We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 nov 2014 - 22:32
@Tessa WTF? Dat is gwn oneerlijk, ik bedoel ze moeten niet zeggen dat je er een cijfer voor krijgt als het niet doorgaat...
Hayden
Member
564 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 nov 2014 - 22:40
ja precies ga er maandag ook echt even over beginnen bedoel doe ik een keer even serieus iets wat veel tijd kost heb ik het mooi af en presenteer netjes geef mensen echt serieuze uitleg advies gegeven aan mensen die niet kunnen kiezen tussen para en dier. zo van doe eerst een jaar para vind je het niets kan je overstappen naar dier andersom niet. stage adviezen en god deed het goed
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 nov 2014 - 23:22
Dammnn zou ik ook echt doen als ik jou was. Ik bedoel als jij er zo hard je best voor hebt gedaan en ze het beloofd hadden dan behoor je op zijn minst een aantal pluspunten te krijgen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 0:00
wauw, eerste posts opzoeken is altijd leuk :')
meh keb geen zin in vandaag D: laatste godsdienstles van dit jaar want volgende week examen erover. en dan dat bloemstuk die we vandaag moeten maken *sighs*
Ravenheart
StarClan
Kiki 1621 Actief
CAT'S PROFILE Age: I have no age. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 0:10
Bloemstukken.. god die moest ik maken toen ik nog op de Vrije School zat :'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 0:37
weet je wel hoe eng en onmogelijk het is om in een donkere kamer te slapen terwijl je lamp precies op een mens/gedaante lijkt in de spiegel aan je muur... damn tlijkt wel the haunting in connecticut (fsow)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 0:41
@Assie; Het is niet zo zeer om het wakker blijven, dat lukt me toch wel. Het is meer omdat het een van de meer pervert anime's is x'D Daarom is het niet goed :')
Dice
Member
Marijn 226 Actief
CAT'S PROFILE Age: Play with me and maybe I'll tell. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 2:36
Bad me voor minder online zijn zonder te zeggen, bad me! Om het goed te maken moet ik nu maar alles bijposten om twee uur 's nachts xD
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 5:49
Hu, echt heel vreemd... XD . Normaal gesproken hoort mijn wekker om 6:00 uur te gaan. Dus mijn wekker gaat. Ik me helemaal klaar maken, kijk ik nog eens op de normale klok. Ik denk waarom staat er 5:30. Heeft mijn telefoon opeens de tijd verzet een uur naar voren, wtf =P . Gelukkig was ik nog net niet weg gegaan.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 nov 2014 - 11:12
Icyrose schreef:
@Assie; Het is niet zo zeer om het wakker blijven, dat lukt me toch wel. Het is meer omdat het een van de meer pervert anime's is x'D Daarom is het niet goed :')
Zoals Highschool dxd x'D Sommigen anime's gaan er echt een tikkeltje over :') Ze zouden er een minimum leeftijd op moeten plakken, stel je voor dat kleine kindjes die zien. xD