|
|
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:24 | |
| Ik verpest het weer Ik kan geen setjes maken *Cries* O Gawd, i give up :') |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:26 | |
| meh I want to cry but meh D: |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:26 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Ik ben sws van plan om een fabulous profielfoto te maken voor fb. :'D Foto's zullen er zijn~
Ik denk dat ik morgen lekker vroeg ga opstaan om nog wat te studeren en te douchen, heb nu echt geen zin meer ;-; Yay, wil ze wel zien c: Nawh, veel suc6 allesinds ;c |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:53 | |
| Are u sad?
Just look at Lizard's os... |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:54 | |
| |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:55 | |
| Lizard's os is echt way too cute. <'3 Ik heb koffie op. Vaarwel nachtrust. ;__; -weet plots waarom moeder de koffie altijd verstopt(A)- |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:58 | |
| Meh, ik ga die muziek missen D: *luistert normaal tot na 12en muziek tijdens het posten*
Waarom heb ik nu ook die muziek niet op een sd gezet D: het kan maar zo handig zijn. uh Nou ja, morgen ochtend dan maar
Truste mensen |
|
| |
Danibeest & Lolobeest ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:58 | |
| Meh ik ben bang voor woensdag :') |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:01 | |
| - Badgerkit' schreef:
- Meh ik ben bang voor woensdag :')
Whyy twin? :c |
|
| |
Danibeest & Lolobeest ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:03 | |
| - Emberkit schreef:
- Badgerkit' schreef:
Whyy twin? :c Kan je op skype? :') |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:07 | |
| - Badgerkit' schreef:
- Emberkit schreef:
- Badgerkit' schreef:
Whyy twin? :c Kan je op skype? :') Sure ~ |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:11 | |
| Ik moet een sig hebben voor Venice maar et lukt niieeet ;-; Getting frustrated from this xD Kan geen foto's vinden en met de foto's die ik nu heb kan ik ook niets en ik kan sowieso geen setjes maken :') *Cries* Iemand die mij wilt helpen? xd |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:12 | |
| - Sunset schreef:
- Ik moet een sig hebben voor Venice maar et lukt niieeet ;-;
Getting frustrated from this xD Kan geen foto's vinden en met de foto's die ik nu heb kan ik ook niets en ik kan sowieso geen setjes maken :') *Cries* Iemand die mij wilt helpen? xd Ik wil wel wat proberen? Als je me een plaatje geeft maak ik wel wat ;3 |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:13 | |
| - Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
Getting frustrated from this xD Kan geen foto's vinden en met de foto's die ik nu heb kan ik ook niets en ik kan sowieso geen setjes maken :') *Cries* Iemand die mij wilt helpen? xd Ik wil wel wat proberen? Als je me een plaatje geeft maak ik wel wat ;3 Probleem is dat ik geen goede plaatjes heb :') |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:16 | |
| - Sunset schreef:
- Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
Getting frustrated from this xD Kan geen foto's vinden en met de foto's die ik nu heb kan ik ook niets en ik kan sowieso geen setjes maken :') *Cries* Iemand die mij wilt helpen? xd Ik wil wel wat proberen? Als je me een plaatje geeft maak ik wel wat ;3 Probleem is dat ik geen goede plaatjes heb :') Ik kan er wel eentje voor je zoeken? Heb je een omschrijving ofzo? |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:20 | |
| - Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
- Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
Getting frustrated from this xD Kan geen foto's vinden en met de foto's die ik nu heb kan ik ook niets en ik kan sowieso geen setjes maken :') *Cries* Iemand die mij wilt helpen? xd Ik wil wel wat proberen? Als je me een plaatje geeft maak ik wel wat ;3 Probleem is dat ik geen goede plaatjes heb :') Ik kan er wel eentje voor je zoeken? Heb je een omschrijving ofzo? Venice is wat groter, zwartwit met blauwe ogen Ze is heel mooi(En arrogant) Wat ze gebruikt om katers te versieren, die ze vervolgens vermoord x3 haar karakter heb ik nog niet helemaal uitgewerkt, maar dat doe ik wel verder in de RPG (: Ik wilde haar Btw ook misschien in de Terror Claws doen, niet dat dat heel veel uitmaakt xD Venice betekent btw Venetië |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:22 | |
| - Sunset schreef:
- Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
- Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
Getting frustrated from this xD Kan geen foto's vinden en met de foto's die ik nu heb kan ik ook niets en ik kan sowieso geen setjes maken :') *Cries* Iemand die mij wilt helpen? xd Ik wil wel wat proberen? Als je me een plaatje geeft maak ik wel wat ;3 Probleem is dat ik geen goede plaatjes heb :') Ik kan er wel eentje voor je zoeken? Heb je een omschrijving ofzo? Venice is wat groter, zwartwit met blauwe ogen Ze is heel mooi(En arrogant) Wat ze gebruikt om katers te versieren, die ze vervolgens vermoord x3 haar karakter heb ik nog niet helemaal uitgewerkt, maar dat doe ik wel verder in de RPG (: Ik wilde haar Btw ook misschien in de Terror Claws doen, niet dat dat heel veel uitmaakt xD Venice betekent btw Venetië Top, ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Moet komt wss wel morgen tho, aangezien ik nodig moet gaan pitten. Okay? - Dus, k ga slapen ~ Gn mensjes <3 |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:22 | |
| - Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
- Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
- Emberkit schreef:
- Sunset schreef:
Getting frustrated from this xD Kan geen foto's vinden en met de foto's die ik nu heb kan ik ook niets en ik kan sowieso geen setjes maken :') *Cries* Iemand die mij wilt helpen? xd Ik wil wel wat proberen? Als je me een plaatje geeft maak ik wel wat ;3 Probleem is dat ik geen goede plaatjes heb :') Ik kan er wel eentje voor je zoeken? Heb je een omschrijving ofzo? Venice is wat groter, zwartwit met blauwe ogen Ze is heel mooi(En arrogant) Wat ze gebruikt om katers te versieren, die ze vervolgens vermoord x3 haar karakter heb ik nog niet helemaal uitgewerkt, maar dat doe ik wel verder in de RPG (: Ik wilde haar Btw ook misschien in de Terror Claws doen, niet dat dat heel veel uitmaakt xD Venice betekent btw Venetië Top, ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Moet komt wss wel morgen tho, aangezien ik nodig moet gaan pitten. Okay?
-
Dus, k ga slapen ~ Gn mensjes <3 Is goed, sleep well! :3 |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:25 | |
| Blue heeft nu een avaa <3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 22:33 | |
| Mihihi ik heb weer muziek om te luisteren strx *denkt erover om der dvd speler morgen mee te nemen naar school* Ooh ik ben trots op mezelf En nu ben ik naar boven gaan leren, tot morgen avond ^^ (na 8en want ga weer studeren) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|