|
|
D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:35 | |
| |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:36 | |
| Ik heb nog geen flash geinstalleerd dus ik zie er niks van xD |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:38 | |
| Beste student, We hebben je studiefinanciering voor 2015 vastgesteld onder voorbehoud van wetswijzigingen. Studiefinanciering Je hebt vanaf januari 2015 recht op studiefinanciering. Aanvullende beurs We hebben de inkomensgegevens van je vader nodig voor de berekening van je aanvullende beurs. Deze gegevens vragen we op bij de Belastingdienst. Je hoeft hiervoor zelf niets te doen. Je krijgt opnieuw bericht als we de inkomensgegevens hebben verwerkt. Dit duurt ongeveer twee maanden.
en daar heb ik dus gvd al 2 maandne op gewacht.. heb de fking tijd niet om te wachten op belastingsdienst.. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:41 | |
| welkom bij de belastingsdienst... en wanneer je het niet kan gebruiken gooien ze het bedrag drastisch omlaag |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:42 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:43 | |
| |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:44 | |
| Agreed :/
hey 100ste post ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:46 | |
| Ik bedoel alle problemen in deze wereld zouden niet bestaan als mensen niet bestonden |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:47 | |
| Mensen maken de wereld kapot met giftige auto's, fabrieken enz.. i miss nature :C |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:48 | |
| Yeah I know Gaby >< tis gewoon echt heel Foxdung want ik weet nu nog niet of ik naar advocaat moet met shit met mn pa om bedrag vast te stellen.. Heb hier dus gewoon echt niets aan xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:49 | |
| Ik irriteer me eraan dat het Marijn account geen setje heeft :') Het klopt niet ...
Anyhow, mn huiswerk is eindelijk af, nu mag ik gamen =w= |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:49 | |
| Ik krijg niks aanvullend want mn pa kan wel 240 in de maand missen voor mij xD Yeah right.. Cker nu ie zn baan bijna kwijt is. |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:50 | |
| Dat is mooi gesproken. Maar de mens had dan weer niet bestaan als onze planeet niet had bestaan..
Anywayz, wees blij dat je stufi krijgt... |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:50 | |
| Hahah ik irriteer me er ook aan. Maar heb al aangevraagd in een shopje, dus het word wachten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:51 | |
| M'n vader zou 400 per maand moeten gaan betalen voor mij. Maar sinds k geen contact heb heb ik geen idee hoeveel hij bedient en moet de belastingdienst / advocaat t uitzoeken maar die vertikken t dus voor mn b-day.. |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:53 | |
| @mims,ik ga pap uithoren.
@Waz,hetzelfde enne ik lief dat tekstje bovenin je onderschrift. |
|
| |
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:54 | |
| Wil niemand ff snel een setje in elkaar zetten? xD ik wil het wel zelf doen, maar ik weet niet hoe je zo'n doorzichtig randje er om heen doet..ik gebruik picmonkey |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:54 | |
| Niet alleen de auto's en fabrieken die het werk doen Er is zoveel dat j het niet eens op kan noemen De enige oplossing die er is: Roei de mensheid uit
En whoohoo ik krijg vanaf volgend jaar weer iets meer studiefinanciering, wel 23 euro meer... Kan ik nog mn lesgeld niet van betalen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 22:55 | |
| @Quantas: Ja als ik geen stufi kreeg zou ik al helemaal eindigen op straat met n studieschuld van weet ik nie hoeveel. Hoezo mooie toekomst dat studeren. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 dec 2014 - 23:00 | |
| @Waz Studeren is volgens mij nog duurder dan gewoon een mbo opleiding volgen Of zit ik daar fout? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|