|
|
190 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:05 | |
| Quinty dan knip je er 1 door midden xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:07 | |
| - .Echopaw schreef:
- Haha Eef xD So I see yess, die ubercute kitten en Tall moeten een topic zodra Tall warrior is (';
Had to (A) Anyhoo, I'm doing great, standaard hyperness in dit huis vanwege 5 december maar verder alles oke xD Hahah gelukkig weet je waar die 'how you doin'' vandaan komt xD Maar ja duhhh, maar waarom niet nu hij nog app is? Mag dat niet? xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:08 | |
| Haha wauw vandaag stakingen bij het openbaar vervoer bij ons :') de ene klasgenoot kon niet komen daardoor en de andere haar fiets was vast ook in staking xD Nog cooler trouwens, we hadden maar lo met zn 8en ipv met 22 xd Ik hou van zo'n stille dagen <33 |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:11 | |
| - .Blackkit schreef:
- .Echopaw schreef:
- Haha Eef xD So I see yess, die ubercute kitten en Tall moeten een topic zodra Tall warrior is (';
Had to (A) Anyhoo, I'm doing great, standaard hyperness in dit huis vanwege 5 december maar verder alles oke xD Hahah gelukkig weet je waar die 'how you doin'' vandaan komt xD
Maar ja duhhh, maar waarom niet nu hij nog app is? Mag dat niet? xD
Of course I do >3 Noooouuu, ik ben zo'n irritant persoon die zijn 8000ste post uitstelt tot zijn ceremonie xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:15 | |
| Well ik ben maar es naar de raad van me vriend (en bob ;p) luisteren en ga maar es gaan slapen. Like I have nothing important to do. Maar ah studeren kan wachten. My body needs me ;3 |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:15 | |
| - .Blackkit schreef:
- Quantas schreef:
- Haha, nouja ik hoefde pas om 10 uur op te staan dus had 5 uurtjes slaap, dat gaat nog wel.. Ghehe..
Gaat t al wat beter met je Eef? Jaa, al stukken beter dan gister! Toen lag ik echt stervend op bed. Ik heb nu een broodje gegeven en niet uitgekotst. Lopen gaat nog niet echt, en de hoofdpijn is nog steeds heel erg. Maar ik lig niet meer kreunend en kermend in bed van de pijn. Dus relatief gaat t heel goed Thanks for asking ^^ <3 Aah das alsnog best wel klote, maar ben je gewoon heel ziek of is het wat bijzonders? |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:16 | |
| |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:17 | |
| - Marijn schreef:
- Quinty dan knip je er 1 door midden xD
Was het maar zo simpel x'd |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:23 | |
| @Emma: hahaha oke oke, understandable :') @Ruud: nou, het zou eventueel de vogelgriep kunnen zijn, want dat was hiernaast aangetroffen. Vooral omdat het echt heel besmettelijk is. Maar ik ga op dit moment gewoon uit van een griep |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:50 | |
| Q;; Ice heeft een superleuk setje <3 :3
|
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 17:51 | |
| |
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:11 | |
| @Eef; damn dat zou kl*te zijn, beterschap in elk geval |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:12 | |
| Me vader deed een lady gaga mix op & nu ben ik weer helemaal fan van haar XD I love all her songs |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:26 | |
| Ik krijg weer een aanval van al-mijn-karakters-moeten-nieuw-setje-itis :') Maar ik kan niet echt met gifs werken, ugh xD *gaat goeie site zoeken* |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:29 | |
| |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:31 | |
| - Jeff schreef:
- Q;; Ice heeft een superleuk setje <3 :3
Dankje<3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:35 | |
| @Dieuw; die had ik net gevonden >3 --- eerste gif-os zelf gemaakt, wat vind je? (a) had geen zin in een naam |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:36 | |
| Die kl*te leerkracht van economie ook weer eh --' Moet ik eventjes 100 pagina's van ongeziene leerstof in één avond studeren voor een toets van morgen. Komt ze me dat lekker eventjes tijdens de laatste pauze zeggen. -gooit dingen kapot- Oh die examens krijgen me toch in zo'n slechte mood.. :'D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:36 | |
| Zo eventjes nieuwe ava want Fire is alweer iets ouder. :3 |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 dec 2014 - 18:37 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |