|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 20:47 | |
| En dan boobs >3 Remember dat je het ooit es verteld hebt ;p
Hmm gauw een topic maken RCers, of 'vrienden' van silver die der het territorium willen in dragen? anders zal ze zelf wel lopen ;p |
| | | Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 20:50 | |
| @ Bunny, 5de xD Aye! I recognise myself in you :DD I'm also lazy. Elke avond voor een so it's like; Nahh, ik heb een busrit van een half uur xD |
| | | Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 20:52 | |
| @Assie; oh, ik dacht white der naar de grens te laten zeulen xD oh wacht, je bedoelt van daar? (a) |
| | | As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 20:53 | |
| Yay nog een 5e jaars eig had ik al 7e moeten zijn maar ja, dankzij 1 stomme klasgenoot heb ik m'n 3e opnieuw moeten doen :/ en dan tja, 2 keer het peuterklasje Buns, ik maak een nieuw topic ih RC territorium c: daarom vraag ik het eerst |
| | | Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 20:55 | |
| Oke ik heb niks te vertellen... Wisten jullie dat nederland gewonnen heeft met voetball ? 5-0!
dom tuurlijk wisten jullie dat :/ |
| | | Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 20:56 | |
| @ Assie, 5de! :DD Nog maar 1,5 jaar en we zijn van deze school af *Klinkt vreemd* xD |
| | | As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 20:59 | |
| cees, ik nie ;3 Nog eum 2.5 en daarna hogeschool ^^ |
| | | Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:01 | |
| Hihi, ik word echt met de dag nieuwsgieriger naar little's vervanger. x'D Zoo zenuwachtig voor morgen :'D Kan ik eindelijk op deze schat rijden. <'3En ergens heb ik zin om een Windclan kitten aan te maken o3o *sobs* |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:03 | |
| @ Assie, You have 7 years? :3
@ Chi, I want to see Cherry's reaction actually *Points at Mask x Cherry x Milky* |
| | | 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:05 | |
| |
| | | Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:08 | |
| Echt he. <3 Was er ook meteen verliefd op. :') @Cees, Ik denk dat ik morgen pas met Cherry ga posten. d: |
| | | 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:10 | |
| IK wilde ook een gevlekt paard, maar toen kreeg ik Coeur, naja, hij is ook een schatje, ookal heeft hij deze week iemands hand gebroken, een paard laten onstnappen en die heeft wat wonden en heeft hij iemands hand kapot getrokken door te flippen x'D Hij is niet rustig als ik er niet bij ben x3 Scahtje dat hij is <3 |
| | | Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:12 | |
| - .Tigerkit schreef:
- IK wilde ook een gevlekt paard, maar toen kreeg ik Coeur, naja, hij is ook een schatje, ookal heeft hij deze week iemands hand gebroken, een paard laten onstnappen en die heeft wat wonden en heeft hij iemands hand kapot getrokken door te flippen x'D Hij is niet rustig als ik er niet bij ben x3 Scahtje dat hij is <3
Haha, een ontsnapt paard is gelijk aan problemen op benen. xD Maar Yankee zal morgen denk ik ook nogal hevig zijn, aangezien de eigenaar zwanger is en al een tijdje niet meer heeft kunnen rijden. :'3 |
| | | 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:13 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
- IK wilde ook een gevlekt paard, maar toen kreeg ik Coeur, naja, hij is ook een schatje, ookal heeft hij deze week iemands hand gebroken, een paard laten onstnappen en die heeft wat wonden en heeft hij iemands hand kapot getrokken door te flippen x'D Hij is niet rustig als ik er niet bij ben x3 Scahtje dat hij is <3
Haha, een ontsnapt paard is gelijk aan problemen op benen. xD Maar Yankee zal morgen denk ik ook nogal hevig zijn, aangezien de eigenaar zwanger is en al een tijdje niet meer heeft kunnen rijden. :'3 Kleine tip dan: Als je haar kan lossen of longeren, doe dat, anders zit je in de problemen, geloof me maar *kijkt naar haar verkochte verzorgpony* Ik mis der ;^; |
| | | Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:15 | |
| - .Tigerkit schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
Haha, een ontsnapt paard is gelijk aan problemen op benen. xD Maar Yankee zal morgen denk ik ook nogal hevig zijn, aangezien de eigenaar zwanger is en al een tijdje niet meer heeft kunnen rijden. :'3 Kleine tip dan: Als je haar kan lossen of longeren, doe dat, anders zit je in de problemen, geloof me maar *kijkt naar haar verkochte verzorgpony* Ik mis der ;^; Ik weet 't. Heb een jaar voor een pony gezorgd, en die eigenaar reed er ook niet vaak op. Ben gewend aan hevige paarden, so no worries. xD En wat was er gebeurd dan? :c |
| | | 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:17 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
Haha, een ontsnapt paard is gelijk aan problemen op benen. xD Maar Yankee zal morgen denk ik ook nogal hevig zijn, aangezien de eigenaar zwanger is en al een tijdje niet meer heeft kunnen rijden. :'3 Kleine tip dan: Als je haar kan lossen of longeren, doe dat, anders zit je in de problemen, geloof me maar *kijkt naar haar verkochte verzorgpony* Ik mis der ;^; Ik weet 't. Heb een jaar voor een pony gezorgd, en die eigenaar reed er ook niet vaak op. Ben gewend aan hevige paarden, so no worries. xD En wat was er gebeurd dan? :c Die pony werd verkocht van de eigenaar naar iemand, maar bleef in de stal en na een paar dagen kwam die niet meer, dus ik ocht er terug mee rijden, maar toen kwam er schimmel in de stal en mocht ik niet meer poetsen met de borstels van daar en ook niet met de borstels van Coeur, want die had het overgekgeren van het paard die het in de stal had gebracht en zij had het nog niet, dus reed ik haar niet meer omdat ik haar niet meer kon kuisen en die gast die haar had gekocht had enkel een zadel gegeven en niks meer, dus kon ik niet meer rijden. Een paar dagen geleden heeft hij haar voor 600 euro verkocht aan iemand... Die pony was gewelidg, bokte alleen maar... Maar ze was een geweldige pony ;^; |
| | | Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:19 | |
| - .Tigerkit schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
Haha, een ontsnapt paard is gelijk aan problemen op benen. xD Maar Yankee zal morgen denk ik ook nogal hevig zijn, aangezien de eigenaar zwanger is en al een tijdje niet meer heeft kunnen rijden. :'3 Kleine tip dan: Als je haar kan lossen of longeren, doe dat, anders zit je in de problemen, geloof me maar *kijkt naar haar verkochte verzorgpony* Ik mis der ;^; Ik weet 't. Heb een jaar voor een pony gezorgd, en die eigenaar reed er ook niet vaak op. Ben gewend aan hevige paarden, so no worries. xD En wat was er gebeurd dan? :c Die pony werd verkocht van de eigenaar naar iemand, maar bleef in de stal en na een paar dagen kwam die niet meer, dus ik ocht er terug mee rijden, maar toen kwam er schimmel in de stal en mocht ik niet meer poetsen met de borstels van daar en ook niet met de borstels van Coeur, want die had het overgekgeren van het paard die het in de stal had gebracht en zij had het nog niet, dus reed ik haar niet meer omdat ik haar niet meer kon kuisen en die gast die haar had gekocht had enkel een zadel gegeven en niks meer, dus kon ik niet meer rijden. Een paar dagen geleden heeft hij haar voor 600 euro verkocht aan iemand... Die pony was gewelidg, bokte alleen maar... Maar ze was een geweldige pony ;^; Aww :c Nouja, Destiny heeft geen schimmel gehad maar verloor soms d'r manen door te schuren. Nu ist beter geworden happily (: Maar wegens shit met de dochter van de eigenaar ben ik gequit, en nu ga ik met Yankee starten. <3 |
| | | 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:22 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- .Tigerkit schreef:
Haha, een ontsnapt paard is gelijk aan problemen op benen. xD Maar Yankee zal morgen denk ik ook nogal hevig zijn, aangezien de eigenaar zwanger is en al een tijdje niet meer heeft kunnen rijden. :'3 Kleine tip dan: Als je haar kan lossen of longeren, doe dat, anders zit je in de problemen, geloof me maar *kijkt naar haar verkochte verzorgpony* Ik mis der ;^; Ik weet 't. Heb een jaar voor een pony gezorgd, en die eigenaar reed er ook niet vaak op. Ben gewend aan hevige paarden, so no worries. xD En wat was er gebeurd dan? :c Die pony werd verkocht van de eigenaar naar iemand, maar bleef in de stal en na een paar dagen kwam die niet meer, dus ik ocht er terug mee rijden, maar toen kwam er schimmel in de stal en mocht ik niet meer poetsen met de borstels van daar en ook niet met de borstels van Coeur, want die had het overgekgeren van het paard die het in de stal had gebracht en zij had het nog niet, dus reed ik haar niet meer omdat ik haar niet meer kon kuisen en die gast die haar had gekocht had enkel een zadel gegeven en niks meer, dus kon ik niet meer rijden. Een paar dagen geleden heeft hij haar voor 600 euro verkocht aan iemand... Die pony was gewelidg, bokte alleen maar... Maar ze was een geweldige pony ;^; Aww :c Nouja, Destiny heeft geen schimmer gehad maar verloor soms d'r manen door te schuren. Nu ist beter geworden happily (: Maar wegens shit met de dochter van de eigenaar ben ik gequit, en nu ga ik met Yankee starten. <3 Coeur heeft zomerexceem, dat is pas iets Foxdung, moet dat beestje heel de tijd met een deken rondlopen tijdens de hitte ;^; Nahw, dat is wel jammer, maar veel suc6 met Yankee, ik wil pics zien morgen als het kan c: |
| | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:23 | |
| Ugh weet niet waRom maar ben zo moe >< |
| | | Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 nov 2014 - 21:24 | |
| Ik ben sws van plan om een fabulous profielfoto te maken voor fb. :'D Foto's zullen er zijn~ Ik denk dat ik morgen lekker vroeg ga opstaan om nog wat te studeren en te douchen, heb nu echt geen zin meer ;-; |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |