dat ik niet reageer, of zelden.)
Honestheart
Member
55

CAT'S PROFILE
Honestheart
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 18:43

(Thunderstorm)
ik heb Roran nog niet aangemaakt,
maar zal het vanavond doen OK?
groetjes
Inca
Member
61
Actief

CAT'S PROFILE
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 18:44

Ok geen probleem, ik zal eerst aan een admin iets moeten vragen hierover, dus gelieve nog niet te posten in het topic.
Mirror
Member
5

CAT'S PROFILE
Mirror
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 20:02

Mirror is aangemaakt ^.^
Roran
Member
2

CAT'S PROFILE
Roran
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimema 2 mei 2011 - 20:29

Roran is alife!

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Sigaf
Inca
Member
61
Actief

CAT'S PROFILE
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 mei 2011 - 7:22

Ok, dan nu nog wachten op de rest. Ik zal deze week, ben ik niet zeker, misschien niet online kunnen komen, 's avonds dan, want ik weet m'n ds nergens liggen, en daar ga ik 's avonds dan mee op internet. Ik zal het nog wel zien.

*Houd vingers gekruist, en hoopt dat hij op internaat ligt.*
Inca
Member
61
Actief

CAT'S PROFILE
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 17:40

Sorry voor dubbelpost.

De kits zouden van mij volgende week zaterdag wel geboren kunnen worden. Aangezien Corvus Inca maandag/dinsdag dekte, ik wilde nog een paar daagjes wachten, voor jullie geboren konden worden. En omdat ik tijdens de week niet meer onlnie kan komen aangezien ik m'n ds kwijt ben, wacht ik maar tot het weekend.
Haypaw
Member
41

CAT'S PROFILE
Haypaw
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 17:56

aanstaande zaterdag kan ik (Roran) niet ivm RSW die zaterdag ochtend t/m zondag middag. Zondag avond zal ik waarschijnlijk ook niet kunnen reageren ivm so's van school.
En trouwens, om ff heel offieccieel te gaan doen moet je eigenlijk een hele week wachten.

Groetjes

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Haypaw
Inca
Member
61
Actief

CAT'S PROFILE
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 mei 2011 - 19:05

O, had ik dit dan niet erbij gezet?
Ik wilde deze week nog niet beginnen, met jullie geboorte, want ik ben toch tot zondag bij m'n vader, en dan kan ik zeker niet reageren. Ik bedoelde dus dat jullie volgende week zaterdag geboren kunnen worden. Later mag natuurlijk ook, aangezien ik tijdens de week zeer weinig reageer.
Windflame
Member
262

CAT'S PROFILE
Windflame
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimeza 14 mei 2011 - 14:42

ik(Cloud) ben bang dat ik volgende week in het weekend niet online ben omdat ik moet leren voor mijn examens. daarna heb ik alle tijd om te reageren want ik heb toch niks meer te doen Wink

Lolly's zijn gigantisch lekker ;D
Thunderstorm
Member
242

CAT'S PROFILE
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 mei 2011 - 16:14

oke,
dan dacht ik even aan het verkeerde weekend,
ik heb toch energie gevonden even online te komen,
maar mij maakt het verder niet heel erg uit want komende tijd heb ik vrijwel niks.
Groetjes Roran.

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Thunderstorm
Spoiler:
Whitepaw***
Member
Iess
89

CAT'S PROFILE
Whitepaw***
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 8:23

Kan iedereen die geen kit meer wil spelen. Zich allemaal hier melden? Of je nou nog meedoet of niet!!

Het topic loopt zoals iedereen vast al heeft gemerkt vertraging op, dus zouden jullie denk ik nog niet binnenkort kunnen geboren worden. Tenzij we de tijd in de posten een beetje verder doen.

-Inca-

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Scaled.php?server=232&filename=whitepaw
Tailpaw
Member
66

CAT'S PROFILE
Tailpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 8:32

Ik wil Roran blijven spelen
Greetz
Thunderstorm, Roran

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Tailpawsig
Inca
Member
61
Actief

CAT'S PROFILE
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 8:35

Ok. Dat zal ik dan noteren.(Slecht geheugen)
Alvast bedankt je te melden.
Nightcrawler
Member
63

CAT'S PROFILE
Nightcrawler
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 8:38

*vloekt*

ik heb Flashcoat op de accountmarkt gezet en die is nu verocht (of zo). *vloekt nog meer*

sorry...

Dus moet je nu even iemand anders zoeken die Maya wil spelen...
Inca
Member
61
Actief

CAT'S PROFILE
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 8:43

Ik heb het nog eens aan Shadowheart gevraagd of zij Maya wil spelen.
Shadowheart had haar toch overgenomen? of niet??

BTW Maya moest zich toch nog melden, dus ik kan haar kleur nog veranderen. Wink
Shadowrush
Elder
Cynthia
184
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Shadowrush
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 12:19

Cloud meld zich ;D
lekker laat, maar beter laat dan nooit ;D

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 S3HIJn

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 EsObDFy[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 UK1ajoI[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 MKN7vHE[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 LcrIgCQ
Harepaw
Member
36

CAT'S PROFILE
Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 20:53

Ik wil Blossom blijven spelen

Ook Sparrowpelt.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 3 Icon_minitime

[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: