We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 21:30
Snowcrystal schreef:
@Angie hij doet helemaal noppes xD
@Emma Nee want laatste keer dat ik toen keek had hij nog 72% en op de lader leggen reageerde hij ook niet op
@Mim OMG HIJ DOET NU WAT! (was het enige wt ik nog nie geprobeerd had) Maar ga sowieso dan wel langs voor de zekerheid
goed zooo c: ik had met mn iphone vandaag dat ie heel random van 42% ineens naar 11% was die dingen zijn gewoon crack xD
maar idd gewoon langsgaan apple heeft echt goede service en miss is er gewoon ergens iets niet helemaal goed meer aangesloten ofzo of is de batterij niet perfect meer maar daar komen ze daar wel achter.
(maak voor dezekerheid als ze m innemen voor onderzoek dat je reserveckopie gemaakt hebt!)
Tigerspots
StarClan
218 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 nov 2014 - 21:33
Hailpaw schreef:
.Tigerkit schreef:
Hailpaw schreef:
Ik zit echt vanalles te doen behalve Frans xD
+1000000000000000 x3 En morgen nog eens sb ook x'D