|
| Will it ever end? [Whisperwind] | |
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Will it ever end? [Whisperwind] di 2 dec 2014 - 23:17 | |
| Ze glimlachte warm en knikte langzaam, blij zijnd met het vertrouwen wat hij nu in haar had. Een vertrouwen dat ze absoluut niet zou willen breken. het kostte haar al meer dan genoeg moeite om het vertrouwen van een ander te winnen dus als ze iets van vertrouwen had wilde ze dat absoluut niet verliezen. ''Ik hoop het wel voor je, het is gewoon gekoppeld aan slechte herinneringen dus dat moet je tegen gaan werken en zo veel mogelijk leuke dingen doen.'' Murmelde ze zacht maar kon het niet laten om zacht even in de lach te schieten. ''Prima dan, dan doe je dat. Maar kijk niet raar op als je opeens een paar tanden in je staart voelt.'' Antwoordde ze plagend, wetend dat zelfs als ze dat zou doen ze hem nooit kwaad zou doen. hij hoefde haar niet te bedanken voor iets wat elk ander ook zou moeten doen. Maar als hij vastbesloten was om haar te blijven bedanken kon ze er ook niet zo heel veel tegenin brengen. Ze grijnsde zodra hij op zijn rug rolde en keek op hem neer zonder even te antwoorden. Ze grinnikte en schudde met haar kop voor ze gaapte. ''Neehoor. Je maakt ze toch niet wakker? En je stormt niet als een das in het rond hier dus ze zullen het je wel vergeven.'' Antwoordde ze mild voor ze weer lachtte. ''Dan zou je als warrior in de apprentice den moeten slapen. Als dat gebeurd kom ik er wel gezellig bij liggen, vinden ze vast niet erg.'' Vervolgde ze met een lachje maar schoof iets meer opzij zodat er genoeg ruimte was voor hun beide. ''Zie het als een voorproefje voor wat je gaat krijgen als je een echte warrior bent. Hoewel het hier ook wel eens een gekkenhuis kan zijn, moet ik toegeven.'' Mompelde ze maar lachtte toch even zacht voor ze rond keek. Zelfs zij moest toegeven dat de sfeer hier heel vredig was al hing er soms wel iets anders in de lucht maar dat verdween ook wel weer. |
| | | Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Will it ever end? [Whisperwind] wo 3 dec 2014 - 14:45 | |
| |
“Gelukkig zijn er ook hele leuke dingen.” Zei hij met een glimlach om zijn lippen. “Mijn trainingen gaan steeds beter.” Hij klonk trots toen hij dat zei, hij was daar echt zo blij mee. “En we moeten binnenkort ook weer een keer in een boom gaan klimmen hoor Whisperwind.” Vervolgde hij enthousiast. “Als de wonden op mijn buik geen pijn meer doen, dan ben ik er helemaal klaar voor om de boom in gejaagd te worden.” Hij grinnikte zachtjes naar haar, daarna trok hij meteen zijn staart in en legde hem om hem heen. “Niemand bijt in mijn staart, dan bijt ik in jouw neus.” Grapte hij. “Nee, misschien ook wel niet. Dan trek ik gewoon een sip gezichtje daar kun je vast niet tegen.” Zijn ogen fonkelden ondeugend terwijl hij dat zei. “Ik zal ze niet wakker proberen te maken, maar ik storm in ieder geval niet binnen inderdaad. Ik ben net zo stil als een muisje.” Hij moest zich inhouden om niet hard in de lach te schieten toen ze verder ging. “Ik zie dat al helemaal voor mij. Wij samen in de apprentice den, dan worden we vast met grote ogen aangestaard.” Eigenlijk wist hij dat wel zeker. “Echt is het hier soms een gekkenhuis?” Vroeg hij toen verrast. “Zijn jullie hier niet altijd serieus dan?” Hij tilde zijn kop weer op en keek haar vragend aan.
|
|
| | | GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Will it ever end? [Whisperwind] do 4 dec 2014 - 23:19 | |
| Ze keek weer even op van zijn opmerking en knikte instemmend. ''Gelukkig zijn die er zeker, ik zou neit weten wat we zonder die leuke dingen zouden aanmoeten.'' Antwoordde ze voor ze glimlachte. Ze liet hem even uitpraten maar grinnikte toch. ''Ik heb het gezien, je doet het echt goed.'' Zei ze zacht voor ze fronste en hem weer eens kort bekeek. ''Hmm zullen we afspreken dat we dat doen zodra ik zeker weet dat je niet per ongeluk door iets van een oude wond naar beneden valt?'' Vroeg ze maar schoot even zacht in de lach voor ze hem bijna uitdagend aankeek. ''Hmm is dat zo? Dat zou ik je nog wel eens willen zien doen dan.'' Antwoordde de zwarte poes voor ze gapend rondkeek en even weer naar de jongere kater keek. ''Hmm ik denk dat dat nog wel eens zou kunnen werken. Al hoewel niet bij iedereen dan.'' Sprak ze voor ze knikte. Zolang hij geen warrior stoorde was het nu niet echt een heel groot probleem dat hij hier was. ''Daarom, ik heb je niet horen binnenkomen Zoals sommige kittens nog wel eens doen.'' Zei ze voor ze zelf ook begon te grinniken maar daarna toch met haar kop schudde. ''Alle apprentices zouden buiten moeten slapen dan, want mijn dikke kont neemt alle ruimte in beslag dan.'' Miauwde ze grappend voor ze hem aankeek en knikte. ''Natuurlijk is het ook hier wel eens een gekkenhuis. Het zijn van een warrior hoeft niet te betekenen dat je geen lol kan hebben of geen grappen kan maken.'' Sprak ze en grijnsde breed. |
| | | Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Will it ever end? [Whisperwind] zo 7 dec 2014 - 20:02 | |
| |
Hij keek even verlegen naar zijn voorpoten toen ze zei dat hij het echt goed deed. Ergens verraste het hem toch dat ze het zei en dat het haar opgevallen was. “Dankjewel.” Hij wist dat hij haar nou voor de zoveelste keer bedankte, dus toen dat door zijn kop schoot kwam er een jolig grijnsje om zijn lippen. Ach, wat maakte het ook uit. Hij vond dat hij haar best mocht bedanken als hij dat wilde. Hij knikte echter weer ernstig toen ze verder ging. Ze had wel een punt dat zijn oude wonden niet meer open moesten gaan, maar dat kwam vast goed. Hij wist zeker dat Whisperwind eerst wel zou kijken of het kon en dat bevestigde ze maar even weer. Hij moest opletten dat hij het niet uitproestte van het lachen, Whisperwind had hem weer helemaal opgevrolijkt. “Je zult nog versteld staan van mijn super power.” Grinnikte hij zachtjes. Zijn gegrinnik ging over in een grijnsje toen ze zei dat ze hem inderdaad niet had horen binnen komen. “Kijk weer zo’n speciale power van mij.” Er lag een plagerige blik in zijn lichtblauwe ogen. Hij meende er helemaal niets van en hij zei het voor de grap. Zijn mondhoeken trilden omdat hij bijna in de lach schoot, alweer. “Whisperwind jij hebt helemaal geen dikke kont.” Zei hij zo serieus mogelijk, maar zijn blik verpeste het. Hij kon zijn emoties niet verbergen in zijn ogen en er was duidelijk te zien dat hij haar ondeugend aankeek. “Je hebt gelijk.” Zei hij toen ze zei dat je als warrior ook niet altijd serieus hoefde te zijn. “Dan zou het wel heel saai worden niet?” Hij glimlachte en legde slaperig zijn kop op zijn voorpoten. Zijn oogleden trilde terwijl hij haar nog steeds aankeek.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Will it ever end? [Whisperwind] zo 7 dec 2014 - 23:16 | |
| Ze moest bijna lachen om zijn verlegenheid maar hield zich in. Ze vond het wel een schattig aanzicht om te zien, zeker in vergelijking zoals de meeste apprentices die meteen het in hun ego lieten trekken. Deze jonge kater was naar wat zij zo begreep een heel stuk bescheidener dan de meeste anderen. Ze grinnikte zodra hij haar weer bedankte maar neeg alleen haar kop als reactie. Ze ging hem niet meer wijzen op het feit dat hij haar niet hoefde te bedanken, daar ging hij toch niet meer naar luisteren. Ze was ook echt wel bereid verder te gaan met het leren van haar kunsten en haar erfenis van haar oude clan. Het zou een goed idee zijn voor de gehele clan maar ze had nog niet de tijd gehad om het te bespreken met anderen. Ze was blij dat hij het wel begreep dat ze niet zomaar in het diepe zou springen met hem. Want hoe graag ze hem ook wilde leren om te klimmen, het mocht hem niet belemmeren in zijn gewone training. ''Ahaa, maar dan ken je dat van mij ook nog niet,'' Ging ze zacht mee in zijn grap en grijnsde onschuldig voor ze even rondkeek. ''Want als dat een van jouw speciale powers zal ik je er maar ook een van mij moeten vertellen. iets wat je nooit zou kunnen raden maar heel stiekem kan ik vliegen.'' Fluisterde ze voor ze hem fronsend aankeek en haar kop naar haar achterwerk draaide om daarmee even te wiebelen. ''Oh echt wel, moet je die dikke kont van mij eens zien!'' Sprak ze hem tegen en porde hem half met haar voorpoot terwijl haar grijns alleen maar breder werd. Langzaam knikte ze en grinnikte. Ja, het zou zeker saai zijn als zelfs de warriors allemaal extreem serieus zouden zijn en geen lol konden hebben. ''Daar heb je helemaal gelijk in, dan zou het echt een dooie boel worden hier.'' Zei ze met een bijna te serieus gezicht voor ze weer begon te grinniken en hem een lik over zijn kop gaf. Ze voelde zich bijna een moeder als ze keek naar de manier waarop ze samen lagen en ze vond het ook echt niet erg. ''Ga jij maar lekker slapen nu, we kunnen verder geinen als we beide weer wakker zijn.'' Murmelde ze zacht en ontmoette zijn blik in stilte. |
| |
| Onderwerp: Re: Will it ever end? [Whisperwind] ma 8 dec 2014 - 18:51 | |
| |
Opnieuw moest hij moeite doen om het niet uit te proesten toen ze zei dat ze kon vliegen, een zachte hik verliet zijn bek en hij legde snel zijn poten over zijn snuit. Nog even en hij moest echt heel hard lachen, dat moest hij natuurlijk zien te voorkomen. Dus probeerde hij serieus te kijken wat geheel mislukte door de pokerface die hij trok. Oké, dit had ook geen zin waarschijnlijk was hij ook te moe om normaal te doen. Zijn mondhoeken krulden steeds omhoog terwijl hij naar haar luisterde. Hij gaf geen antwoord meer, bang dat hij inderdaad in lachen zou uitbarsten. Hij knikte daarom ook toen ze zei dat ze later wel weer konden geinen. “Dat is een zeer goed idee, anders maak ik straks wel iedereen wakker.” Grijnsde hij. “Maar we komen er op terug, vooral op dat vliegen van jou.” Er lag een ondeugende fonkeling in zijn ogen toen hij dat zei, daarna sloot hij zijn ogen. Er lag een brede glimlach om zijn lippen en hij was opgeknapt. Ze had hem precies gegeven wat hij nodig had, haar waardering en vriendschap. Hij was heel erg blij met zo’n vriendin als haar. Hij liet zich gerustgesteld wegzakken in de slaap die hem te pakken kreeg, dit keer was hij niet bang voor nachtmerries. Hij viel in een droomloze kalme slaap, lekker warm tegen Whisperwind aan.
[Topic uit denk ik =P ]
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Will it ever end? [Whisperwind] ma 8 dec 2014 - 22:19 | |
| Ze grijnsde zodra ze zag dat hij moeite moest doen om niet te lachen en die moeite deelde de gitzwarte poes ook echt wel. Als ze nu in een luide lachbui viel zou iedereen meteen wakker zijn en dan zou ze Creamypaw helemaal in de problemen brengen, iets wat wel het laatste was dat ze wilde doen nu. Toch kon ze een half onschuldige grijns niet tegenhouden op haar snuit voor ze maar stil bleef en geen vreemde opmerking meer maakte voor ze toch wel met zijn tweeën iedereen zouden wekken van hun slaap en beide eruit gejaagd worden. Niet dat ze het zo heel erg zou hebben gevonden want ze zou gerust zo bij de apprentices gaan liggen als ze toch ergens moest liggen om te slapen. Ze knikte langzaam en begon weer te grinniken. ''Dan hebben we een deal en inderdaad voor we naar buiten gejaagd worden.'' Antwoordde ze zacht maar met een brede grijns voor ze haar ogen kort sloot. Terwijl het jongere katje naast haar in slaap viel bleef ze met een warme blik op hem neerkijken. Ze was blij dat ze voor hem wat had kunnen betekenen en hem had kunnen helpen met opknappen al wist de poes ook wel dat hij een lange weg te gaan had voor hij zijn eigen herinneringen daadwerkelijk kon accepteren en ermee kon leven zonder dat ze hem bleven achtervolgen. Maar ze had geen spijt van wat ze had gezegd, als hij wilde vond ze het niet erg als hij vaker naar binnen sloop en erbij kwam liggen als hij zich niet helemaal lekker in zijn vel voelde. Als ze iets van haar wijsheid kon gebruiken om hem te helpen begrijpen van de situatie dan deed ze dat met alle plezier.
Ooc: Ik denk het ook weer xD |
| | | | Onderwerp: Re: Will it ever end? [Whisperwind] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |